~Hyunlix~ 18+

114 6 9
                                    

Ezt a részt KataBorszki kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________

FIGYELEM‼️
Ebben a részben Felix dominánsabb mint Hyunjin!

Kűlső szemszög:

Hyunjin és Felix már régóta együtt vannak és az emberek az gondolnák, hogy az idösebb a dominánsabb az ágyban.
Hát nagyon tévednek az ilyen emberek.
Bár mennyire is fura de Felix az aki felül szokott lenni.

Felix éppen a dolgozó szobájában volt és papir munkákat csinált.
Mikor is kopogást hallott az ajtaján de egy "Igen?" szocska után az illetö be lépet.
-Unatkozom Lixie!- ment oda Hyunjin párjához.
-Mindjárt végzek!- mondta Felix fel sem nézzve a papirokrol.
-Mennyi idő még?- ment oda Hyunjin majd mögé lépett és nyakába tette a kezzeit és fejét.

Majd mikor Felix nem reagált semmit Hyunjin az ölébe üllt és ajkaira hajolt és kezzeit a másik nyakába tette.
-Még 10 perc és végzek Baba, nyugi!- mondta Felix mikor el váltak ajkaik és folytatta a munkát.
Hyunjinnak természetesen nem tetszett a dolog szoval fejét szerelme nyakába tette és csókolgatni kezdte.

Felix csak nagy levegött vett és lassan ki fujta.
Elég lett volna neki ennyi, hogy ott helyben rontsa meg Hyunjint.
El telt pár perc és az idösebb meg unta a dolgott és csípőjét kezdte el lassan ringatni ezzel el érve, hogy tagjaik össze érjenek gatyán keresztül.
Hyunjin nem vette észre de Felix gyorsan össze rakta egy kupacba a papirokat, hogy ha nem jutnak el legalább a kanapéig akkor amit csinált órákon keresztül ne a földön kössönki.
-Ahh!- nyögött fel Hyunjin Felix fülébe mikor meg érezte amár teljesen kemény tagott az övének surodni.

Felixnél itt telt be a pohár és Hyunjint seggenél fogva tette fel az asztalra és lábai közé férközött.
-Végeztél?- kérdezzte Hyunjin és kezzei még mindig szerelme nyakába voltak.
-Igen, de most akkor meg kapod azt amit szeretnél!- mondta Felix mély hangon és Hyunjinrol szinte le tépte az összes ruhát.

Azt nem tudta de Hyunjin egy fekete cuki kis csipkés butyi viselt ami elég kevesett takart.
-Huha Baba!- nézzet végig Hyunjinon.
-Tetszik?- mondta sunyi mosolyon.
-Nagyon!- mondta Felix majd le vette a maradék falatnyi ruhát is.
Nagyom terpezbe rakta Hyunjin lábbait majd jelzés nélkül hatol belé.
-AHH!- síkoltott fel Hyunjin és szemei azzonal könybe lábadtak.
Az idösebb erősen Felix vállába mart.

Hyunjin fejét hátra vettve síkoltott fel amikor Felix el kezdett benne mozogni.
-Olyan szűk vagy Baba!- mondta Felix majd elörébb dölt ezzel el találva szerelme g-pontját.
Nem mozgott gyorsan Felix de Hyunjinnak ennyi is elég volt, hogy éreze, hogy orgalmuzasa közelébe van.
-Ahh..Daddyh..én..ahh!- síkoltotta.
-Már most közel vagy Baba?- mondta majd Hyunjin jobban magához húzta és mozgása lasult de mélyekre lökte magát.

Hyunjin háta ívben hajult és kezzeivel jobban bele markolva Felix vállába élvezett a hasfalára egy hatalmas síkoltással.
Felix ki húzodott Hyunjinbol majd hasra foridotta az asztalon és újra el merült az idösebben.
Hyunjin az asztal szélébe markolva nyögött hangosan néha meg fel síkantva.
Felix szerelme csípőjét erősen fogva vett fel egy igen gyors és durva tempot.

-Ahh..Daddyh...mégh..ahh!- nyögte Hyunjin egyre hangosabban.
A szobát meg töltötte a hangos nyögések és a két test találkozásának hangja.
Felix elörébb dölt ezzel újra el érte azt, hogy Hyunjin g-pontját kezdte el ingerelni.
-Ahh...mégh..odaaah!- síkoltotta Hyunjin.
Nem kellet töbször mondani Felixnek és tette amire kérte Hyunjin ezzel el érte, hogy a magasabb újra el élvezett.
-Baba ahh!- nyögött fel Felix és fehér nedvét Hyunjinba engedte.

Felix ki húzodott Hyunjinbol majd meg forditotta és a kanapére rakta.
Még ott is le játszottak pár kört majd csak elmemtek fürdeni és útána aludni.
Természetesen egymás karjaiban aludtak el.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now