Ezt részt Llinniee_xoxo kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
Bocsi amiért sokat késset a rész.
______________________________________Jisung szemszöge:
Néha annyira örülnék ha átlagos fiú lennék és nem lennék különbb a másikaktol.
Míóta meg tudták az osztály társaim, hogy meleg vagyok azóta már szinte az egész iskola tudja és rendszeresen is bántanak miatta.
Van egy felsöbb évés aki nap mint nap emlékezztett arra, hogy meleg vagyok még pedig Hwang Hyunjin.
De csak akkor kezdett el bántani amikor rá jött, hogy belé szerettem addig le szarta magasrol a dolgott.És ennek ellenére is ugyan úgy szeretem mint az elött amiért nagyon utálom magam.
Már végzős szoval jövöre már nem fogom láttni amiért igazán utálok.
Ha nem tudta volna meg, hogy szeretem akkor lehet barátok lenénk és ha végez az iskolával akkor is tudnám látni de hát ez nem fog össze jönni szerintem.Egy átlagos péntek volt mikor is tesire mentünk le az osztállyal.
Én nem tesíztem mert kiment a bokám pár napja.
-Jó napot diákok! Az egyik végzös osztály tesi tanárja beteg szoval velünk lesznek!- mondta a tanár mikor be mentünk a terembe.Reménykedtem, hogy nem Hyunjinék lesznek azok de hát csak mégis rosszul sejtettem.
És ahogy láttam Hyunjin sem öltözött át szoval nem fog tesizni.
-Akik nem tesiznek azok kérem ülljenek le a padra, addig a többiek menjenek 2 suli kört futni!- mondta a tanár és már a sok diák meg is indult.Én le ülltem a padra majd telefonom elő vettem és nyomkodni kezdtem.
-Jisung, ugye?- szolt hozzám egy igen ismerös hang.
-Igen, én vagy- nem fejeztem be a mondatom mert fel nézztem és Hyunjin nézzet vissza rám.
-Gyere az öltözöbe!- mondta majd meg is indult arra fele.
Én tettem emit kért de elötte szoltam a tanárnak, hogy az öltözöbe leszek amibe bele is egyezett.-Mit szeretnél?- mondtam ahogy be léptem a kicsi szobába.
Nem kaptam választ csak Hyunjin az ajtónak nyomott amit kulcsra zárt és ajkaimra hajolt.
-Mit csinálsz?!- toltam el magamtol.
-Meg csókoltallak?- nézzet rám fel vont szemöldökkel.
-De minek?
-Mert szeretlek!- ennel a mondat után nem tudtam meg szolalni csak nézztem rá mint hal a szatyorbol.
-Baszki Jisung sajnálom! Sajnálom ahogy viselkedtem veled! Egy óvodás szintétt hozztam mert nem tudtam el fogadni amiért beléd estem!- mondta a szemembe nézzve.Egs kisebb szünet útán után én szolaltam meg.
-Akkor holnap vigyél el egy randira!- mondta mosolyogva.
-Rendben!- mondta vissza úgyan úgy mosolyogva.Az öltöző egyik padjára ülltünk majd beszélgettni kezdtünk.
Ebböl a pár percböl is sokat tudtunk meg egymásrol ahoz képest.
De amikor vége lett az órának ki nyitotta Hyunjin az ajtott majd a tanártol el köszöntünk és úgy hagytuk el az épületett.Másnap természetesen el mentünk egy randira ami csodálatos volt.
Végül csak össze jöttünk.
-Van kedved át jönni hozzánk?- kérdezztem.
-Persze!
-Csak mondom nincsenek otthon anyáék!- mondta neki amikor már az utcákon jártunk.Végűl csak el mentünk hozzánk.
Alig, hogy be értünk Hyunjin azzonal le kapott és a falnak nyomva falta az ajkaim.
Kezzeim nyakába tettem míg ő derekam kezdte el cirogatni.-Menjünk fel a szobámba!- sugtam ajkaira amikor levegő hiány miatt el váltunk.
Hyunjin kaeját meg rakadtam majd el kezdtem húzni magammal a szobámba.
Amikor be értünk az ajtott be zártam kulcsra majd Hyunjin fel kapott és az ágyra rakott.Felém mászott és kezzivel a fejem mellet meg támaszkodva vette újra birtokba ajkaim.
Lassan az összes ruha is le került rolam.
Már Hyunjin az ujjait akkarta fel helyezni belém mikor is meg állitottam a tettében.
-Nem kell!- mondtam kezét meg fogva.
-Hát jó!- majd ujjait el vette rózsámtol.Majd magát is meg szabatította a fölösleges ruháktol.
-Mehet?- kérdezzte amire csak bolintottam.
Lassan belém tolta tagját.
Kezzimmel azzonal a lepedöbe martam és szemeim be csukva probáltam el lazítani magam amire csak tudtam.
Egy kevesett várt Hyunjin majd el kezdett mozogni bennem amire hangosan nyögtem fel.-Olyan szűk vagy Sung!- mondta majd derekam meg fogva kezdett egyre mélyebbre tolni magát.
-Ahh...otth..ahh..mégh!- nyögtem hangosan.
Majd kezzeimel már Hyunjin karjaiba martam és úgy nyögtem egyre hangosabban.
A feszítő érzés nagyon gyorsan vállt egy kellemesebb érzésre.
Hyunjin gyorsan meg unta ezt a pózt szoval kí húzodott belölem majd négykézlábra álitott és úgy merült el újra bennem.A kezzeim nem bírták sokáig szoval erötlenül estem a lepedöre.
-Ahh...Jinnieh..kérlek..mégh!- nyögtem egyre hangosodó hangon.
Hyunjin csípőm meg fogva vett fel egy brutál tempot ami miatt nem bírtam sokáig szoval a lepedöre élvezztem egy hatalmas síkoltással.Hyunjin még hajszolta magát majd egy férfias nyögéssel élvezett belém amire csak fel nyüszitettem.
Ki húzodott belölem majd melém feküdt.
Mikor már rendesen vettünk levegött fel kapott és el vitt fürdeni majd amikor végeztünk a lepedött le cseréltük.
Majd pisziben egymás karjában aludtunk el.THE END
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!