"פליקס...."
מה עבר בראשו של היונגין כשהוא אמר לו שהוא אוהב את גונגין?
"פליקס?"
האם היונגין הרגיש עצב מסויים? או שהוא הרגיש כאילו ליבו מתרסק? או שאולי הוא לא הרגיש דבר, מה שנשמע הכי הגיוני מבין כולם.
"פליקס!" המורה לאנגלית צעק באטמוספרה השקטה של הכיתה, כשכולם מפנים את ראשם לפליקס שחלם בהקיץ.
הצעקה נשמעה בחזקה, גורמת לפליקס לנער את מחשבותיו ולקום במהירות מהכיסא, מה שנתן לתלמידים האחרים לגיטימציה לצחקק.
אך זה לא נמשך להרבה זמן, כשהמורה דפק על הלוח בחזקה והשתיק את הצחקוקים.
"פליקס, אני מודע לכך שאתה יודע אנגלית מצוין, אז למה לך להיות בכיתה בכלל? הרי אתה מקבל מאיות ואין לך כלל בעיות בשפה, אני לא צריך תלמיד לא מתפקד בכיתה." המורה אמר בכעס כאשר הוא משלב את ידיו ונאנח. סומק רב עטף את פניו של פליקס, המעמד שהוא נמצא בו באותה עת הביכה אותו מאוד.
"אני מצטער המורה, אני מבטיח שאני אקשיב מעכשיו!" פליקס התחנן, מפחד שהוריו ישמעו על כך מהמורה.
המורה ניער בידו, מסמן לו לשבת, "פשוט תשב ותנסה לא לחלום בהקיץ" הוא אמר והמשיך ללמד.
פליקס התיישב והרגיש טפיחה בכתפו וסובב את ראשו לגונגין אשר ישב לידו, "אתה בסדר? זה נראה כאילו אתה שקוע במחשבות" גונגין שאל בדאגה. פליקס נשך את שפתו התחתונה בעדינות.
משום מה, זה עיצבן אותו שגונגין דאג לו הרבה.
זה מוזר, לא?
הרי, כל בן אדם היה רוצה שידאגו לו, במיוחד כשזה הבן זוג שלו. אבל למה פליקס רואה את זה כמטרד? . בכל סיטואציה שבה גונגין דואג לפליקס, פליקס מתאר לעצמו איך היונגין היה מגיב לכך.
הוא יודע שזה לא בסדר לחשוב על מישהו אחר בזמן שיש לך בן זוג, אבל פליקס לא יכול להוציא מראשו את היונגין, ואת התקופה ששניהם היו ביחד.
"אני בסדר גונגין, באמת" פליקס אמר וחייך אליו, מקווה שהתשובה הזאת תספק אותו ושהוא יפסיק לדאוג לו.
גונגין חייך אליו בחזרה והתקרב אליו עם פניו, מניח נשיקה עדינה על לחיו.
פליקס נרתע לאחור ושם את ידו על הלחי, "אנחנו באמצע שיעור, מול המורה" פליקס גימגם במבוכה, גורם לגונגין לגכח. "תירגע, הוא לא ראה.. וגם אם כן, אתה חבר שלי, וזה בסדר!" הוא אמר.
בינתיים, בצד השני של הכיתה, היונגין הביט בגועל בשניים אשר דיברו ביניהם. "אתה מקנא?" צאן שאל כשהוא מצייר אנשי מקל במחברת שלו, גורם להיונגין לשים לב אליו. "באיך שאתה מצייר? אני לא מקנא בכלל" היונגין חייך חיוך מרוצה ושילב את ידיו. צאן כיווץ את עיניו והתקרב עם פניו לפניו של היונגין, מאגרף את כפות ידיו. "אני לא התכוונתי לציור היונגין, אל תעצבן אותי", היונגין גיכח, "אז אני לא יודע על מה אתה מדבר".
YOU ARE READING
hyunlix fanfic - what's the meaning of love?
Fanfictionפליקס היה נער רגיל שכל מה שהוא רצה זה לחיות חיים רגילים עם חברו צאן, אבל היונגין נכנס לתמונה וגרם לחיים של פליקס להיות ההפך הגמור מרגילים. היונגין הוא העבריין של בית הספר, כל מי שנתקל בו מתחרט על הרגע הזה כל חייו. אחרי שצאן, חברו הטוב של פליקס, גרם...