פרק 24 - last chapter

68 8 20
                                    

"מה?" גונגין אמר כשהוא מוריד את ידו מכתפו של פליקס ומתרחק ממנו באיטיות, "להיפרד? למה?" הוא שאל ונשך את שפתו התחתונה כשכאב חד עבר בליבו.

פליקס שיפשף את זרועו במבוכה, משפיל את מבטו מטה, לא יודע מה להגיד לגונגין. הוא צבר כל כך הרבה ביטחון כדי להיפרד ממנו, אבל לא חשב אפילו לשנייה מה לאמר לו.

גונגין שם את ידו על פניו, "פליקס" הוא אמר, מושך את תשומת ליבו של פליקס וממשיך בדבריו, "אנחנו פחות מיום ביחד, אתה ידעת שיש לי רגשות אלייך כבר הרבה זמן ואתה הצעת את זה שניהיה ביחד, אז מה קורה פה עכשיו? למה אתה נפרד ממני?" הוא שאל כשהוא בוהה אל תוך עיניו של פליקס.

פליקס ניסה לדבר, הוא ניסה להגיד משהו שיספק את שאלותיו של גונגין, אבל הוא לא יכל להגיד דבר.

למה הוא לא יכל?

"בעצם, אתה לא צריך להגיד לי אפילו." גונגין לפתע אמר בקרירות. פליקס הביט בו באי הבנה, "מה?" הוא שאל בשקט.

"אתה אוהב את היונגין" הוא אמר, גורם לפליקס להירתע, מבין שגונגין הבין את הסיטואציה.

"אתה כל כך אוהב את היצור הזה שאתה מוכן לוותר על הכבוד העצמי שלך בשבילו" גונגין המשיך לאמר כשהוא מסיט את מבטו מפליקס ומנגב את הדמעות שאיימו לזלוג מעיניו.

"מוותר על הכבוד העצמי שלי?" פליקס שאל בבילבול, לא מבין את כוונתו.

גונגין גיכח והניח את ידיו על מותניו, "אתה כל כך פתטי פליקס, זה חמוד" הוא אמר והתקרב לפליקס, "אתה עושה את עצמך תמים, כביכול, היונגין שולט בך ובגוף שלך וברצונות שלך, אבל במציאות, אתה נותן לו לעשות את כל זה. אתה רוצה שהוא ישלוט בך. אתה פשוט כל כך חסר ישע עד שאתה מוכן לתת לו לזיין אותך רק בשביל שתוכל להשיג את כל מה שחסר לך" - הוא עצר ונשך את שפתיו בכעס.

 "מה חסר לך פליקס?"

"אהבה?", "אושר?", "כסף?".

פליקס עמד קפוא במקומו, דמעות רבות זלגו מעיניו, לא מאמין למה ששמע.

"רגע, אל תגיד לי" גונגין אמר והתחיל לצחוק, "אתה עושה את זה רק בשביל לקבל זין מהבחור הכי 'חתיך' בבית ספר?" הוא שאל כשמבטו השתנה למוגעל.

לא עברה שנייה, ופליקס סטר ללחיו בחזקה.

"אתה נורא גונגין." פליקס לחש כשקולו צרוד מבכי.

גונגין אחז בלחיו, ונאנק מעט מכאב. ליבו פעם במהירות, הוא קלט רק עכשיו את מה שאמר. "פליקס-.." הוא אמר אך פליקס מיהר להיעלם מהאיזור.

פליקס רץ לעבר שום מקום, הוא פשוט רץ לאן שהחושים שלו אמרו לו, לא מסתכל לשום כיוון.

איך גונגין היה יכול להגיד לו את כל הדברים הנוראיים האלה? ולמה הוא כל כך נפגע מזה?.

hyunlix fanfic - what's the meaning of love?Where stories live. Discover now