*TW - אונס*
היונגין סחב את פליקס כשהוא מתקדם לעבר ביתו, הוא ניסה להחזיק את פליקס בחזקה. "לעזאזל אתה צריך להתעורר קצת, ולאחוז בי" היונגין אמר בכעס. פליקס גיכח בישנוניות, "אני מנסה אבל אני מרגיש חלש מעט, אולי זה כי אני עייף" הוא מילמל. היונגין גילגל את עיניו והמשיך בדרכו.
הם הגיעו לביתו והיונגין במהירות נכנס לחדרו, משכיב את פליקס בעדינות על מיטתו. פליקס היה עדיין עם עיניים עצומות, לא זז ממקומו אפילו לא לשנייה. היונגין שם את ידיו על מותניו ונאנח, "להחליף לך גם חיתול?". פליקס חייך כשעיניו עדיין עצומות והינהן, מתמקם בנוחות במיטתו של היונגין.
היונגין גיכח ועלה מעליו, הוא התקרב לפניו ונשק לשפתיו בעדינות, גורם לו לפקוח את עיניו ולפעור אותן. היונגין ניתק את שפתיו משלו וחייך אליו, "אתה נראה מצחיק כשאתה מבולבל". פליקס נשך את שפתיו מעט והסמיק, "אתה כל הזמן שם אותי במצבים מביכים.." הוא מילמל. "אל תאשים אותי, אתה גורם לי לשים אותך במצבים מביכים" היונגין אמר בשובבות, "איך בדיוק אני אשם?" פליקס הרים גבה. היונגין חייך חייוך חושף שיניים והתקרב לאוזנו, "אתה שילוב של יפה, חמוד וסקסי ואני לא יכול להחזיק את עצמי" הוא לחש לו. פליקס כיווץ את שפתיו והרגיש איך לחיו בוערות, הוא עצם את עיניו וניסה לדחוף את היונגין ממנו ללא הצלחה. "מה אתה מנסה לעשות?" היונגין שאל כשהוא מתחיל לצחוק. "אתה עוד פעם גורם לי להיות מובך!" פליקס אמר בכעס. היונגין הינהן וקם ממנו, מתיישב לידו במיטה.
פליקס מיצמץ באי הבנה כשהוא מביט בהיונגין, "ל-למה קמת?.." הוא שאל. היונגין הביט בו בבילבול, "רצית שאזוז ממך לא?". פליקס בלע את רוקו והניד לשלילה, הוא התיישב על המיטה ואחז בעדינות בחולצתו של היונגין. "אני רוצה אותך קרוב יותר.." הוא אמר בשקט כשראשו מושפל.
היונגין הביט בפליקס והרים את ראשו מסנתרו עם אצבעותיו, הוא טבע אל תוך עיניו והרגיש שלווה שמצטברת בגופו. כל פעם כשהוא מביט אל תוך עיניו של פליקס זה קורה לו, ההרגשה ששום דבר יותר לא מציק לו. "היונגין?.." פליקס שאל מעט מבולבל, כי היונגין לא אמר שום דבר ורק הביט בו למשך כמה דקות. היונגין ניער את מחשבותיו ונשך את שפתיו "אני לא יכול להתרכז כשאני איתך.." הוא אמר בחצי גיכוח. "למה לא?" פליקס שאל וחייך אליו. "אתה מכשף אותי כל פעם מחדש" היונגין אמר.
פליקס הרגיש את ליבו פועם במהירות, הוא שמע כל פעימה ופעימה כאילו ליבו היה ליד אוזניו. יכול להיות שרגשותיו של היונגין השתנו כלפי פליקס? הם בחיים לא היו במצב כה אינטימי כמו עכשיו, והם שכבו הרבה. לכמה שניות הייתה שתיקה מביכה בין השניים, פליקס החליט לשבור את השתיקה במשפט שישנה הרבה דברים בעתיד.
"אתה זוכר את הבחור שרקדתי איתו במסיבה?" פליקס לפתע שאל. היונגין כיווץ את עיניו בכעס, "כן, מה איתו?". פליקס גירד בראשו, "למה אתה כעסת עליו כל כך? מה קרה במסיבה?" הוא שאל בסקרנות. היונגין נשכב במיטה על צידו ונשען על ידו, "למה אתה רוצה לדעת?" הוא שאל. פליקס נשכב גם הוא באותה פוזיציה מול היונגין, "אני סקרן" הוא מילמל. היונגין חייך "מה יצא לי מזה?" הוא שאל בהתעניינות. פליקס הביט בו בכעס, הוא לקח כרית שהייתה לידו וזרק אותה עליו, "למה אתה תמיד חושב על דברים כאלה היונגין?!" הוא אמר בקול, גורם להיונגין לגכח. "אני לא חשבתי על שום דבר, אני רק שאלתי מה יצא לי מזה! אתה הסוטה כאן" הוא זרק את הכרית בחזרה לעבר פליקס. פליקס גילגל את עיניו וסימן לו לדבר.
YOU ARE READING
hyunlix fanfic - what's the meaning of love?
Fanficפליקס היה נער רגיל שכל מה שהוא רצה זה לחיות חיים רגילים עם חברו צאן, אבל היונגין נכנס לתמונה וגרם לחיים של פליקס להיות ההפך הגמור מרגילים. היונגין הוא העבריין של בית הספר, כל מי שנתקל בו מתחרט על הרגע הזה כל חייו. אחרי שצאן, חברו הטוב של פליקס, גרם...