פליקס חזר לכיתה והתיישב ליד גונגין כשראשו מושפל מטה, מנסה להסתיר את העיניים האדומות מהבכי. גונגין הביט בו ושם את ידו על כתפו, עוד פעם מפיל על פליקס מפל של דאגה וחרדה. "פליקס אתה בסדר?", הוא שאל מודאג.
פליקס הרגיש איך כל הזעם מהשיחה שלו ושל היונגין יוצא החוצה, הוא הביט בגונגין והעיף את ידו מהכתף שלו, "אתה מוכן להפסיק לדאוג לי? זה לא נראה לך מוזר? שאנחנו ביחד והשיחה הכי עמוקה שהייתה לנו זו השיחה שהייתה בגג באותו יום ארור?.", גונגין הביט בו בהלם, מנסה לעכל את הדברים שפליקס אמר לו הרגע. ולפני שיכל להגיב, פליקס איבד סבלנות וקם ממושבו, מביט בקרירות בגונגין, אך לא כי הוא שנא אותו, פליקס שנא את עצמו באותו רגע ואת העובדה שהוא הוציא את העצבים שלו על בן אדם שהיה חשוב בחיים שלו.
פליקס יצא בריצה מהכיתה ובמהירות עלה במדרגות לגג של המבנה, כשדמעות מתפרצות מעיניו ולא מפסיקות אפילו לרגע.
הוא יצא אל הגג והתיישב באותו מקום איפה שהוא ישב אז עם גונגין, הוא חיבק את רגליו וקבר את ראשו בברכיו, ממשיך לבכות בכי מר.
"אתה נורא רועש",
לפתע נשמע קול לא מוכר ברקע.
פליקס שיפשף את עיניו השורפות מהדמעות והביט לכיוון הקול שנשמע ברקע. עיניו נעצרות על דמות גברית ושרירית, שיערו היה בצבע שחור ועיניו היו כך גם. למרות המראה הגברי שלו, פניו היו נראות מעט חמודות. פליקס בחן אותו ושם לב לסיגירה שהוא אחז בה.
מי זה? פליקס לא ראה אותו אי פעם בבית ספר. זה מורה? כי אסור לתלמידים לעשן בשטח בית הספר.
"מי אתה?" פליקס שאל כשהוא מרים גבה, לא מבין למה הבחור פונה אליו. "אני צאנגבין" הוא אמר כשהוא שואף שאיפה אחרונה מהסיגריה, משמיט אותה על האספלט ודורך עלייה. הוא התקרב אל פליקס, והתיישב לידו, גורם לפליקס להירתע לאחור. "אתה יכול לקרוא לי ביני אם אתה רוצה" צאנגבין קרץ לו. פליקס גיכח, לא יכל לעמוד בפני האי רצינות שנדלף מהבחור. "אנחנו אפילו לא מכירים ואתה רוצה שאני אקרא לך בשם חיבה?" פליקס שאל בשובבות, "אני לא בן אדם רשמי" צאנגבין אמר גם הוא בשובבות.
"אז.. למה אתה יושב כאן ובוכה?" צאנגבין הביט אל תוך עיניו הדומעות והאדומות של פליקס, גורם לפליקס להסתיר את פניו, "זה סיפור ארוך, אני בטוח שזה לא יעניין אותך" פליקס אמר כשהוא נאנח ומרגיש מין דז'ה וו למתי שהוא וגונגין דיברו באותו מקום, ופליקס סיפר לו מה קרה לו.
"זה לא שיש לי משהו יותר טוב לעשות" צאנגבין אמר והוציא חפיסת סיגריות מהכיס שלו, מוציא סיגריה מתוכה ומביט בפליקס, "אתה רוצה גם אחת?" הוא שאל וחייך. פליקס הניד לשלילה אך במהירות שינה את דעתו והנהן, "יודע מה.. כן אני אנסה". הוא בלע את רוקו והביט בסיגריה שצאנגבין החזיק. "אתה לא מעשן?" צאנגבין שאל כשהוא בוחן את פליקס וממשיך בדבריו, "אתה לא נראה כמו אחד שמעשן".
YOU ARE READING
hyunlix fanfic - what's the meaning of love?
Fanfictionפליקס היה נער רגיל שכל מה שהוא רצה זה לחיות חיים רגילים עם חברו צאן, אבל היונגין נכנס לתמונה וגרם לחיים של פליקס להיות ההפך הגמור מרגילים. היונגין הוא העבריין של בית הספר, כל מי שנתקל בו מתחרט על הרגע הזה כל חייו. אחרי שצאן, חברו הטוב של פליקס, גרם...