למרות שאתמול היה בוקר גשום וקריר, בבוקר למחרת הרגישו את הקיץ יותר מתמיד, אפילו שכבר סוף ספטמבר.
פליקס הלך לעבר השער כמו כל בוקר, ללא כוח רצון לראות את פניו של היונגין. בדרכו לכיוון בית הספר עייניו פגשו את ג'ונגין שהיה לבוש דיי מגונדר היום, גיכוח זעיר נפלט מפיו של פליקס כששם לב שגונגין לבוש כולו בשחור אך ישנו צעיף אדום עטוף על צווארו. הוא נופף לו לשלום והתקדם במהירות אליו, מפספס לגמרי את צאן שבא לקרתו בשביל לחבק אותו כמו כל בוקר ולברך אותו בבוקר טוב. צאן נעמד ללא תגובה, והביט בשניים הולכים מחובקים לכיוון הכיתה, הוא מרגיש אכזבה שעוברת במורד גופו, פליקס אף פעם לא פיספס אותו, במיוחד לא כשהוא עם סימנים של מכות. הוא נשך את שפתיו והחזיק את עצמו מלא להשתגע וחשב לעצמו, מה יש לגונגין שאין לו? האם פליקס שכח את כל מה ששניהם עברו ביחד ומה צאן עשה בשבילו כל הזמן שהם היו חברים?. צאן החליט לא לוותר ורץ לכיוון השניים, הוא הרחיק את פליקס מגונגין וחיבק אותו בזמן שהם מתקדמים לעבר הכיתה. "צאני!" פליקס אמר בהתלהבות כשראה את חברו הטוב "בוקר טוב פליקס, אני צריך לדבר איתך, יש סיכוי שתבוא איתי שנייה?", פליקס הביט בגונגין וחיכה לאישור ממנו, גונגין חייך והינהן לעבר פליקס, נותן לו אישור ללכת. "נתראה אחר כך גונגין!" פליקס נופף לו לשלום, "נתראה מאוחר יותר" גונגין נופף לו בחזרה והמשיך לכיוונו. פליקס שיחרר את חיבוקו מצאן ואחז בידו, מה שגרם לצאן לחייך חייוך קטן. הם התיישבו על ספסל ליד עץ ומרוב השקט שצרר שם, היה אפשר לשמוע את הרוח נושבת ואת קולות התלמידים האחרים מדברים. "אז על מה רצית לדבר איתי צאני?" פליקס הביט בצאן במין פני כלבלב, "האמת שיש לי ווידוי, אני מרגיש שהתרחקנו וזה לא עושה לי טוב" צאן לא הסתכל לכיוונו של פליקס, הוא לא רצה לדעת מה הייתה ההבעת פנים שלו, ואם הוא היה שמח או עצוב. פליקס שם את ידו על ידו של צאן וסובב את ראשו עם ידו השנייה, "אני מצטער שאתה מרגיש ככה, זה בגלל גונגין נכון?" צאן הרחיק את ידו מפליקס והשפיל את ראשו "כן, אני לא אוהב את הבחור הזה, זה מרגיש שמאז שהוא נכנס לחיים שלך אני לאט לאט נעלמתי מהם". פליקס נאנח, לא היה לו את הכוח להמשיך להתמודד עם דרמות בחיים שלו. "תסתכל עליי צאן", צאן הרים את ראשו והביט לתוך עיניו של פליקס שלראשונה נראו לו חסרות ניצוץ. "צאן, אנחנו החברים הכי טובים, אבל אתה יודע שחיי אהבה וחיי חברות זה שונה נכון? כשאתה נכנס לזוגיות אתה נמצא יותר עם הבן זוג שלך מאשר עם חברים שלך", צאן בלע את רוקו, לא ידע איך להגיב לסיטואציה. "אתה וגונגין ביחד?" פליקס הסמיק וסובב את ראשו במהירות מצאן "לא אמרתי את זה", צאן התקרב לפליקס "אתה אמרת שכשאתה נכנס לזוגיות אתה נמצא יותר עם הבן זוג שלך מאשר עם החברים שלך, זה אומר שאתם ביחד לא?", פליקס האדים יותר מהמחשבה שהוא וגונגין ביחד. "אנחנו לא זוג! זה סופי!" פליקס קם מהספסל ועזב את המקום, משאיר את צאן בתוך חלל ריק של שאלות שאין עליהן תשובות.
YOU ARE READING
hyunlix fanfic - what's the meaning of love?
Fanfictionפליקס היה נער רגיל שכל מה שהוא רצה זה לחיות חיים רגילים עם חברו צאן, אבל היונגין נכנס לתמונה וגרם לחיים של פליקס להיות ההפך הגמור מרגילים. היונגין הוא העבריין של בית הספר, כל מי שנתקל בו מתחרט על הרגע הזה כל חייו. אחרי שצאן, חברו הטוב של פליקס, גרם...