Die middag werd ik wakker, in de armen van Wolfs, en dit keer waren we allebei naakt. En dit keer wist ik ook zeker dat er wél wat was gebeurd. Daar had ik geen verklaring van Wolfs voor nodig, want het staat me nog helder voor ogen. En god, dat vind ik helemaal niet erg. Alhoewel ik vanmorgen er niet aan moest denken dat er wat zou gebeuren, zo blij dat ik nu ben dat dat wel zo was. Alleen heb ik geen idee hoe Wolfs hier in staat. Hij was gretig, en of hij dat was. Maar ik weet niet of hij zich liet meeslepen omdat ik naakt was, of omdat hij wat voor mij voelt. Ik ga het hem ook niet vragen, ondanks het feit dat hij nu nog vredig lag te slapen met zijn arm beschermend om mij heen, net zo als de vorige keer in de taxi, alhoewel hij toen niet sliep, lag ik ook toen in zijn sterke armen. Ik kan de gevoelens die ik nu heb niet echt omschrijven. Het voelt goed, daar niet van, maar ik heb dit nog nooit eerder gevoeld. Naast me beweegt Wolfs. Hij trekt me dichter tegen zich aan alsof ik een reddingsboei ben, en dat hij verdrinkt. Alsof hij me nodig heeft. Weer laait het gevoel diep in mij op, alsof honderden vlinders rondfladderen in mijn buik. Is dat wat ze bedoelen, wat je voelt als je verliefd bent? Het voelt fijn, maar ik wil niet toegeven aan een verliefdheid op mijn collega, ik heb geen idee wat dit voor gevolgen kan hebben. Wolfs zei dat Romeo en Esmée er geen problemen mee hebben gehad, maar dat geloof ik niet. Het is een regel, dat je geen relaties op de werkvloer mag hebben. Het lijkt mij echt heel erg sterk dat ze er dan geen problemen mee hebben gehad. En dat baart me zorgen. Ik zou graag als ik klaar ben met mijn stage hier willen blijven werken, met Marion, Wolfs en zelfs Romeo en Esmée en Merel, die ik nog helemaal niet goed ken. Carmen vormt ook een probleem, ik heb een hekel aan haar omdat zij Wolfs heeft en ik niet, maar Wolfs is wel met haar samen, en eigenlijk zijn wij dus vreemd gegaan, en ben ik nu een affaire. Ik heb een hekel aan het woord, en toch, ook al haat ik Carmen, ik heb medelijden met haar, dit zou ik ook niet fijn vinden als ik er achter zou komen. Ik wil niet de stempel van bedriegster op mijn hoofd hebben. We moeten dit bij eenmalig laten, dat is beter voor ons allebei. Vanaf nu zal ik zorgen dat Wolfs niet nog een keer in de verleiding komt om dit nog eens te doen, en niet dat ik dat erg zou vinden, maar ik wil het gewoon niet meer. ik zal hem een keuze voorleggen. Of hij maakt het uit met Carmen of hij blijft met haar samen. De keuze is aan hem.
Ik besluit om maar uit bed te gaan en me klaar te maken. Ik heb nachtdienst, maar ik heb geen idee wat Wolfs heeft. Ik gok hetzelfde, en anders zal hij wel vrij zijn. Tenminste dat hoop ik voor hem, want het is ondertussen al drie uur 's middags. Als hij ochtend of middag dienst had, dan is hij veelste laat. Zachtjes sluip ik naar mijn kast en daar haal ik een zwarte skinny jeans en een donker paars shirtje uit. Snel schiet ik de badkamer in om Wolfs niet wakker te maken. Wanneer ik aangekleed ben loop ik weer terug de kamer in. Wolfs is ondertussen wakker en zit op bed wat met zijn telefoon te kloten. Ik negeer hem terwijl hij mij aanstaart, en ik loop de keuken in om ontbijt te maken.
Heey. Ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden met die hoofdstukje. Het kan zijn dat het nog veranderd of verwijderd wordt, maar ik wilde jullie wel even een update geven. EN OMG IK HEB GEWOON 1K AAN READS. THANKYOU ALL SO MUCH! Oke sorry voor mn flip momentje. Laat het me weten of ik wat moet veranderen er aan.
JE LEEST
Een goed begin ( Goed Begin #1)
FanfictionEva van Dongen begint eindelijk met haar stage op Bureau Amsterdam- Amstelland. Ze kan het erg goed hebben met haar stagebegeleider Marion, en dan is er ook nog die erg mysterieuze Floris Wolfs. Eva en Wolfs krijgen gevoelens voor elkaar, maar dan g...