19. Levensbedreigend

733 32 2
                                    

ALVAST SORRY VOOR HET TAALGEBRUIK, ALS JE ER NIET TEGEN KAN EVEN DIT HOOFDSTUK OVERSLAAN!!!!!!!

Vijf minuten later gaat de bel. Ik zit naast Wolfs op de bank. Ik besef nu pas dat dit geen goed idee was. Eigenlijk wil ik niet doen doen voor Carmen, maar ik moet wel. Wolfs brabbelt wat op de bank, maar hij wordt niet wakker wanneer Carmen nog een keer aanbelt. Langzaam sta ik op en strompel ik naar de deur. Ik doe open. Carmen staart me woest aan. Ze stormt langs me naar binnen. Ik slof weer achter haar aan. 'Wolfs, verdomme, sta op, we gaan naar huis' zegt Carmen en ze trekt de slapende Wolfs overeind. 'Eef?' vraagt Wolfs nog met zijn ogen dicht. 'Nee, Carmen, opstaan' commandeert ze. 'Eef, kom nou nog even liggen' zegt Wolfs. Ik verschiet kleur, shit! 'WAT?' schreeuwt Carmen. 'Wolfs, wordt wakker' ze geeft Wolfs een klap in zijn gezicht en hij schiet klaarwakker overeind. 'Carmen, wat doe jij hier?' 'Jou halen, maar ik denk dat jij andere plannen had. Wolfs, even eerlijk, ben je met Eva naar bed geweest?' vraagt Carmen, de toon in haar stem ijskoud. Achter Carmen schud ik mijn hoofd, ontkennen heeft geen zin. 'Ja' is alles wat Wolfs zegt.

Ik zie het wapen pas op het moment dat ze het trekt. Voor ik het weet drukt ze het tegen mijn slaap. 'Ik wist het wel, vuile klootzak' sist Carmen. Ik slik, ik weet dat één verkeerde beweging een kogel in mijn hoofd kan betekenen. Wolfs kijkt Carmen een seconde verbaasd aan. Dan steekt hij zijn handen op en staat voorzichtig op. 'KLOOTZAK, GA ZITTEN OF IK SCHIET DIE HOER EEN KOGEL DOOR HAAR KOP' schreeuwt Carmen en ze duwt het pistool iets harder tegen mijn slaap. Ik kijk Wolfs aan, en ik gebaar met mijn ogen naar de bijzettafel naast de bank. Daar ligt een kandelaar die zwaar genoeg is om Carmen uit te schakelen. Hij knikt voorzichtig, Carmen ziet het niet. 'Carmen, denk nou na, doe dit niet, we zullen niets zeggen als je het pistool nu weglegt en gaat' zeg ik. Ze snuift ' Denk je nou serieus dat ik zo dom ben?' zegt ze. 'Nee, je bent niet dom, als je dat doet ga je tenminste niet de cel in maar kom je er gewoon mee weg' zeg ik. De grip op het pistool wordt iets lichter, maar niet licht genoeg. Ik kijk Wolfs weer aan, omdat Carmen niet oplet door het slaan van een deur op de galerij kijkt ze even achterom. Wolfs grist snel de kandelaar van het tafeltje en hij legt hem achter zich. 'Car, alsjeblieft, doe dit niet.' zegt hij. Ze gromt en drukt het pistool weer iets harder tegen mijn hoofd. 'Denk je nou echt dat ze me laten gaan?' zegt ze 'Ik ben verdomme een drugsbaron Wolfs, heb je dat nou echt nooit gemerkt?' vraagt ze. Wolfs kijkt verbaasd 'Wat?' vraagt hij verward. 'Ik ben al vijf jaar het hoofd van de kartel hier in Amsterdam waar jullie al een hele tijd naar op zoek zijn, je vertelt me er alles over en zo hebben we onszelf verborgen kunnen houden.' 'VERDOMME CAR, JE MAAKT EEN GRAPJE TOCH' schreeuwt Wolfs. Hij begint te ijsberen door de kamer. Even vergeten dat er een pistool op mij gericht is. Carmen die geschrokken is door de reactie van Wolfs richt nu het pistool op hem. 'Zitten, klootzak' zegt ze en ze volgt de ijsberende Wolfs met haar pistool. Hij blijft vlak voor haar stilstaan. 'Al die tijd, al die tijd dat we samen waren deed je dat alleen omdat je verdomme een drugshoer bent' zegt hij gekwetst. 'Het heeft nooit wat voor je betekend' zegt hij. Carmen drukt het pistool tegen zijn voorhoofd. 'Je was zo naïef om alles te geloven wat ik zei' zegt ze en ze haalt haar schouders op. Ik ben woedend op haar. Al die tijd was ze ook een soort vriendin voor mij. Voor ik het zelf merk sla ik Carmens' hand opzij. Uit reflex schiet ze, maar ze mist Wolfs en de kogel komt in de muur achter Wolfs terecht. Ik draai me om en sla haar vol op haar neus. Haar neus kraakt misselijk makend en er loopt een straaltje bloed loopt uit haar neus. 'Kutwijf' sist ze en ze slaat me terug, maar ik duik weg en stomp haar in haar maag. Ze klapt dubbel. Ze valt opzij en voor ik het doorheb heeft ze het pistool weer in haar hand, wat onder de bank geschoven was. 'Dat had je niet moeten doen' zegt ze, en ze schiet op Wolfs.




Een goed begin ( Goed Begin #1)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu