Berkan ile beraber oturmuş film izliyorduk.Yarın tek işim hastaneye gitmek olduğu için geç yatsam da sıkıntı olmazdı.Dışarıdan yemek söyleyip odamdaki televizyonun karşısına oturmuştuk.Hiç birşey konuşmadan saatlerce film izledik.Filmin bitimesine yakınken konuşmaya başladık.
"Kardeşim tekrardan geçmiş olsun herşeyden haberdar edersin beni senin olmasa da benim antrenmanım var o yüzden yavaştan gideyim" demişti. Bende başımla onayladım."O zaman görüşürüz Berko seni yolcu edeyim" dedim.Ayağa kalkamaya çalıştım.O da "Ben kendim çıkarım sen kalkma istersen" dedi bende gülümsedim.Kalkıp kapıya doğru ilerledi.Açılan kapı sesiyle
"Görüşürüz Alper bey" dedi bende arkasından "Görüşürüz başımın belası" dedim güldüğünü duyabilmiştim.Ardından kapı kapandı.
"Yine kaldık baş başa" dedim kendi kendime.Ne yapsam ki diye düşündüm.Aklıma transfer söylentisi olan Kerem'e yazmak geldi.Diğer yatağın üzerindeki telefonuma uzandım.Direk WhatsApp'ta sabitlenen Çiko'mm kişisine girdim.
Barış;Nasılsın kardeşim
(22.04)Barış; Berkan bendeydi senin için transfer konusu falan var dedi senle de konuşayım dedim
(22.05)Çiko'mm;Evet var öyle bir şey
(22.15)Çiko'mm;kabul etmeyi düşünüyorum benim için daha iyi gibi
Barış;Her zaman yanındayım her şeyde sen nasıl istersen öyle yap
Çiko'mm; Desene senden asla kurtuluş yok 😉
Barış;Tabiki de yok
Çiko'mm;Asıl sen nasıl oldun bu arada
Çiko'mm;Bugün seni çocuk gibi şikayet etmiş gibi gözüktüm kusura bakma kardeşim
Barış;Sorun yok iyi yaptın bile
Çiko'mm;Neyse ben uyuycam biliyorsun antrenman var
Barış;iiyi geceler Çiko'mm
Çiko'mm;iyi geceler çikom❤️
Telefonu kapattıktan sonra tekrar sıkıcı hayat devam ediyordu.Erken uyumaya alışkın olduğum için yatağıma geçip uykuya dalmaya çalıştım ama olmadı ayağımın ağrısı kalp sızlatıyordu..
Sabah - 06.30
Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Kalkıp günlük rutinleri yaptıktan sonra üzerime değiştirip salonumdaki koltuğa oturdum.Telefonuma gelecek mesaj veya aramayı bekliyordum.Yaklaşık beş dakika sonra menajerim Ayçin'den arama geldi.
Arabaya bindikten sonra Ayçin direk konuşmaya başladı."Bana neden söylemedin Barış" dedi anlık sitemle "ben iyiyim" dedim.Stersten rastgele instagram'a girdim.Karşıma Berkan'ın bahsettiği voleybolcu kız hakkında bir video çıktı.Video da kızın ciddi bir sakatlık geçirdiğini ve nasıl sakatlığını gösteren bir maç videosu vardı.Maç videosunda kız gelen pasa smaç vurduktan sonra bi anda kendini yere atarak ayağını tutuyordu.Yani ben öyle anlaşmıştım.Videoyu paylaşan hesaba girdiğimde bir fan hesabı olduğunu gördüm.Hesapta öylesine gezindikten sonra kızı Googleden aratıp hakkında bilgilere baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal | Texting
ChickLit"Sen insanları kendine sevdirip sonra hayatlarından siktir olup giden birisin"diyerek bağırdı Arin "Arin yeter ben azından kendimi sevdirmeyi biliyorum" diye bağıran Barış evin kapısına yöneldi. Kapıyı çarpıp giderken arkasında ağlayarak bıraktığı n...