Arin Eylül Bal
★
"Ne"diye sesim çıkmıştı.Odamda oturan Aleyna'nın bakışları beni bulmuştu.Durumum iyi olduğundan dolayı hastane çıkışım verilmişti.Aleyna'da direk yanıma gelmişti.Aleyna "Ne oldu kanka"diye sordu.Aleyna'ya herşeyi anlatmıştım.Barış'ın sevgilisinin olduğunu düşündüğümü Berkan'ın dediklerini anlatmıştım.
"Barış'la konuşuyorum"dedim.Hemen karşı küçük koltuktan kalkıp yatağıma geldi.Dibime girip ne olup ne bittiğini okumaya başladı.
"Ya sen mal mısın kızım çocuğa gidip keyfin için kızları mı bırakıyorsun dedin"evet öyle birşey demiştim.Ama öyle bir anlam yükleyerek değildi.Anlık bir sinir ile söylemiştim.Şuanda salak gibi utançtan yerin dibindeydim.
"Sus zaten görmüyor musun boş atar yaptım ona hem olmadığı halde şerefsiz yerine koydum şuan utançtan yerin dibindeyim"dedim.Aleyna elini kafasına koyup ters ters bana baktı.Şuan beni çocuk gibi de azarlasa da dövse de haklıydı.O bana bu konuyu kapat demişti ama ben çok zeki bir birey olduğum için üstüne üstüne gitmiştim.
"Ya anlamadığım şey sevgilisi varsa da sana mı kaldı kızım insanlarla konuşması sen onun neyi oluyorsun"dedi.Yine çok haklıydı.Banane ne yaparsa yapardı.
Ben onun neyi oluyordum ki?
"Şimdi ne yapacağım Aleyna fikir ver birşey yapıp affettirmem lazım ona kendimi"dedim.Barış'ı aldatan birini yerine koymuştum ve yüzüne vurmuştum.Bu konuyu kapatıp susup oturmakta var idi.
"Bak şimdi şöyle yapalım sen hem iyileşmen iyiye gidiyor onu balkan kupası maçından birine davet et belki gelir konuşursunuz"dedi yine çok zekiydi canım kardeşim.Kafamı salladım."Güzel fikirmiş ama ben oynayacak mıyım sence maçta"dedim.Çünkü son zamanlarda maçta genelde hep yedekteydim. Antrenörümde almakta haklıydı.Oyunda berbattım.
"Sen onu da başarırsın o kadar şeyin üzerinden geldin tekrardan ana kadroya mı gireceksin güldürme beni"dedi.İnşallah onun dediği gibi olacaktı.Dejavu yaşıyordum bundan tam 3 yıl öncede aynı şekilde böyle bir dönemden geçmiştim ama onda U17 takımına kupa getirmiştik.
"Dediğin gibi olsun o zaman ben Barış'a yazayım bakayım ver telefonu"dedim.Telefonu elime uzattı.Utançtan Barış'ın WhatsApp profiline bile girmeye utanıyordum.Mesajlar kısmına geldim.Birşey yazmamıştı.Sadece tek bir mesaj vardı.Açtım
Barış;
Bu düşüncenin nereden geldiğini sormayacağım anladığıma göre yanlış bir haber veya söylenti duymuşsun diye düşünüyorum o yüzden birşey demiycemArin;
Özür dilerimArin;
O mesajı okumadın sayar mısın lütfen?Arin;
Ben yanlış duymuşum demekki özür dilerim BarışArin;
Özür amaçlı bir maçıma sana bilet ayarlasam anlaşır mıyız :)
(görüldü)Mesajlarım anında görüldü olmuştu.Yazıp yazıp mesajları siliyordu.Stresten sıktığım ellerimde tırnak izleri oluşmuştu.Ve bir bildirim gelmişti.Saçlarımı hızlıca önümden çekip mesaja baktım.
Barış;
Olur bakalım gerçekte de nasıl oynuyorsunBarış;
Mesajlarını da okumadığım sayıyorum ama biraz sinirime dokundu kusura bakmaArin;Tekrardan özür dilerim
Arin;Sonra görüşürüz o zaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal | Texting
ChickLit"Sen insanları kendine sevdirip sonra hayatlarından siktir olup giden birisin"diyerek bağırdı Arin "Arin yeter ben azından kendimi sevdirmeyi biliyorum" diye bağıran Barış evin kapısına yöneldi. Kapıyı çarpıp giderken arkasında ağlayarak bıraktığı n...