2.0

252 18 25
                                    

Kahraman Deniz - Böyle Sever

Arin Eylül Bal

"Alo Eylül alo şşt kendine gel,duyuyor musun"diyen sesle kitlendiğim yerden kafamı kaldırıp gelen sesi tepki verdim.

"Dondun kaldın öyle"diyerek devam etti Berkan.Öylesine düşünürken dalmıştım.

"Dalmışım öyle.. Pastayı yemiycek miyiz?"dememle Aleyna sırıtmaya başladı.

"İyi bari pastayı yemek isteyen biri var"dedi Barış.Sadece 1,5 hafta görmediğim bu yüzü öylesine özlediğimi fark etmiştim.Belki görmeyeli günler olmuştu ama gözlerim onu özlemiş gibiydi.

Ortama girdiği ortamı dağılan koyu parfümü,dağılan saçları bir ayrıydı.Yorgun gözleri sakatlıktan sonra antrenmana çıkmanın verdiği yorgunluğu belli ediyordu.

"Yine dondun galiba arin"dedi iç sesim

"Yok kardeşim bozdun kızın ayarlarını"dedi Berkan.Sırtıma dokunarak beni dürttü.

"Ha yok birşey düşünüyorum ondan"dedim.Aleyna kaş göz yapa yapa gülmeye başladı.

"Aklındaki şey sarışın,elli üç numara,uzun,Galatasaray'lı mı?"dedi Aleyna.Ona attığım ters bakışlar arasında utançtan kırmızı olduğumu hissediyordum.

"Ya sus pastayı yiyelim artık"dedim.Berkan pastayı kesmek için öne atıldığında Aleyna durdurdu.

"Arin bunda karamel var yiyemezsin"dediğinde durdurma amacını anlamıştım.

"Tüh be şansıma tüküreyim neyse sorun değil" diyip Barış'a bakıp gülümsedim.

Berkan"Nedenkine bir sağlık sorunun falan mı var lütfen olmasın ben hasta kokusuna,sarışın minyon hemşire görmeye doydum"tek nefeste bunları söyleyince kendimi tutamayıp gülmeye başlamıştım.

Kendisi çok kez bana sarışın görmekten bıktığını esmer bombasını özlediğini söylüyordu neyse.

"Sakin ol hastane falan yok artık sil sil iptal iptal"dedi Barış.Önümde duran pastayı Berkan çatallayıp ağzına attı.

"Alerjim var o yüzden Berkancım"dediğimde hem Barış'ın yüzünde hemde Berkan'ın yüzünde oluşan şaşkınlık görmeye değerdi.

"Ne dedin kartanesi anlayamadım"diyen Berkan ikinci lokmayı ağzına attı.

"Dur telefonuma not olayım evine çikolata yollayıp seni komaya sokmak istemem"dedi Barış.Cebinden çıkardığı telefonun ekranına gözüm çarpmıştı.

"Ne kadar düşüncelisin Barış teşekkür ederim en son doğum günümde kuzenim çikolata paketi yollamıştı"dememle Barış'ın gözleri" "vay şerefsiz" der gibi bana baktı.

"Lan Barış o ekran fotoğrafında kim va-" diyen Aleyna'nın ağzına pasta geçiren Berkan bana döndü.

"Sana başka birşey söyleyelim o zaman o kadar yemek istedin"diyen Barış kafasını kaldırınca göz göze gelmiştik.Ela gözleri hafif çarpan güneşle bir ayrı güzeldi.

"Bencede meyveli sever misin küçük bir tatlı alayım sana"dedi Barış.

"Arincim küçük bir hatırlatma kiloya dikkat"diyen Aleyna'ya Berkan ters ters baktı.

"Ya esmer bomba dur bi herşeye anne gibi yetişiyorsun bırak yesin"dedi Berkan karşısında duran Aleyna'ya.

"Ya sonra kilom çok diyip ağlıyor o yüzden"diyen her nazımı çeken gariban Aley'im.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin