1.4

283 24 13
                                    

Hakan Peker - Karam

Arin Eylül Bal

Uyandığım da film izlediğimiz halde kalmıştım.Aleyna beni beyaz bir örtüyle örtmüştü.Saçlarımı geriye itip telefonuma uzandım.

"Çüş saat on iki"diye mırıldandım.Etrafımına kısa bir göz gezdirdim.Aleyna yoktu ama mutfaktan sesler geliyordu.Bir müzik sesi ile konuşma sesleri karışıyordu.

Ayağa kalkıp odadaki lavaboya yürüdüm.Yüzüme buz gibi suyu tuttum.Ayna önünde duran mavi tarakla saçlarımı düzeltip lavabodan çıktım.Kulağıma tanıdık bir melodi geldi.

Mutfaktan kahkaha sesleri geliyordu.Esneye esneye mutfağa doğru yürüdüm.Karşımdaki manzara biraz garipti.

Karam aşkın sevgin bu mu?
Ne olacak bu aşkın sonu?

Aleyna ocağın başında birşeyler hazırlarken yemek masasını ele geçiren Berkan şarkı söylüyordu.

Al artık koynuna beni karam
Günahın boynuna can karam

Son ses müzikten benim geldiğimi dahil anlamamışlardı.Aleyna bana arkası döndüktü.Berkan müzik nakaratı bitince gözleri beni buldu.Müziğin sesini biraz kıstı.

"O günaydın ve tünaydın yengem"dedi.Sabah sabah üzerimde oluşan gerginlik ile Berkan'a ters ters baktım.Berkan benden canım cicim lafları bekliyordu.Söze Aleyna girdi.

"Hiç konuşturma onu şimdi Berkan ilk uyandığında öfke saçıyor"dedi.Canım benim bana ne kadar alışmıştı.

"Hee anladım o zaman Arin kral sana şunu vereyim belki mutlu olursun"dedi.Cebinden küçük bir hediye paketi çıkardı.Avucumun içine koydu.

"Sen sormadan söylüyüm Barış yolladı ne olduğun bende bilmiyorum"dedi.Paketi direk açtım.İçinden ikili bileklik çıkmıştı.

"Ay çok güzel bunlar biri Galatasaray bilekliği diğeri ise..Üstünde Bal yazıyor"dedim.Barış kendi bilekliğimi yollamak yerine ona benzer bişey göndermişti.

"İçinde de not varmış oku bakayım,tek okusun dedi de takma sen onu"dedi.Paketi avucuma döktüm.Küçük katlanmış bir kağıt düştü içinden.Berkan eğilip masanın altından kaldırdı.

"Gerçek bilekliğini maçının galibiyetinde vermek dileğiyle yazmış bide gülen yüz koymuş mal bu çocuk"Berkan dur sıçma işin içine.

"Lan yumurcak sen neden heryer de çıkmaya başladın nereye gitsek ortaya çıkıyorsun Barış'ın ajanı falan mısın?" dedim.Berkan piç smile atıyordu.

"Ayıp yenge çok ayıp yok öyle bir şey size olan sevgimden burdayım bide Aleyna pankek yapıyorum diyince direk geldim"dedi.Size sevgimden kısmımda eliyle Aleyna'yı göstermişti.
Gözümden kaçmamıştı.

"Ya gruba yazmış günaydın diye bende dedim işte kahvaltı yapıyorum sonr burda buldum kendisini"dedi Aleyna.Berkan çok mutluydu.Önüne konulan patatesten çatallayıp yedi.

"Yavaş boğulma Halilişko"dedim.Berkan ağzı doluyken sadece bakış attı."Ya ben korkuyorum o çocuktan çocuk değil gibi mutasyonlu"dedi.Ayıp ama eniştesi o benim çocuğum.

"Ama çocuğum hakkında böyle konuşma çok üzülürüm bak"dedim.Berkan 'ıy' der gibi baktı. Sonra ağzındaki salatalığı yutup konuştu.

"Yoksa.."ne yoksa Berkan.Kafamı soru sorarcasına salladım.Berkan aydınlanma yaşıyor gibiydi.

"Barış o yüzden mi Halilişko'ya benziyor" dedi.Elime aldığım salatalığı ağzına tıktım.Aleyna arkadan. "She Knows.."dedi.

"Yenge bilekliği takayım mı sana Barış'a fotoğraf atarız"dedi.Fikir güzeldi.Cebimde duran bileklikleri çıkardım ona uzattım.İlk başta Bal olmak üzere ikisini de taktı.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin