2.1

207 17 12
                                    

Adamlar - Acının İlacı

Eylül Arin Bal

"Barış ya çocuğun yüzüne top geçirmek nedir ya"diyerek Kumsal'ın yüzüne buz basan Bora'ya baktım.

"Dua etsin burnunu kırmadım"diyerek mırıldandı canım sevgilim.

"Daha iyi misin Bora"dedi Kumsal.Üzerimdeki kumları yavaşça silkeyip saçlarımı topladım.

"İyiyim ama biraz acıyor kardeş sende bütün sinirini benden çıkardın galiba"dedi Bora Barış'a bakarak.Aslında dahada kötüsünü yapardı da bunla yetindi.

"Dua et sen yüzünü yamultmadım"diyen Barış'ı dürtekleyerek susturdum.

"Hastaneye almamı ister misin kanıyor baya çünkü"diyerek kendi adıma konuşunca Bora acı içinde küçük bir tebessüm etti.

"Olur aslında götürürseniz"diyen Bora pişkin pişkin gülerken,Barış'ı elimle arkadan tutmaya çalışıyordum.

"Bak fırsata çeviriyor ben bunu öldürürüm"diyen Barış'a bir bakış attım.

"Şöyle yapalım size bir taksi çağırayım benim hastane de çalışan arkadaşlarım var sizinle ilgilenirler"dediğimde Kumsal kafasını salladı.

Yerden kalkan Bora'yı,koluna girerek yola doğru yürüyeten Kumsal.İlk duran taksiye binerken ben onlara hastanede çalışan arkadaşımın numarası verip gönderdikten sonra tekrardan ilk yerimize oturmuştuk.

"Neden yaptın ki Barış bunu"diyedim denizin yavaş yavaş dalgalarını izlerken.

"Gıcık oldum,bitti"dedi.Biraz sessizlikten sonra ona döndüm.

"Bende aynısını yapacam"dedim küçük bir gülümse ile.Barış anlamaz gözlerle hava ile dağılan saçlarıma baktı.

"Neyi yapacak anlamadım"kıvırcık saçları havayla ahenkle dans ediyordu.Saçlarına odaklanan gözlerim konuyu değiştirmeme sebep oldu.

"Saçlarına dokunabilir miyim?"dediğimde Barış hafif bir utanma ile kafasını salladı.

"Kucağına uzanayım mı daha güzel olur"dediğinde ben cevap vermeden uzanmıştı.Gözleri yakından daha güzeldi.

"Biz artık sevgiliyiz dimi yavrum"diye soru geldi kıvırcıktan.Saçında gezinen ellerimi bir anda kıvrımlarından çektim.

"Eğer sen herhangi bir zaman sen daha iyilerine layıksın diyip beni depresyonlara sokmassan evet sevgiliyiz"dediğimde Barış yediği göndermeyi sindirdikten sonra konuştu.

"Ama sence de garip değil mi tanışalı bir ay daha yeni oldu nerdeyse,biz ne ara arkadaş olduktan ne ara aşık olduk çözemedim hak ver banada"dediğinde haklıydı.Herşey çok hızlı gelişmişti.

"Haklısın ama biz buna kısaca 'İlk görüşte aşk' diyoruz canım rizelim"dedim.Gözlerinin içi parlıyordu.

"Tekrar desene"dedi Barış.

"Hangisini söylüyüm 'İlk görüşte aşk' mı?"dediğimde sırıttı.

"Yok sonda dedin ya onu"anlık aydınlanma yaşadıktan sonra konuştum.

"Canım rizelim mi? İzin verirseniz beyefendi bir ömür söylemek isterim"dedim ikimiz gülüşmeler içindeydik.

"Bu bir teklif mi? İslamın oğluna haram teklif ha!"dedi kıvırcık tutamlarından birini refleksle çektim.

"İyice Keremleştin ha sana Kerem'i yasaklıyorum"dedim dalga geçerek,Barış dudaklarını büzüp kedi gibi baktı.

"Ya patates patates!"dediğinde bu sefer Berkan moduna girmişti.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin