0.9

337 38 12
                                    

Biraz hızlı bir geçiş yapacağım cünkü hastane konusunu uzatmak istemiyorum

Barış Alper Yılmaz

"Hangi siktiğimin salağı çekmişse bu fotoğrafları,cinnet geçireceğim ya"oluşan sinirim ile neye sövdüğümü bile bilmiyordum.Berkan odamda karşımda oturuyordu.Arin'i aradım,yazdım dönmedi.Daha doğrusu dönmek istemedi.Yapılan bütün asılsız haberlere yayın yasağı getirtmiştim ama çoktan yayılmaya başlamıştı.

"Sakin ol şampiyon sakin ilk defa başımıza gelen bir olay değil"oldukça rahattı Berkan'ın sesi.Ben ise bir şeyleri parçalamamak için zor duruyordum.

"Lan anlayamıyorum kim ne ara nasıl çekti de magazine ulaştı anında"o an bahçede bir kaç hasta ve kızlar hariç kimse yoktu.Biri bunu bilinçli yapmıştı.Hafızamı zorluyordum.Ama çekebilecek hiç kimse görmemiştim.

"Arin peki döndü mü sana"dedi Berkan.Telefonu çıkarıp baktım.Yazdığım tüm mesajlar aramalar cevapsızdı.Sadece görmüştü."Görüldü attı aradım da açmadı"dedim magazin her yere deli gibi yayılmıştı bile.Berkan kendi telefonun çıkarıp gezmeye başladı.

"Biliyorum çok sinirlisin ama şu yorumu sana okumam lazım"dedi.Magazin kanallarına yapılan bir yorumdu galiba."Arkadaşlar bu Barış'ı bi ben mi arin bal ile shipliyorum"dedi.Bu yorum muydu yoksa Berkan'ın yorumu mu?

"Bune şimdi kardeşim"Berkan masum masum baktı.Telefona başını çevirdi."Yorum işte oğlum sizi shiplenler varmış tek değilmişim"dedi.Oluşan sinir kat sayılarımla Berkan'a baktım."Komik değil valla değil billa değil"dedim.Sedyeye ayağımı uzattım.Gözlerimi dinlendirmek için uzattım.Bu ara amma çok uyuyordum..

Aradan en fazla yirmi dakika geçmişti.Bir nefesi üzerimde hissettim.

"Ey kul râbbin kimdir?"dedi.Bu ses Berkan piçine aitti.Gözlerimi açıp üzerimde hayvan gibi duran Berkan'a baktım."Bak ama ananı avradını kalk lan üzerimden"dedim.Berkan ayıp der gibi baktı.Üzerimden çekildi.Saçlarımı elimle düzeltip  kendimi düzelttim.

"Amma uyuyorsun sende ha bu zamanlarda gören futbolcu değilsin sanar"dedi.Bence de öyleydi ilaçlardan mıydı bilmiyordum ama hep yorgundum."Bu ara böyle Okan hoca sonra acısını çıkarır benden"dedim.Berkan masadaki krakerden ağzına attı."Geçen antrenmanda Lucas falan seni sordu haberi yokmuş sakatlığından"dedi.Ben doğru düzgün kimseye söylememiştim.

"Kimseye söylemedim ki haberi olmaması normal"dedim.Krakere uzanıp bir kaç tane alıp ağzıma attım.Berkan yutkunduktan sonra konuşmaya devam etti."Ne zaman çıkacaksın acaba buradan"dedi bende bilmiyordum ki.

"Bi bir haftaya çıkarım bence veya bir buçuk ama yetişeceğim hem ulusal lige hemde fener derbisine"dedim.Cümlemi bitirdiğim anda ikimizinde telefonuna bildirim geldi.Cayır cayır Twitter'da İnstagram'da her yerde konuşuluyorduk.Gelen bildirimi ben açmaya bile tenezzül etmemiştim.Berkan benim yerime kendisi açmıştı.

"Bizim gruba yazmışlar bizim fotoğrafları ekran görüntüsü alıp atmış mertens"dedi.Dediğim gibi herkes cayır cayır bizi konuşuyordu."Ne yazmış başka"dedim.Berkan durup çeviri yapmaya çalıştı.

"Yok abi ben anlamıyorum bu İngilizceyi çeviriden bakacam dur"dedi.Çeviriye bir şeyler girdikten sonra okumaya başladı"Hayırlı olsun kardeşlerim yazmış"dedi.Şimdiden grubun dalga konusu olmuştuk."Yani good luck my brothers yazmış dimi Beko"dedim.Az çok ingilizcemi geliştirebilmiştim.

"Ne diyon öyle gut mut sen Rizelisin oğlum kendine gel aa"dedi Rize'liysek dil öğrenemiyormuyduk ayıp ettin.İngilizcem takımdakilerle konuşa konuşa gelmişti."Takımın yarısı yabancı nasıl öğrenmiyim"dedim Berkan'da haklısın der gibi kafasını salladı.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin