0.6

364 37 26
                                    

Kendimden Hallice - Rakı İçmeyi Bilmesen Tanışabilir miydik?

"Ne yazdı ne konuşuyorsunuz"telefondan kafasını kaldırmadı.Hala birşeyler yazıp siliyordu.Meraktan gebermek üzeriydim.Dakikaların sonunda sessiz bozuldu.

"Senin numaranı sordu"dedi.Yok artık başka yalan sallaysaydın be oğlum."Git başka yalan salla Beko"dedim.Birşey demeden telefonu elime uzattı ve sadece "oku" dedi.Telefonu uzanıp aldım.İlk mesaj Arin'dendi.Sanki az önce burada değilmiş gibi Berkan'a yazmıştı.

arineylbal;Berkan selam

iamberkankutlu;Selam

arineylbal;Sen istek atmışken yazayım dedim

iamberkankutlu;Bu arada sedyende biraz uyumuş olabilirim kusura bakma lütfen

arineylbal;Bana Barış'ın numarasını atabilir misin?

iamberkankutlu;Bu arada sedyende biraz uyumuş olabilirim kusura bakma lütfen
arineylbal;Ne kusuru saçmalama ya biz arkadaşız artık sonuçta sıkıntı yok

iamberkankutlu;Barışın numarası mı? Ne için

arineylbal;Ya şey artık aynı odadayız ondan istemeye çekindim ona birşey soracaktım sadece

iamberkankutlu;Tamam bi kaç dakikaya sana döneceğim

Konuşma burada bitiyordu.Telefonu Berkan'a telefonu geri uzattım."Ne soracak ki"dedi Berkan.Bende bilmiyordum ki."Bende bilmiyorum garipsedim biraz"dedim sadece.Telefona Berkan geri bakarken bir İnstagram bildirimi tekrar gelmişti.

arineylbal;Bu arada lütfen numarasını senden istediğimi Barış'a söyleme

arineylbal;Yani bir yerden bulmuşum sansın

arineylbal;seninde başını yakmak istemiyorum

Berkan bana mesajları sesli bir şekilde okumuştu.Oysa benim ilk andan itibaren herşeyden haberim vardı."Barış bilmiyormuş gibi yaparsın"dedi.Kafamı salladım.

"Numaranı atayım mı ona"diye sordu.Biraz düşündükten sonra soracağı şeyi merak ettiğimden dolayı kabul ettim.Berkan numaramı attığı an mesajı görüldü olmuştu."Görüldü oldu büyük ihtimalle birazdan yazar sana bu arada ben artık eve gideyim bana anlatırsın olanları"dedi.Bende 'tamam görüşürüz' diyip klasik uğurlama şekliyle uğurladım.

20 dakika sonra

Tam tamına yirmi dakikadır Arin'den mesaj bekliyordum.Soracağı soruyu o kadar merak ediyordum ki yirmi dakikadır WhatsApp'taydım.Hiç bir mesaj gelmeyince en son pes edip WhatsApp'tan çıktım.

Bir bildirim gelmişti.Hemde WhatsApp sesiyle,ışık hızıyla telefonu elime aldım.WhatsApp'ı açtığımda mesajın Galatasaray Kulübünden olduğunu gördüm.Mesaj Okan Hocadandı.Açıp okumaya başladım.

Okan Hoca;Gençler Ağustos'un 20'sinde "Türkiye Yılın Sporcuları" Ödül töreni var Haberiniz olsun

Bu tarih tam olarak iki hafta sonraydı.Bir umutla gitme hayalim oluştu.Belki de gidemeyebilirdim.Mesaja tekrar baktığımda Galatasaray'dan kimilerine gideceğine baktım.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin