1.3

267 27 26
                                    

Barış Alper Yılmaz

"Sence Arin ne konuştu telefonda"Berkan aklıma girmeye çalışıyordu.Berkan bugün yanımdan gitmemişti.Burada refakatçi olarak kalacaktı.Gece saat bilmem kaçıydı biz uzanmış sohbet ediyorduk.

"Aklıma girmeye çalışma Beko yeter"dedim.Tek kulağım da kulaklık vardı.Öylesine birşeyler izliyordum.

"Ya ama sana da garip gelmedi mi bi anda bir telefon geliyor kız çekip gidiyor"dedi.Bana da garip geliyordu ama sorma,soruşturma hakkım yoktu.

"Yat Berkancım uyu artık geç oldu çocukların uyuma saati geldi çoktan"dedim.Berkan bana bakmaya başladı.

"Ben senden büyüğüm lan eşşek sen yat"dedi.Hemşirelerden rica edip bu gebeş kaplumbağaya örtü istemiştik.Onu üzerine açmış uzanıyordu.

"Berkan kanka yat anladığını düşünüyorum"dedim.Kendimi cam tarafına çevirip video kaydırmaya devam ettim.

Berkan'ın inadı inattı."Nıck..ben gruba yazıp ağzını yokluycam senin gibi gavat değilim Elhamdulillâh"dedi.Ellerini küçük koltuğun tahta kısmına tıklattı.

Oflayarak."Ne yaparsan yap ama sonra gelip benim aklıma girmeye çalışma"dedim.Berkan'ın cama yansıyan görüntüsünü gördüm.

"Sen birşey yazma gruba yan yana değilmişiz gibi yaz yazacaksan"dedi.Kafamı salladım.Zaten gruba girmeyeceğim için çokta umrumda değildi.

Arin Eylül Bal

Aleynalardaydım.Daha doğrusu kendi evimden daha çok evim olan yerdeydim.23 yıllık hayatımda kendi evimden çok burada kalmıştım.

Aleyna onlarda olan pijamalarımı bana verdi.Saat kaçtı bilmiyordum ama baya geç olmuştu.Aleyna'nın odasında çift kişilik olan yatakta uzanmıştım.Kendisi atıştırmalık alıp geleceğini söylemişti.

İçimde hala bir sıkıntı vardı.Hep aynı şey oluyordu.Ben sinirlenirdim,bağırır ağlardım.Sonra kendimi Aleyna'larda bulurdum.

Aleyna elinde çekirdek ve kek gibi şeylerle odanın kapısını açmıştı.Ayağa kalkıp elindekilerden alıp büyük çalışma masasına koydum.Doğru düzgün daha konuşmamıştık.

"İyi oldu geldin zaten evde kimse yok rahat uyurum bari bir gece"dedi.Tabakta olan kekten bir çatal alıp ağzına attı.

"Tek olduğunu bilmiyordum Ali abi burda sanıyordum yoksa önceden gelirdim"dedim.Aleyna'nın kendisinden 3 yaş büyük bir abisi vardı.Ev normalde Aleyna'nındı ama abisi arada uğruyordu.

"Abimi nişanlısının yanına postladım azıcık ilgilensin müstakbel eşiyle"dedi.Gülümsedim.

"İyi yapmışsın iyi bende işte biliyorsun tek yaşamdan devam ne gelen var ne giden mutluyum"dedim.Aleyna ellerini saçlarımı götürdü.

"Sen bu kadar kötü şeyleri hakketmedin be kardeşim"aslında bir yerden sonra haketmiştim.Küçükken din hocasının dersinde yaramazlık yapmıycaktım.

"Off boşver konumuz o değil"dedim.Bir anda cilve yapıp konuşmaya devam ettim."Ya birşey diyeceğim sen bu Berkan'la pek bir yakıştın gibi ne ders-"derken lafı ağzıma tıktı.

"Elinin körü derim canım zıt iki kişiyiz"dedi.Bende kötü gülüşü atıp ona baktım."Zıt kutuplar birbirini çekermiş"dedim.Elini kaldırıp omzuma yavaşça vurdu.

"Çok kötüsün ya"dedi.Onunla uğraşmak çok eğlenceliydi.Masadaki çekirdeği çitlemeye başladık.

"Sence bunlar birşey anlamış mıdır?" diye sordum.Aleyna ne dediğimi anlamadı."Diyorum ki ben Naim'e sövdüm üstüne ölü gibi odaya geldim sonra çekip gittim Barış sence ne düşünür"dedim.Aleyna net bir cevap verdi.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin