Barış Alper Yılmaz
Yaşlı Amca - Kaybediyorum Yeniden
★
"Kardeşim anlamadım şimdi siz sevgili misiniz"diye bir nefesle sordu.Bilmez gözlerle baktım.
"Ben de bilmiyorum desem"dedim.Berkan bir eliyle direksiyonu tutup elini yüzüne koydu."Ay Allah'ım sabır şu otizimli eşşeğe ilk defa kız bulduk oda seviyor mu belli değil"dedi.Ters bakışlarımı yoldan çekip Berkan'a döndüm.
"Şimdi doğru mu anladım tekrar soruyorum"dedi.Kafamı salladım."Gönder gelsin bakalım ne anladın çünkü daha çok götünle dinliyor gibisin"dedim.Berkan ofladı.
"Sen kızı öptün daha bir haftalık tanıdığın kızı"diye vurgu yaptı.Aşk zaman,mekan,gün tanımıyordu.Bu haftaya kadar bende buna inanmıyordum ama ilk görüşte bir kızı hayatımın merkezine koymuştum.
"Belki yeni tanıştık ama bilmiyorum sanki yıllardır gibi hissediyorum amına ya"dedim.Berkan gözlerini direksiyondan çekip bana baktı.
"Onu anladım da kardeşim biz yenge yenge diye dalga geçiyorduk gerçekten yenge mi oldu şimdi"dedi.Gülmeye başladı.Sırıtan Berkan'a bakarak konuştum.
"Bilmiyorum ki oğlum çok ani hareket ettim yüreğine indi galiba"dedim.Arin'i evine bırakmış benim evime doğru gidiyorduk.
"Yok kanka ne işim olacak benim torpilli oyuncuyla"dedi Berkan.Benim bir hafta önceki halimi taklit ediyordu.
"Sus amına koyum sus dalga konusu ettim kendi kendimi"dedim.Berkan 'ben demiştim' bakışı attı.
"Ya çok gıcığıma gidiyordun ha o günlerde"dedi Berkan.Dediği şeyi anlamamıştım.Kendisi bunu fark edince açıkladı.
"Arin Kral'a torpilli oyuncu dediğin de o torpil lafını götüne sokasım geliyordu"dedi.Şuan bende kendime gıcık olmuştum.Berkan konuşmaya devam etti.
"Torpil torpil diyip duruyordun Arin Kral'a,bir maçını izledin ağzın açık kaldı göt"dedi.Berkan haklı olduğundan dolayı karşı çıkmıyordum.Haklı konuşuyordu.Arin'in U19 milli takım şampiyonluk maçını izlemiştim.Arin bildiğim havada uçuyordu.Her topa atlayışı,ardı ardına sayı alması bir ayrı güzeldi.
"Lan kral diyip durma kıza kıraathaneden İfret abi gibi"dedim.Berkan beni dinlemeden devam etti.
"Kıza direk çıkma teklifi edip yüzsüzlük yapma bence biraz samimilik kur öyle yavaş yavaş"dedi akıl verircesine.
"Kardeşim senin sevgilin falan mı var bu kadar tecrübe nereden geliyor Berkan Kutlu"dedim.Gülümsedi.
"Aşk işlerine çok girmeyenler daha iyi tavsiye verir kardeşim ama birgün olmasını isterim"dedi.Bi anda 'ooo'diye ses çıkardım.Berkan yüzünden oluşan gülümseyi saklayamıyordu.
"Varmı lan birileri ben biraz geri kaldım hastaneden dolayı anlat dökül kimmiş bu şanssız arkadaş"dedim.Berkan sonda kullandığım kelimeyle ters ters baktı.
"Ne ara olduğunu anladın da soruyorsun be"dedi.Ben onun bakışlarından anlayabiliyordum.
"Gülüşünden belli anlat bakayım kim bu gözlerindeki mutluluğun sebebi"dedim.Berkan eve yetiştiğimiz için arabayı park ediyordu.
"Eve geldik bu konuyu sonra konuşuruz"dedi.Kaçmaya çalışıyordu.
"He he aynen sonra konuşuruz aynen ben eninde sonunda öğrenirim Kutlu"dedim.Berkan anahtarı kontaktan çıkardı.
"Haydı in yoksa sevdiğinin arabasında daha çok mu kalmak istiyorsun"dedi.Arabanın kapısını açıp aşağıya indim.
"Sen git geç eve ben bagajdan çantalarını alayım"dedi.Kafamı sallayıp evin dış kapısını açıp bahçeden ev kapısına ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal | Texting
ChickLit"Sen insanları kendine sevdirip sonra hayatlarından siktir olup giden birisin"diyerek bağırdı Arin "Arin yeter ben azından kendimi sevdirmeyi biliyorum" diye bağıran Barış evin kapısına yöneldi. Kapıyı çarpıp giderken arkasında ağlayarak bıraktığı n...