1.5

293 28 40
                                    


Arin Eylül Bal

"Olmuş mu bi baksana Aleyna,Lan buraya odaklan"Aleyna baştan aşağı süzdü beni.Sağa sola çevirdi.

"Çok güzel olmuşsun bacım otuzuncu kombinin oldu hadi yeter çocuklar içerse ağaç olmuştur"dedi.Aleyna'ya elimle sus işareti yaptım.

"Sus kız bi güzel oldu hadi çıkalım"dedim.Aleyna şaşırmış bir şekilde."Eminsin değil mi sonra ger girmem buraya"dedi.Burası onun odasıydı ama ben daha çok kullanıyordum.

"Burası senin odan canım iste gir ister girme istersen cirt at beni ilgilendirmez"dedim.Elimi kapıya atıp açtım.Berkan,Barış ve Yunus vardı.Yunus aracı kullanıp Barış'ın hastane çıkışını onaylatmıştı.

"Geldik kusura bakmayın biraz geçiktik"dedim.Barış gözlerini üzerimde gezdirdi.Yunus telefonuna gömülmüştü.Berkan ise Aleyna'nın aldığı abur cuburlardan alıp bir köşede oturuyordu.

"Gecikti ben kaç dakikadır hanımefendiyi bekliyordum içeri de"dedi.Aleyna'nın ayağına küçük bir uyarı amacıyla vurdum.Aleyna ayağını tuttu.Sonra Barış'ın karşındaki koltuğa oturduk.

"Ya bunun ayağına nasıl sakat öyle bir vurdu ki sızlıyor"dedi Aleyna.Sırıtarak ona baktım."Öpüyüm mü"diye dalga geçtim.

"Eylül'de bir güç var çok korkutuyor insanı"dedi Berkan.Elinde ki cips paketini Okan hoca görse onu duble antrenmana sokardı.

"Berkancım Okan hoca'yı özledin galiba yazayım babama konuşsun senle özel ilgilensin"dedim.Berkan kendini düzeltti.

"Yengeme saygı duyun lan vurduysa vardır bi bildiği"dedi.Barış'ın ilk defa böyle güldüğünü yakından görüyordum.Gamzesi vardı..

"Bu arada geçmiş olsun çıktın direk hastaneden bakıyorum"dedi Aleyna.Dur lan daha girmedik o konulara.

"Öyle oldu direk çıkış istedim biraz zor oldu ama oldu"dedi Barış.Sesinde ki erillik insanın içini eritiyordu.Az kalsın eriyip bitecektim.

"Ya hadi çay koyun Rize'lim özlemiştir"Berkan sen bence kendini düşünüyordun ama neyse.

"Berkancım beni bu kadar düşünme ağlarım şurada"Barış dudaklarını büzdü.Hepimiz sohbete başladık.Yunus telefonu bırakıp aramıza katıldı.

"Ne oldu lan telefona gömüldün"dedi Berkan.Yunus ona baktı.Hafiften çöken gözleri uzun uzun baktı.

"Zeynebe yazıyordum aramız çok iyi değil de"dedi.Zeynep dediği kişi büyük ihtimalle sevgilisiydi.

"Ne Zeynep mi nerde benim Red flag bayrağım sallıyacağım"dedi Berkan.Dalga geçiyordu ama Yunus'un ciddi olduğunu görünce sustu.

"Berkan tiktoğu azalt lütfen"dedi Aleyna.Yunus ellerini saçlarına götürdü.

"İşte aramız dediğim gibi kötü olunca yazayım gönlünü alayım dedim de ters tepti biraz"dedi.Yunus'un sırtını sıvazladı Barış.

"Üzülme kardeşim kızlar böyledir ilgi isterler verirsin bu sefer aşırı ilgiden sıkılırlar"Ne dedin Barış anlamadım.Sen nerden biliyorsun bunu amk.

"Ne dedin kartanesi anlamadım?"dedim Barış'a bakarak,Barış.'hay söyleceğim sözüm' der gibi baktı.

"Ya siz için demiyorum yani sizi saymadım"dedi.Sus lan gavat rizeli.

"Berkan red flag bayrağını ver sallıycam"dedim.Berkan boş ellerini gösterdi.

"Şerefsiz Lucas çaldı benden Devrim'e hediye diye verdi"dedi.Modumuz düşük olsa bile hepimiz gülmeye başladık.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin