1.2

257 32 13
                                    

Arin Eylül Bal

"Berkan bu grup adı ne?" dedim.Barış'ın yanına gelmiştik.Ellerimizde kahve insancıl insancıl sohbet etmeye çalışıyorduk.Berkan üstüne grup bile kurmuştu.Barış'ı görmeyeli belki sayılı saat olmuştu ama olsun özlemiştim.

"Yenge grup işte ordan yazışırız Yunus'u da İsmail'i de alırım sohbet dedikodu yaparız"dedi.Barış'ın Berkan'a bakış bakış değildi.'Yenge' lafını kullandığı için onu öldürecek gibiydi.

"Berkan senin bu yenge sevgine sokarım sus artık"bende bende yetti bana bu kadar sevgi.Berkan dudaklarını büzdü.

"Yengeme laf yok susar mısın artık"diyerek Barış'a sus işareti yaptı.Berkan'a elimle öpücük yolladım.Dalga geçmek çok eğlenceliydi.

"Yenge yerine başka lakap güzel olur gibi geldi bana"dedim.Berkan birşeyler mırıldandı."Yok bana gelmedi,olmaz canısı"dedi.Berkan'a ters bakışlar atmaya başladım."Güzel böyle yenge"dedi.Barış'ın siniri yüzünden belli oluyordu.Ama Berkan ile kışkırtmak çok eğlenceliydi.

Aleyna,Berkan ben ve Barış sohbeti baya sürdürdük.Güzel bir haberde almıştık.Barış bir kaç güne taburcu olacaktı,üstüne üstlük milli takım kadrosundaydı.Bugün galiba dünyanın sonuydu.Bu kadar mutluluk başıma kolay kolay gelmezdi.

Sohbet ederken pantolonumda çalan telefonumu fark etmiştim.Elime alıp kim olduğuna baktım.

Naim Kaplan arıyor..

Yine mi şaka mısın? Tanıştırayım benden tam yedi ay önce ayrılan eski sevgilim.Kendi ayrılmasına rağmen sanki aldatmışım gibi davranan egoistin biriydi.Kendisi maalesef ki futbolcuydu.Ama aktif bir oyuncu değildi.Ben tanıdığım da sadece on beş yaşındaydı.

Kardeşim dediğim kişiydi.

Aynen aynen al sana kardeş.

Telefonu tuş yerinden kapattım.Telefonumun sesi ne açıktı nede kapalı.Az da olsa sesi duyuluyordu.Bu yüzden çalan telefonumu sadece yanımda oturan Aleyna'nın duyduğunu düşünüyordum.Ama galiba öyle değildi.

Aramayı reddetmem ile Barış'ın bakışlarını beni bulması bir oldu.Telefonu kucağıma koyup kafamı kaldırdığım da bana bakıyordu."Önemliyse açsana"dedi Barış.Bence bu ortam da bu yüzden zamanda hiç tadımızı kaçırmaya gerek yoktu.

"Yenge birşey mi oldu rengin gitti senin sanki hazır hastanedeyken baktırsak mı sana"diye fikir sundu Berkan.Hiç herke yoktu.Biraz daha hastane ortamı görürsem galiba bayılacaktım.

"İyi misin kim arıyordu seni"dedi Aleyna.Telefonumun ekranını açıp yazan cevapsız arama mesajını gösterdim.Barış'lar karşımızda oturdukları için göremiyorlardı.Görseler bile tanımızlardı.

"He şimdi anladım kapat telefonunu hiç takma"dedi.Bir elim ağzımdaydı.Naim'den korkuyor değildim.Ama kendisi psikopattı.Sırf bu nedenle en son olduğu kulüp ile anlaşması feshedilmişti.

"Ne oluyor bi bize de anlatsanız güzel olucak esmer bomba"dedi Berkan.Aleyna kaş göz yapmaya başladı.Berkan birşey anlamayıp ona baktı.

Telefon tekrar çaldı.Bu sefer ayağa kalkıp odadan çıkmak üzere kapıya gittim."Kusura bakmayın ben geliyorum birazdan"dedim.Birşey demelerine izin vermeden kapıyı açıp çıktım.

Arin
-Ne var Allah'ın cezası ne kaç kere söylüycem beni arama diye

Naim
-Bir kere son kez görüşsek olmaz mı

Arin
-Ben senin sonlarını iyi biliyorum yok son mon kapa şu telefonu haydi

Naim
-Yurt dışına gidiyorum transfer son kez görüyüm seni

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin