1.1

290 36 8
                                    

Arin Eylül Bal

"Ya ben birşey çaktırmadım Barış'a ne kızıyon bana"diye mızmızlandı.Elindeki çikolatalı dondurmanın külahını bir yandan kemiriyordu."O zaman o gün Barış neden benim mesaj atmamı beklermiş gibi hep aktif oldu?"diye sordum.Berkan konudan çıkamayacağını anlayınca döküldü.

"Ya sen Barış'a söyleme dedikten önce Barış mesajları okuyordu o yüzden beklemiştir mesaj atmanı"dedi.Ayağımdaki ayakkabıyı tutup kafasına atacaktım.Berkan Aleyna'nın arkasına doğru gitti.

"Tamam herşeyi geçtim mesaj atmamı beklesin sıkıntı yok ama sen neden mesajları okutuyorsun sen ile bir iş birliği yapacaz dedik sıçtın işe" dedim.Aleyna ile Berkan birbirlerine bakıp gülüyorlardı.Sinirlenmem hoşlarına gidiyordu.

"Ben agama hainlik yapamam,yapmam"dedi.Arkasından iş çevirip şuan ondan hahersiz yanımıza gelen sanki o değildi.

"Bide üstüne üstlük aklıma Barış'ın sevgilisi var fikrini soktun gittim adamdan olmayan hakkımla hesap sordum BERKAAAN"dedim.En son dediğim şeyi anlamaz gözlerle baktı.

"Ben Barış'ın sevgilisi var demedim ki hiç bir zaman öyle birşey çıkmadı ağzımdan"dedi.Ama Barış'ın telefonunu açtığımda 'Yengeye yazdın mı'diye başlamıştı.Aleyna elimi ikinci bir dondurma uzattı.

"Barış'ın telefonundan konuştuğumuz gün sen ne diyip açtın telefonu biraz zorla o beyni"dedim.Berkan'ın gözleri fal taşı gibi açıldı."Ha sen yenge lafını diyorsun..o bir kız için değilki lakap o ya"dedi.Yalan söylüyordu ama yersen yani.

"Tamam ya yeter kapatın şu konuları Barış Barış kafam şişti kısaca birbirinizi yanlış anlamışsınız oldu bitti"dedi Aleyna.Ama ben hala Berkan'ın gerçeği söylemediğini biliyordum.

"Neyse ne banane ya"bu söz her olaya burnumu sokup üstüne karıştırdıktan sonra söylediğim laftı.Berkan eline aldığı bilmem kaçıncı dondurma ile konuşmaya başladı.

"Birşey soracağım ama saçma"dedi.Ters ters bakış atıp"Saçmaysa sorma"dedim.Bütün eğlencesi bozulan Berkan tekrar şansını denedi."Sen neden bu kadar sinirlendin ki bu olaya"dedi.Gözlerimi yerden kaldırmadım.Kumlara birşeyler çizmeye başladım.

"Anladım açıklaman için teşekkürler"dedi.Kafamı kaldırdım."Birşey demedim neyi anladın acaba"dedim.İyice sinir bozucu olmaya başlıyorlardı.Aleyna ile birlik olup beni sinir etmeye çalışıyorlardı.

"Aynı Barış gibisin aynı sinir,aynı laf aynı kişilik ama doğru seven sevdiğine benzermiş"dedi.

"Siz dua edin ani hareket yapamıyorum yoksa bütün kumsal boyu peşinden koşardım Berkan saçma sapan konuşmaz mısınız?"dedim.Aleyna'da Berkan'a uymaya başlamıştı.Barış'tan hoşlandığım fala yoktu.Onlar boş yakıştırmalarıydı.

"Saçma sapan değil kanka gerçekleri konuşuyoruz"dedi Aleyna.Bıçaklandım.Kardeşim taraf değiştirmişti."Öyle mi Aleyna Söz hanım"diyince elimdeki dondurmayı ağzıma geçirmişti.Neler konuşacağımı gayet iyi biliyordu.

Birbirimizle uğraşmamızı Berkan'ın çalan telefonu bozdu.Berkan ilk telefonu umursamadı.Ardı ardına çalınca alıp telefonu açtı.

"Ya ne var hayvanat ne istiyorsun daha az önce yanındaydım"dedi.Anlaşılan arayan kişi Barış'tı.Berkan birşeyler uydurup telefonu kapattı.Ardından bana döndü."Seninki yemiş kafayı amk gel çok önemli birşey anlatacağım diyor bende işim var mesaj olarak yaz dedim"Berkan senin yapacağın işe ama kardeşim.

"Önemliyse dinleseydin ya belki birşey olmuş"Aleyna yine çok haklı konuşmuştu.Berkan oflamaya başladı."Ya Berkan birşey soracağım"dedi Aleyna.Örtünün üzerinde uzanan pozisyona geçen ona baktı."Sor buyur"dedi.Aleyna biten dondurma kutularını iç içe koyarken konuştu."Sizin şu basketbolcu kızlarla fotoğrafınız çıktı ya"doğru lan ben onu unutmuştum bile.Berkan bi anda ciddileşti.

Bal | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin