Ezt a részt Benedek-Leila1308 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
______________________________________Felix szemszöge:
Éppen egy találkára készülödök.
Legjobb barátommal el megyünk shoppingolni utána meg még talán valahova el megyünk enni.A szettem fel vettem és a hajam is be állitottam.
Egy liter parfümöt még magamra fujtam majd a pénztárcám és telefonom el raktam.
Már egyedül lakok szoval a ház kulcsát is el raktam meg természetesen a kocsim kulcsát.
Be zárva az ajtott meg indultam a parkoloba.
Ugy tervezztük, hogy el megyek hozzá kocsival majd onan megyünk a plázába.Nem lakunk messze egymástol kocsival 15 perce.
Mikor oda értem a beszélt helyre Jisung már ott várt.
-Sziaa!- köszönt be szálva a kocsimba.
-Szia!- köszöntem vissza mosolyogva.
Be kötötte magát majd meg indultunk.
Az egész utatt végig beszéltük.
Majd a pláza parkolojába le parkoltam majd meg indultunk.-Hova szeretnél menni elöször?- kérdezztem.
-Cipőt szeretnék magamnak venni és már meg is van milyent. Már kinézztem interneten csak fel szeretném probálni előben.
-Rendben, lehet én is nézzek magamnak cipőt ha már úgy van.Jisung gyorsan meg találta azt a cípőt amit kinézzet magának.
Szerencsére volt belöle mérete és jol is nézzet ki a lábán.
Most én nem találtam cípőt de nem baj.
-Kéne nekem pár új nadrág.- mondtam mikor fizetett Jisung.
-Okés én meg nézzek magamnak felsöket!- mondta.
Majd meg indultunk az elsö ruha boltba.Ahogy be értünk a boltba két küllönböző utra mentünk.
Én kb 10 perc alatt találtam magamnak már 3 nadrágot ami tetszett.
-Végre meg vagy!- jött oda hozzám Jisung egy rakatnyi ruhával.
-Megyünk probálni?- kérdezzte.
-Aham.- mondtam majd meg indultunk az öltöző fülkékhez.Amit kinézztem magamnak nadrágokat azok jók is voltak szoval én gyorsan végeztem.
-Nagyon tetszik ez a felső de háát kicsit át látszik szerintem...- mondta az egyik fülkéböl Jisung.
-Be mehetek meg nézni?- kérdezztem.
-Gyere!- mondta majd el húztam a függönyt és be mentem Jisunghoz.-Na milyen szerinted?- kérdezzte.
Nem is tudtam meg szolalni annyira sexi volt abban a felsöben.
A fekete felső testére rá volt tapadva ezzel látszodott igen vékony dereka de egy kicsit átlátszó volt az anyag.
Szemeim nem tudtam le venni róla.
Valamiért késztetést éreztem, hogy végig tapintsak testén és derekánál fogva huzzam magamhoz és ajkait birtokba vegyem.
-Szerintem vegyed meg!- mondtam határozzotan.
-Rendben!- mondta egy mosollyal majd kiterelt a fülkéböl.Még pár percig probálkatott Jisung és a választott ruhákbol jópárat meg is vett köztük az a tapados felsöt is.
-Menjünk enni?- kérdezztem.
-Aham, de elöször le rakhatnánk a kocsiba a ruhákat?- mondta a kezében 2 nagy táskával.
Gyorsan be raktuk a cuccunk majd el mentünk a mekibe enni.Meg rendeltük a kaját amit egész gyorsan ki is hozztak.
Miközben beszélgettünk néhány fiú nem ép tekintettel nézztek minket amit mind a ketten észre vettünk.
Mikor végeztünk meg is indultunk.
A tálcáink el vittük csak Jisung meg csuszott és én pont meg tudtam fogni vékony derekát ezért nem esett a hátára.
-Köszi!- mondta.
-Nincs mit.- mondtam majd hátra nézztem és láttam, hogy az a pár fiú ránk mutattnak és össze beszélnek.
Jisung is oda nézzet majd rám és már indult volna oda hozzájuk.
-Haggyad!- mondtam csukloját meg fogva és meg indultam vele kifele.-Nagyon fel csesztek de komolyan!- mondta idegesen amikor már a kocsiban ülltünk.
-Nyugi!- mondtam és vállára simitottam.
De Jisung csak folytatta a szitkozodást amire nem is figyeltem nagyon.
Nem tudom mi ütött belém de csak az ajkait figyeltem és már amikor már a száját nem tudom mennyi csúnya szó el hagyta az ajkaira hajolttam.
Nem tudom miért tettem de annyira meg akkartam tenni.
Mikor realizáltal mit is tettem el váltam töle és kezem ajkamra tettem.
-Úristenem! Bocsánat!- montam.Jisung csak meg lepedve nézzet rám majd a talkomnál fogva húzzott vissza az ajkaira.
Kezzei lassan nyakamba tette én meg arcára simitottam.
Hosszasan faltuk egymást majd levegő hiány miatt el váltunk.
Majd csak egymás ajkára pihegve nézztük egymást majd egy idő után újra a másik ajkára tapadtunk.
Lassan nyelvünk is be csatlakoztottuk a csókba ezzel cuppogos hangal volt tele a kocsi.-Szeretlek!- szolaltam meg elöször mikor el váltunk egymástol.
-Én is szeretlek!- mondta vissza.
Majd el eresztettük egymást.
-Lennél a párom Sung?- kérdezztem.
-Igen!- mondta csillogó szemekkel majd egy hosszu puszit nyomott ajkaimra.
-Fel megyünk hozzám?- kérdezztem.
-Aham!- mondta.
El inditottam a kocsit majd jobb kezem Jisung combjára vezettem és simogatni kezdtem.
Egy piros lámpánal feljebb simitottam ezért össze húzta combjait.Én csak el kezdtem markolgatni és simogatni tovább és egyre feljebb vándorolt a kezem.
-F-Felix neh!- sohajtott bele a mondatába amire csak el mosolyodtam és lejebb vezettem kezem.
Ahoz képest gyorsan haza értünk a lakásomba.
Kéz a kézben mentünk fel a lakásomba majd a cipönk le vettve a szobámba mentünk.
Le ülltem az ágyra és gondoltam Jisung mellém üllt de helyete az ölembe üllt.
Én azzonal kezzeim derekára tettem és közelebb húztam magamhoz míg ő kezzeit a nyakamba tette.-Mióta érzel irántam többet mint baráti szerelmet?- kérdezzte.
-Nem tudom már pontosan.- mondtam és derekát kezdtem el simogatni.
Nem beszéltünk ez útán csak egymást nézztük.
Lassan kezzeim fél gömbjeire vezetem és finoman bele markoltam amire fel sohajtott.
Még párszor meg ismételnem a mozdulatom amire csak néha fel sohajtott vagy halkan fel nyögött.-Felixh kérlekh!- mondta sohajtozva.
-Mit szeretnél?- kérdezztem.
-Dugj meg!- mondta és ajkaimra mart.
Nem bírva magammal forditottam a helyzetünkön és feje mellett támaszkodtam meg.
Felsöjét le vettem és nyakát le támadtam.
Mikor már elég szívás folt nyakán lejebb haladtam és nadrágját is le vettem boxerével együtt.3 ujjam be nyállaztam majd kető ujjam fel is nyomtam neki.
Majd el kezdtem egy ollózó mozdulattal tágitani Jisungot.
-Ahh..Felixh..!- nyögött fel.
Nem sokkal késöbb a harmadik ujjam is fel került a másik kettö mellé.
Mikor úgy éreztem ujjaim ki húztam majd ruháim le szedtem magamrol.
Közelebb húztam magamhoz Jisungot majd egyik lábát feljebb emeltem.-Mehet?- kérdezztem mire egy bolintással válaszolt.
Lassan belé hatoltam mikor teljesen benne voltam egy hatalmas nyögés hagyta el a száját.
Jisung kezzeivel vállámba mart amikor el kedztem benne mozogni.
-Ahh..Lixieh..otth!- nyögött fel hangosan és fejèt hátra vetette.
-Meg vagy!- mondtam majd azt a pontott kezdtem el ingerelni.Jisung szemeim könybe lábadtak majd háta ivben hajulva élvezett a hasára.
Kíhúzodtam belöle majd az ölembe raktam.
Értette a célzást és farkamra üllt és azzonal el kezdett pattogni.-Ahh Sung nagyonh jól csinálod!- majd kezzeimmel seggére fogtam és el kezdtem segíteni a mozgásban.
Még egy ideig mozgott és szinte egyszerre élvezztünk el.
Majd végleg kíhúzodtam belöle és el mentünk fürdeni.
Le cseréltem a lepedött és pizsomában egymás karjában aludtunk el.THE END
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!