KSIĄŻKA JEST W TRAKCIE KOREKTY!!!
I MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ BŁĘDY TYPU:Blade Odbicie- Błędy imienne.
Kotka poszedł- Błedy w płci.
Lub inne.Hejka!
Ja jestem Valkarie, i odrazu oznajmiam że książka jest bazowana na "Wojownikach" od Erin Hunter. Ciesze się że zajżałaś/eś w te zakątki klanowej literatury, i mam nadzieje że bardziej się w nią zagłębisz! Dodatkowo wspomnę że książkę można czytać BEZ znajomości oryginalnej wersji, choć oczywiście polecam z całego serduszka.
Pozdrawiam was moje puchate łapki!
Oraz zapraszam na mojego tiktoka:
@Valkarie_pawzProlog:
Po ośnieżonej leśnej drodze, stąpały dwa koty. Ich futra pokryte były gwiezdną poświatą, a oczy zapatrzone w dal leśnego krajobrazu.
Nagle, jeden z nich przemówił spokojnym lecz poważnym głosem;- Wodne Serce, czy wiesz, że wiązanie się z kotem z innego klany, nie tylko kotem, a aż przywódcą, jest bardzo niebezpieczne i surowo zakazane w Kodeksie Wojownika?- zapytał średniej wielkości brunatny kocur, kiedy wypowiadał te słowa, jego oczy lśniły złowrogo.
Blado-szara starsza kocica, spojżała na przyjaciela w wędrówce, po czym odpowiedziała.
- I tak nie mogę naprawić mych czynów. Od kiedy dołączyłam do Klanu Księżyca, Blada musi poradzić sobie sama.- miaukneła z nutą czystego smutku w głosie.
Drugi kot prychną cicho, zniesmaczony jej odpowiedzią, po czym miauknął:
- Owszem, czynów swych naprawić nie możesz. Jednakże potrafisz znacząco zmienić życie twej córki.- jego głos brzmiał o wiele bardziej poważnie niż wcześniej.
Kocica pokiwała smętnie głową, po czym przyśpieszyła swój dotychczasowy marsz w bieg. Towarzyszący jej kocur nie raczył jej dogonić, a tylko zmył się ponownie w gwiezdną poświatę, i znikną z pola widoczności.
CZYTASZ
"Cierniowa Róża"
Teen FictionROZDZIAŁY PODDANE SĄ KOREKCIE. WIĘC MOGĄ BYĆ WIDOCZNE BŁĘDY! Cierniowe Odbicie to brązowy kocur mieszkający w Klanie Trawy, ale jego klan zastanawia jedna sprawa, częste zniknięcia z obozu Rdzawej Łapy, psotnej i młodej uczennicy, czy może być gorsz...