Η Κωνστάντια περίμενε με ανυπομονησία να ακούσει την ιστορία του Ιωνά.
Ιωνάς- Πήγαινε με την γιαγιά αγόρι μου. Θα μιλήσω στην Κωνστάντια μου τώρα.
Ηλίας- Εντάξει μπαμπά μου. Σε αγαπώ πολύ.
Η Κωνστάντια άρχησε να τρέμει από τα νεύρα της που το άκουσε αυτό.
Ιωνάς- Από ότι ξέρεις μεγάλωσα σε ορφανοτροφείο. Δεν είχα πολλούς φίλους. Καθόμουν και περίμενα να έρθει η μαμά μου να μου πεί γιατί με άφησε εκεί πέρα. Τι της έκανα? Ήμουν ένα μωρό χωρίς τους γονείς του. Υπεφερα πολύ.
Κωνστάντια- Μιλάς εσύ για πόνο? Εγώ υπέφερα όποτε έβγαινα έξω και με έβλεπαν παράξενα και μετά έκανα μέρες να συνέλθω. Είχα χάσει κάθε ελπίδα μέχρι που γνώρισα την Ελένη και την άλλη αυτή που με πρόδωσε και έκανες μωρό μαζί της. Ακόμη θυμάμαι την ημέρα που σε γνώρισα. Ήμουνα τόσο χαρούμενη αλλά και αφελής. Που να ήξερα.
Η ημέρα που γνώρισε η Κωνστάντια τον Ιωνά.
Η Πηνελόπη πήγε να δεί την κόρη της. Μαζί της ήταν και η Λουίζα, μητέρε του Πανού που η Κωνστάντια την θεωρούσε γιαγιά της. Ήρθανε και η Ελένη και η Μυριέλλα. Της έφερε για να γίνουν φίλες μαζί με την Κωνστάντια.
Πηνελόπη- Κωνστάντια μου ώρα να πας βόλτα τώρα. Αυτές είναι η Ελένη και η Μυριέλλα. Θέλουν να γίνουν φίλες σου. Μην αργήσετε όμως η Κωνστάντια φοβάται το σκοτάδι.
Λουίζα- Κωνστάντια μου σήμερα θα νιώσεις μεγάλη χαρά. Δεν θα είσαι πια μόνη σου. Θα γνωρίσεις ένα όμορφο αγόρι.
Κωνστάντια- Ποιόν θα γνωρίσω γιαγία μου έτσι που είμαι? Αφού είμαι άρρωστη.
Λουίζα-Αυτός δεν θα το δεί αυτό. Θα δει την αθωοτητα σου και θα σε ερωτευτεί.
Η Κωνστάντια περπατούσε στο δρόμο με την Ελένη και την Μυριέλλα. Η Μυριέλλα φαινόταν προβληματισμένη για κάτι. Η Ελένη κρατούσε την Κωνστάντια από το χέρι για να μην χαθεί. Η Κωνστάντια ήταν ενθουσιασμένη που είχε φίλες και χοροπηδούσε σαν μικρό κοριτσάκι. Ο Ιωνάς περπατούσε με τον φίλο του τον Δημήτρη και τότε την είδε. Νόμιζε ότι χόρευε και της χαμογέλασε. Η Κωνστάντια τον είδε και κρύφτηκε πίσω από την Ελένη και την Μυριέλλα. Η Μυριέλλα είχε ένα σχέδιο. Έπρεπε να κάνει τον Ιωνά να ξεκολλήσει από πάνω της και να τα φτιάξει με την Κωνστάντια.
Ιωνάς- Πάς καλά? Γιατί κρύβεσαι από πίσω? Μυριέλλα?
Η Κωνστάντια έκανε σπαστικές κινήσεις.Ο αυτισμός της τα έκανε αυτά.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...