Κωνστάντια- Μπαμπά μου γιατί είσαι έτοιμος να βάλεις τα κλάματα τώρα? Δεν καταλαμβαίνω τι συμβαίνει. Έκανα κάτι που σε ντρόπιασε?
Κάθονταν ήσυχοι στην λιμουζίνα. Η Κωνστάντια αγκάλιασε τον μπάμπά Μανουέλ της σφιχτά. Δεν άντεχε να τον βλέπει λυπημένο. Τσακώνονταν συνέχεια με την Αγγελική και η αιτία ήταν αυτή. Άρα η Αγγελική τον έκανε λυπημένο. Θύμωσε μαζί της πολύ.
Κωνστάντια- Εγώ δεν θέλω να μένω στο ίδιο σπίτι μαζί της μπαμπά μου. Σε κάνει λυπημένο. Ελένη φθάσαμε?
Μανουέλ- Τι σου έκανε τώρα η Αγγελική μου και την μισείς? Σου δείχνει την αγάπη της. Αυτή που έπρεπε να δείχνει στην Μελίνα μας. Πήγαινε τώρα μέσα στο αγόρι σου να σε δει πόσο όμορφη είσαι αγάπη μου.
Ο Μανουέλ άφησε τα κορίτσια και έφυγε από εκεί. Η Κωνστάντια αναστατώθηκε που είδε τον μπαμπά της έτσι.
Κωνστάντια- Αν αυτή βρήκε άλλο άνδρα θα της βγάλω τα μαλλιά της.
Μόλις είδε τον Ιωνά έτρεξε κοντά του κατευθείαν.
Ιωνάς- Τι ωραία που είναι τα μαλλιά σου αγάπη μου. Ωραίες οι μπούκλες σου μικρή μου αρχόντισσα.
Η Κωνστάντια έκατσε δίπλα στον Ιωνά και στην Ελένη. Ήρθε και η Μυριέλλα με τον Δημήτρη. Η Κωνστάντια αναστατώθηκε που την είδε. Άρχισε τις σπαστικές κινήσεις.
Δημητρής- Κρίμα η ομορφιά της. Χαραμίζεται στην καθυστερημένη.
Ο Ιωνάς θύμωσε με τον κολλητό του. Θα τον χτυπούσε αλλά δεν ήθελε να αναστατώσει την Κωνστάντια άλλο.
Κωνστάντια- Τι συβαίνει Ιωνά μου? Φαίνεσαι θυμωμένος.
Ιωνάς- Μια χαρά είμαι αγάπη μου. Μην αγχώνεσαι για μένα.
Η Μυριέλλα πήγε και έκατσε σε μια σκοτεινή γωνιά και αγριοκοίταζε την Κωνστάντια. Η Κωνστάντια ζαλίστηκε που η Μυριέλλα την κοίταζε έτσι. Τόσο αρνητική ενέργεια.
Δημήτρης- Τι έγινε Μυριέλλα Ζήλεψες επιτέλους?
Ο Ιωνάς πρότεινε στην Κωνστάντια να χορέψουνε μαζί. Η Κωνστάντια άρχισε να χοροπηδάει σαν μικρό κοριτσάκι που θα χόρευε μαζί με τον Ιωνά της για πρώτη φορά. Η Μυριέλλα έβραζε από την ζήλεια της που τους έβλεπε. Η Κωνστάντια ακούμπησε το κεφάλι της στο ώμο του Ιωνά.
Ιωνάς- Είμαι τόσο ερωτευμένος μαζί σου Κωνστάντια μου.
Η Κωνστάντια χάρηκε που ο Ιωνάς της το είπε αυτό. Δεν έτρεμε όσο ήταν στην αγκαλία του.Ήταν τόσο χαρούμενη. Η Μυριέλλα την αγριοκοίταζε και ο Ιωνάς έσφιξε πιο πολύ στην αγκαλιά του την Κωνστάντια.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...