54.Μελίνα μαθαίνει για Πάνο.Κωνστάντια λυπημένη, Εμανουέλ την παρηγορεί.

1 0 0
                                    

Ο Ιωνάς της έδωσε ένα απαλό φιλί στο στόμα και πήγανε σπίτι. Η Κωνστάντια αγχωνόταν. Ο Ιωνάς άρχιζε να υποψιάζεται για το μωρό.Η Αγγελική απογοητεύτηκε που η Μελίνα της δεν ήταν εκεί όταν ξύπνησε. Είχε κοιμηθεί τόσο ήρεμα. Την είχε τόσο πολύ ανάγκη.

Η Κωνστάντια ένιωθε τύψεις για αυτό που έκανε στον Πάνο. Μουρμουρούσε στον ύπνο της για αυτόν. Η Μελίνα πήγε να δει πώς πήγε η συνάντηση με την Αγγελική.

Μελίνα- Θα ονειρεύεσαι τον άνδρα μου τώρα? Χαμογελάς βλέπω. Εσύ μοιάζεις στον μπαμπά μας για αυτό σε προτιμάει αυτός. Πώς πάει ο αδερφός των μωρών μου μεγαλώνει?

Η Μελίνα φώναζε πάνω από την Κωνστάντια. Αυτό τρόμαξε την Κωνστάντια και την ξύπνησε.

Κωνστάντια- Τι κάνεις από πάνω μου? Θα με πνίξεις όπως έκανα εγώ στον..

Μελίνα- Τι εννοείς όπως έκανα εγώ σε αυτόν? Εννοείς τον Πάνο μου?

Η Μελίνα είδε ότι η Κωνστάντια άρχισε τις σπαστικές κινήσεις. Είχε αγχωθεί. Ένιωθε απειλή που την έβλεπε. Η Μελίνα δεν ήθελε να πιστέψει αυτό που υποψιαζόταν. Ότι η αδερφή της έφταιγε που ο Πάνος δεν υπήρχε. Της έκλεψε και τους δυό άνδρες της με διαφορετικό τρόπο. Είχε τα γονίδια της Νάντιας.

Κωνστάντια- Η μαμά Αγγελική δεν γνωρίζει αυτό που έκανα αλλά το έκανα αυτό για να σώσω εσένα και τον Μάνο το μικρό φώς.

Η Μελίνα έφυγε εκνευρισμένη από εκεί. Η Κωνστάντια ζαλισμένη δεν μπορούσε να τρέξει από πίσω της. Έκλεισε τα μάτια της για να ηρεμήσει. Ο Ιωνάς ξάπλωσε δίπλα της και την φίλησε. Η Κωνστάντια νόμιζε ότι ήταν ο Τζιοβάνι και ανταποκρίθηκε στο φιλί του. Έβαλε το χέρι του πάνω στην κοιλία της και την χαίδευε. Της φιλούσε το λαιμό.

Ιωνάς- Αχ αγάπη μου. Το ήξερα ότι είχες ορέξεις. Πώς είναι ο γιός μας ο ανεπτυγμένος?

Η Κωνστάντια μόλις συνηδητοποίησε ότι είναι ο Ιωνάς απομακρύνθηκε από αυτόν και τον χαστούκησε εκνευρισμένη.

Κωνστάντια- Δεν θέλω να με ξαναγγίξεις. Είμαι έγκυος και απαιτώ σεβασμό. Τα μωρά είναι μέσα και παίζουνε. Δεν θέλω να μας δουν να το κάνουμε αυτό. Είναι ντροπή.

Ροζαλία- Πότε θα γεννηθεί ο αδερφούλης μου? Για να έχει παρέα ο Εμανουέλ να παίζει? Εγώ έχω την Εστελλα μου.

Εμανουέλ- Μαμά μου ποτε θα πάμε στην γιαγία Αγγελική?

Η Κωνστάντια χάρηκε που τα μωρά της εμφανίστηκαν την κατάλληλη στιγμή. Δεν άντεχε να τσακωθεί με τον Ιωνά ενώ είχε και το άγχος της Μελίνας.

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now