20. Η Κωνστάντια χαρούμενη για το μωρό της. Ο Ιωνάς κρατάει την Ροζαλία.

3 0 0
                                    

Κωνστάντια: Ο Ιωνας μου είπε να μην τις μιλάω άσχημα γιατί είναι στεναχωρημένη για κάτι. Δεν ξερω γιατι μάλλον επειδή έκανα μωρό με τον Ιωνά.

Στέφανος: Τι μου λες τωρα? Αμα αγαπάει τον Ιωνά σου γιατί είναι τώρα εδώ πέρα και σε βοηθάει δεν το καταλαβαίνω.

Η Κωνστάντια βγήκε έξω στον κήπο με τη Σοφία και την Μυριέλλα. Ο Στέφανος σκεφτόταν οτι άμα είχε γιο θα ήθελα να είναι με την κόρη της Κωνστάντιας. Αρκεί αυτός να έβρισκε την κατάλληλη κοπέλα. Η Μυριέλλα ειδε οραμα ότι ο γιος του Στέφανου δεν θα ήταν με τη  Ροζαλία αλλά με την κόρη της Ντιάνα. Θα αργουσε ο Στέφανος να κάνει τη δική του οικογένεια.  Η Αγγελίκη ηταν χαρούμενη που είχε την Εστέλλα της τώρα. Της έκανε το παλιάτσο και η Εστέλλα της χαμογελάσε.

Αγγελίκη: Αγάπη μου τι όμορφη που είσαι.  Να ξέρες πόσο μου λείπει ο Μανουέλ μου αλλά δεν το λέμε αυτό στον μπαμπά. Είναι το μυστικό μας μωρό μου.

Η Εστέλλα άπλωνε τα χεράκια της να την αγκαλιάσει. Αυτό ηρεμούσε και τις δύο.

Μυριέλλα: Τι έλεγες τόση ώρα με το Στέφανο, Κωνσταντία μου?

Κωνσταντία: Μου είπε θα μου φέρει βιβλία να διαβάζω. Είναι καλός μαζί μου και είναι κοντά στην ηλικία μας. Με βάζει και χρωματίζω και καταλαβαίνει πως είμαι ψυχολογίκα.

Μυριέλλα: Εδώ η Σοφία μου είπε ότι η μητριά της Έρικα είναι καλή σχεδιάστρια ρούχων και σκέψου ποια είναι η μούσα της η Ραφαέλλα φυσικά.

Η Σοφία χαμογέλασε λυπημένα όταν θυμήθηκε τη μαμά της.

Σοφία: Πήρες από τη μαμά και φαίνεται.  Μπορεί να μη σε ξέρω καλά αλλά έχετε κοινά χαρακτηριστικά.

Ο Στέφανος τις παρακολουθούσε διακριτικά. Επρεπε να μάθει γιατί η Μυριέλλα βοηθούσε την Κωνσταντία ενώ ήθελε τον Ιωνα.

 Στέφανος: Τι κάνετε εδώ κορίτσια κουβεντιάζετε. Κωνσταντία σου άφησα στο δωμάτιο σου το βιβλίο να διαβάσεις. Είναι φαντασίας. Έχει ζώα που μιλάνε. Σου αρέσουν τα ζώα?

Μυριέλλα: Της έφερες παιδικό βιβλίο? Δεν είναι μωρό ξέρεις. Αν θέλεις να ξέρεις εγώ και η Σοφία έχουμε άλλες προτιμήσεις φίλε. Η Κωνσταντία  είναι ερωτευμένη με τον Ιωνα. Για αυτό οτι έχεις στο μυαλό σου να το βγάλεις αμέσως.

Στέφανος: Με  παρεξηγήσατε,εγώ θέλω να είμαι φίλος με την Κωνσταντια. Θέλω να νιώθει άνετα μαζί μου.

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now