Μετά από τρείς ημέρες ο Ιωνάς πήρε την Κωνστάντια στο καταφύγειο.
Ιωνάς- Θα σε πάρω κάπου ήσυχα να μλήσουμε χωρίς να μας βλέπει κανείς.
Κωνστάντια - Δεν μπορώ να μείνω πολύ ώρα. Ξέρεις ο μπαμπάς μου επέστρεψε πίσω. Δεν θέλω να τον αφήνω μόνο του μαζί της.
Ιωνάς- Τότε θα σε συνοδέψω ως το σπίτι σου και θα τους γνωρίσω. Και θα γνωρίσω και την μαμά σου και την γιαγιά σου την Λουίζα.
Η Κωνστάντια είδε ένα αυτοκίνητο που πουλούσε παγωτό και φώναζε ότι ήθελε και έκανε σαν μικρό κοριτσάκι. Η Κωνστάντια χοροπηδούσε δίπλα στον Ιωνά και έτρωγε παγωτό. Ο Ιωνάς άρχησε να αισθάνεται άβολα. Μετά από λίγο φτάσανε στο καταφήγειο. Η Κωνστάντια ήταν χαρούμενη.
Ιωνάς- Ωραία είναι εδώ έχει και dvd.Θα βάλουμε ταινίες να βλέπουμε μαζί. Είδες ποτέ σου ταινίες? Δεν έχει καρέλες. Κάτσε τώρα εδώ στα μαξιλάρια να είσαι άνετα.
Κωνστάντια- Είναι ωραία εδώ. Δεν με βλέπουν να με κοροιδεύουν.
Ιωνάς- Δεν μου απάντησες αν είδες καμιά ταινία. Εμένα μου αρέσουν οι παλιές ταινίες. Όπως το Grease και το Back to the future. Τον καιρό τως παππούδων μας ήταν αυτά.
Κωνστάντια- Εμένα μου αρέσουν τα μεξικάνικα. Τα έβλεπα με την γιαγιά μου. Είχε και μια κοπέλα που την έλεγαν Ροζαλίντα. Είπα στην γιαγιά μου ότι άμα κάνω κοριτσάκι θα την βγάλω Ροζαλία. Μου αρέσει πολύ αυτό το όνομα.
Ο Ιωνάς έβλεπε την χαρά της Κωνστάντιας που μιλούσε για αυτό. Έκανε όνειρα για μωρό και διάλεξε και όνομα. Της χαμογέλασε.
Ιωνάς- Θέλεις να βγάλουμε φωτογραφία μαζί? Μια σέλφι? Να μου χαμογελάς όμως. Ειλικρινά έχω πάθει την πλάκα μου με τα μαλλιά σου μικρή μου αρχόντισσα.
Κωνστάντια- Εγώ είμαι μικρή αρχόντισσα? Τι εννοείς?
Ο Ιωνάς έβγαλε μια σέλφι μαζί της. Έβαλε να δουν το Grease. Ο Ιωνάς είχε αγχωθεί. Της έκανε κομπλιμέντο για τα μαλλιά της χωρίς να το ήθελε.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...