49. Η Κωνστάντια ανακοινώνει την εγκυμοσύνη της. Το αμήχανο δείπνο.

2 0 0
                                    

Ο Κωνσταντής είπε στην Ειρήνη ότι η Λουίζα τον ρώτησε για το μπαμπά της τον Πάνο. Αυτός δεν ήξερε τι να κάνει. Του ήταν δύσκολο να μιλάει για τον Πάνο.

Πάνος- Τι να κάνω τώρα? Πως να της το πώ αυτό? Η καρδουλά της είναι ευάλωτη. Δεν θέλω να πάθει κάτι το καημένο το μωρό.

Ειρηνή- Μην της πείς τίποτα τότε. Είναι η δουλειά της μάνας της αυτή. Θα πληγωθεί το μωρό όμως αλλά και εσύ Κωνσταντή μου.

Κωνστάντης- Έχεις δίκαιο Ειρήνη μου. Δεν της αξίζει να υποφέρει το μωρό μου. Έχει και την καρδούλα της. Δεν θέλω να πάθει κάτι. Δεν θα αντέξω αυτό το χαμό. Αν δεν ήμουν μεγάλος σε ηλικία θα της έδινα την καρδιά μου. Είναι μωρό. Δεν θέλω να υποφέρει.

Η Ειρήνη αγκάλιασε τρυφερά τον Κωνσταντή της. Ο Κωνσταντής δεν άντεχε στην σκέψη ότι κάτι θα πάθαινε η Λουίζα. Αυτή η Λουίζα έπρεπε να ζήσει.

Ο Ιωνάς παραξευνεύτηκε που η Κωνστάντια μιλούσε σαν να είναι ήδη έγκυος. Αλλά αυτή δεν τον άφηνε να την αγγίζει.

Ιωνάς- Θα γίνει μόνο με την θέληση σου αυτό αγάπη μου. Όχι πίεση. Νιώθω ότι έρχομαι δέυτερος στην καρδιά ου.

Κωνστάντια- Τι εννοείς δέυτερος? Δεν καταλαμβαίνω?

Η Κωνστάντια λυποθύμησε από την ταραχή της επειδή νόμιζε ότι κατάλαβε για αυτήν και τον Τζιοβάνι. Ο Ιωνάς ανησύχησε. Ο Εμανουέλ φοβήθηκε που είδε την μαμά του έτσι και την σκουντούσε για να ξυπνήσει.

Εμανουέλ- Μαμά μου τι έπαθε? Ξύπνα. Φοβάμαι. Τι έγινε? Θέλω αγκαλίτσα σου.

Ο Ιωνάς την έβαλε αμέσως στο κρεβάτι. Φοβόταν ότι αυτό ήταν σύμπτωμα από το χτύπημα που είχε στο κεφάλι της.

Τζιοβάνι- Αγάπη μου τι συμβαίνει? Μίλα μου Κωνστάντια μου.

Ο Τζιοβάνι επικοινωνούσε τηλεπαθητικά μαζί της. Συναντήθηκαν στηνν χώρα των ονείρων να τα πούνε.

Τζιοβάνι- Εύχομαι το μωρό μας να είναι κόρη και να είναι γλυκούλα και τρυφερή σαν εσένα Κωνστάντια μου. Και να έχει τα όμορφα σγουρά μαλλάκια σου. Αλλά θα είναι αγόρι.

Η Κωνστάντια τον αγκάλιασε τρυφερά. Έμοιαζε τόσο αληθινό όλο αυτό. Σαν να ήταν όντως δίπλα της.

Τζιοβάνι- Καλή χρονία Κωνστάντια μου.  Σε αγαπώ πολύ.

  Σε αγαπώ πολύ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now