Η Ρόζα άκουσε την Κωνστάντια και απαιτούσε αγκαλίτσα. Η Μελίνα απομακρύνθηκε. Τις είδε να αγκαλιάζονται σφικτά.
Ρόζα- Σε αγαπώ μαμά μου. Που είναι ο αδερφούλης μου? Ο μπαμπάς μου είπε ότι βλέπει φώτο του όλη μέρα. Εγώ δεν μπορώ να δώ δυστιχώς.
Η Κωνστάντια της χαίδεψε απαλά τα μαλλάκια της.
Μέλινα- Ξύπνησε ο μικρούλης. Έλα στην θεία Λοίζο μου.
Κωνστάντια- Αύριο θα βάλει ακουστικά και θα ακούει το μωρό μου? Θα ακούει την φωνούλα της μαμάς ο Λουίζος μου.
Η Μελίνα πρόσεξε κάτι που την ξάφνιασε.
Μελίνα- Τζιοβάνι γιατί το μωρό σου μοιάζει τόσο πολύ απάντα?
Το απόγευμα η Πηνελόπη πήγε στην έπαυλη γιατί ο Μάνος ήταν αναστατωμένος με αυτό που συνέβαινε με την Αγγελική και τον Μάθιου. Η Ειρηέλλα υποσχέθηκε ότι θα περνούσε αργότερα.
Ειρηέλλα- Το ξέρεις ότι ο Μάνος είναι έτσι επειδή η Χριστιάννα έμεινε έγκυος από τον Μάθιου? Τυχερή.
Η Πηνελόπη εκνευρίστηκε. Αυτή έπρεπε να ήταν έγκυος από τον Μάθιου.
Ειρηέλλα- Κυρία Ανδριάννα η Αγγελική απελπίστηκε τώρα. Έχασε τον Μάθιου της. Ποιό είναι το επόμενο βήμα?
Η Αγγελική δεν περίμενε την Πηνελόπη εκεί. Ο Μάνος πήγε και αγκάλιασε την θεία του και την φίλησε στο μάγουλο.
Μάνος- Τι κάνεις θεία μου? Γιατί δεν ήρθε η Ειρηέλλα μου? Με ξέχασε?
Μέσα η Μελίνα μάζευε τα πράγματα της. Θα έπαιρνε τα μωρά της και θα έμενε με την Κωνστάντια. Η Κωνστάντια δεν ένιωθε άνετα. Φοβόταν ότι θα καταλάμβαινε για τον Λοίζο. Ο Μάνος την είδε που έφευγε και έτρεξε στην αγκαλία της.
Μάνος- Μελίνα έφτιαξα κορόνες για τα κοριτσάκια σου και για την αδερφή σου την αρχόντισσα και την κόρη της.
Ο Μάνος αγκάλιασε σφικτά την Μελίνα πριν φύγει.
Ανθή- Θέλω και εγώ αγκαλίτσα. Σε αγαπώ Μάνο μου.
Η Ανθή δεν ξεκολούσε από πάνω του. Ένιωθε προστατευτική απέναντι του. Η Αγγελική τον απομάκρυνε από την αγκαλία της. Η Ρόζα ήταν χαρούμενη που θα πήγαινε στην Κωνστάντια αλλά ήθελε και τον μπαμπά της τον Τζιοβάνι μαζί. Η μικρή του φιλούσε συνέχεια το πρόσωπο πριν φύγει.
Εμανουέλ- Τι έκλπληξη είναι αυτή? Γιατί δεν ήρθε ο μπαμπάς? Ο αδερφός μου τον ζητάει. Φοράει τα ακουστικά του.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...