Κωνστάντια- Όχο γιατί το είπες τώρα αυτό Τζιοβάνι μου? Εγώ θέλω να φύγουμε μαζί. Έχω εισητήρια. Δεν θέλω να μείνω άλλο εδώ μαζί του. Δεν μπορώ να μην σε έχω δίπλα μου. Μην μου το κάνεις αυτό.
Τζιοβάνι- Όχι δεν θα φύγεις από εδώ. Θα μείνεις εδώ και θα είσαι δυνατή για τα μωρά σου. Τα μωρά μου με χρειάζονται τώρα. Η Μελίνα δεν μπορεί να τα φροντίσει τώρα στην κατάσταση της. Χρειάζεται η ίδια φροντίδα.
Η Κωνστάντια χτυπόυσε δυνατά το κεφάλι της με τα χέρια της. Ένιωθε υπαίτια για αυτό που έπαθε η αδερφή της.
Κωνστάντια- Μην τολμήσεις να με αφήσεις. Δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι δικός μου Τζιοβάνι μου. Μην μου το κάνεις αυτό. Σε αγαπάω.
Εμανουέλ- Όχι μάμα μου μην χτυπάς κεφάλι σου. Εγώ σε αγαπάω. Αγκαλίτσα?
Ο Εμανουέλ έτρεξε και αγκάλιασε την μαμά του για να την ηρεμήσει.
Τζιοβάνι- Αγόρι μου σε καθυστώ υπεύθυνο να προσέχεις την μαμά και τον αδερφό σου. Την Ροζαλία δεν θα την παραμελάτε.
Εμανουέλ- Εντάξει μπαμπά μου θα το κάνω. Αγκαλίτσα και φυλάκια.
Ο Τζιοβάνι πήγε και πήρε τον γιό του Λοίζο στην αγκαλία του. Ο μικρός έβαλε τα κλάματα και τρόμαξε γιατί δεν άκουγε τι γινόταν τόσω ώρα. Η Κωνστάντια έτρεμε από την ταραχή της πολύ.
Κωνστάντια- Το μωρό μας δεν μας άκουγε τόση ώρα. Είναι κουφός. ΌΧΙ.
Ο Τζιοβάνι την τράβηξε στην αγκαλία του. Τα δύο αγοράκια ήταν ανάμεσα τους. Ευτυχώ δεν ήταν εκεί ο Ιωνάς και η Ροζαλία.
Κωνστάντια- Δεν θέλω ούτε εσένα,ούτε και τον Ιωνά. Θα αφοσιωθώ στα μωρά μου. Είμαι μαμά πάνω από όλα. Θα φύγω μόνη μου με την Ελένη αφού εσύ δεν έρχεσαι μαζί μου. Θα σε αγαπάω και θα σε σκέφτομαι πάντα Τζιοβάνι μου. Αφού είσαι τα πάντα. Μου έχεις πεί ότι οι ψυχές μας είναι ενωμένες και κάποια μέρα θα φύγουμε μακρία από όλα και θα είμαστε μαζί. Κανένας δεν θα μας βρεί. Σε αγαπώ τόσο πολύ Τζιοβάνι μου.
Ο Ιωνάς ήταν έξω μαζί με την Ροζαλία στο αυτοκίνητο.
Ροζαλία- Γιατί είμαστε τόση ώρα στο αυτοκίνητο μπαμπά μου?
Ιωνάς- Θα περιμένουμε να φύγει αυτός από εκεί και θα μπούμε εμείς μέσα.
Κωνστάντια- Οι βαλίτσες μου είναι έτοιμες. Τις έχω ετοιμάσει. Θα παώ εκεί που μέναμε στην Ιταλία και θα σε περιμένω να φύγουμε μαζί Τζιοβάνι μου.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...