Δεν ήταν όνειρο. Της ψυθύριζε διάφορα ερωτόλογα στο αυτί. Ήθελε να της κάνει έρωτα συνέχεια. Μόλις μπήκε ο Τζιοβάνι μέσα της η Κωνστάντια ούρλιαζε το όνομα του. Της ανακάτευε τα σγουρά της μαλλιά.
Κωνστάντια- Σε αγαπώ τόσο πολύ Τζιοβάνι μου.
Την ίδια ώρα η Μυριέλλα παραδώθηκε στον Ιωνά. Έκαναν έρωτα ξανά και ξανά. Ο Ιωνάς επιτέλους την είχε στην αγκαλία του. Θα έπαιρνε διαζύγιο από την Κωνστάντια και θα παντρευόντουσαν. Ο Ηλίας θα είχε και τους δυό γονείς του. Δεν μπορούσε όμως να στερήσει την Ροζαλία και τον Εμανουέλ από την μαμά τους.
Τζιοβάνι- Είσαι καλά αγάπη μου? Μήπως σε πόνεσα? Έχω μια ιδέα. Πάω να σου φέρω παγωτό να φάς αγάπη μου. Μην φύγεις. Μείνε εδώ να με περιμένεις. Δεν θα αργίσω.
Ο Τζιοβάνι φιλούσε λάιμαργα τα στήθη της και αυτή αναστατώυηκε περισσότερο. Δεν ήθελε να φύγει από κοντά της. Ο Τζιοβάνι έβαλε τα ρούχα του και πήγε να φέρει παγωτό.
Κωνστάντια- Εύχομαι να μην φύγει αφού πήρε αυτό που ήθελε από μένα. Δεν θα το αντέξω αυτό. Τον θέλω εδώ.
Η Μελίνα τον είχε παρακολουθήσει και τον είδε να βγαίνει από εκεί. Δεν θυμόταν ότι αυτό ήταν το σπίτι της Κωνστάντιας. Ακολούθησε τον Τζιοβάνι ως το περίπτερο. Τον είδε να έπαιρνε παγωτό.
Μελίνα- Τι σκοπούς έχεις για αυτή την πόρνη? Απάντα μου.
Τζιοβάνι- Για ποιό λόγο με παρακολουθείς τώρα? Πήγαινε στην μάνα σου.
Μελίνα- Ο Ιωνάς είναι μαζί σας? Την μοιράζεστε τα αδέρφια? Θέλω να ξέρω. Κάνετε τρίο?
Ο Μάνος ταραζόταν που άκουγε την Αγγελική και τον Μάθιου να τσακώνονται.
Μάθιου- Αν δεν ήταν γιός της θα τον έδιωχνα από εδώ μέσα.
Αγγελικη- Μην τολμήσεις. Το μωρό μου άνοιξε τα μάτια. Τι της βρίσκεις?
Μάθιου- Μου δείχνει αγάπη,στοργή,κατανόηση. Το κυριότερο είμαι ο μοναδικός στην καρδία της. Δεν συναγωνίζομαι με φαντάσματα. Πότε ήταν η τελευταία μας φορά? Θυμάσαι?
Μελίνα- Θέλω να μένω με την αδερφή μου. Να την βοηθάω με τα μωρά. Να είναι και τα ξαδερφάκια μαζί.
Τζιοβάνι- Δεν νομίζω η μάνα σου να το θέλει αυτό. Ντρέπεται για την Κωνστάντια. Δεν την αποδέχτηκε ποτέ.
Ο Μάθιου είπε κάτι στην Αγγελική που δεν πίστευε ότι θα άκουε ποτέ της. Ήταν η τιμωρία της,το κάρμα της. Που στέρησε στην Λάουρα την ζωή.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomantizmΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...