27. Ο Ιωνάς επιστρέφει πίσω μαζί με την Κωνστάντια+την Ροζαλία.

1 0 0
                                    

Ο Ιωνά 'ενιωθε τύψεις που ήθελε να αφήσει την Κωνστάντια αν δεν υπήρχε η Ροζαλία τους. Θα την άφηνε και θα πήγαινε στην Μυριέλλα τον έρωτα της ζωής του. Ο Ιωνάς έστειλε μήνυμα στην Μυριέλλα.

Ιωνάς- Θα σε αγαπώ αιώνια Μυριέλλα μου. Δυστυχώς μόνο εσύ υπάρχεις στην καρδιά μου αλλά πρέπει να είμαι μαζί της. Για αυτό σε τρείς ημέρες θα την παντρευτω. Λυπάμαι Μυριέλλα μου ίσως σε μια άλλη ζωή θα είμαστε μαζί με τον γιό μας.

Η Μυριέλλα ξέσπασε σε λυγμούς μόλις το διάβασε αυτό. Πήγε και έκλαψε πάνω από τον τάφο του γιού της με λυγμούς.

Μυριέλλα- Αγάπη μου θα την παντρευτεί ο μπαμπάς σου. Τον έχασα οριστικά. Σύντομα όμως θα βρεθούμε μωρό μου και κανένας δεν θα σε ξαναπάρει από την αγκαλιά μου μωρό μου. Ήλιε μου.

Η Νάντια την άκουσε και σοκαρίστηκε. Κυνηγούσε την Εστέλλα που μπουσουλούσε στην αυλή.

Νάντια- Την απάτησε την εγγονή μου αυτός. Φυσικό είναι. Αφού είναι άρρωστη. Ενώ εσύ ξανθούλα μου, Εστέλλα μου είσαι μια χαρά. Μια όμορφη ξανθιά πριγκίπησσα. Είσαι η συνέχεια μου , Εστέλλα μου.

Κωνσταντής- Για μάνα της δείχνεις όχι για γιαγιά της. Εσύ την φροντίζεις τώρα? Πώς είναι η Αγγελική?

Νάντια- Ο Μανουέλ μου την παρηγορεί. Το ένα εμπόδιο έφυγε. Η Ειρήνη πότε θα φύγει να ησυχάσουμε?

Κωνστάντια- Μίλας έτσι μπροστά στο μωρό? Πας καλά Νάντια? Πενθώ την μητέρα του γιού μου. Την αγάπησα ξέρεις.

Νάντια-  Ένας μπάσταρδος είναι αυτός. Να σαπίσει εκεί μέσα μετά από αυτό που έκανε στον ξανθό μου άγγελο. Τον μπαμπά της ξανθιάς μου πριγκίπησσας.

Η Ελένη βοηθούσε τον Ιωνά να ετοιμάσουν το γάμο του με την Κωνστάντια για να χαρεί αυτή λιγακι.

Ελένη- Δεν νομίζω να αγάπας καμία από τις δύο. Πώς μπορείς να μου λές ότι τις αγαπάς και τις δύο αλλά με διαφορετικό τρόπο? Είναι σαν να ακούω τον μπαμπά Κωνσταντή. Έτσι μου είπε να τον αποκαλώ. Είναι ο μοναδικός μπαμπάς που γνώρισα ποτέ μου. Πενθεί τώρα αυτός πάρα πολύ. Η μαμά Ειρήνη,η μαμά της καρδιάς μου είναι λυπημένη που η Κωνστάντια δεν την θέλει. Και αυτή πενθεί την αδερφή της καρδιάς μου την Γαβριέλλα μου.

Ιωνάς- Η Κωνστάντια την ζηλεύει πάρα πολύ την Μυριέλλα. Μπορεί χωρίς λόγο να κάθεται και ξαφνικά να την θυμηθεί και αρχίζει να ουρλιάζει και αναστατώνει την Ροζαλία μου. Αυτός εδώ που είναι τώρα με την Μελίνα γιατί μου μοιάζει?

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now