Μέλια- Μπαμπά μου γιατί δεν αγαπάς την μαμά μου? Εγώ φταίω? Δεν είμαι η Μελίνα της και στεναχωρήθηκε. Εγώ αγαπώ την Λουίζα και θέλω να την βλέπω. Δεν έχει μπαμπά αυτή όπως έχω εγώ.
Ο Ιωνάς έξω πονούσε πολύ το κεφάλι του. Ο Τζιοβάνι τον είδε και έκανε τα πάντα να μην τον δεί η Κωνστάντια.
Ιωνάς- Μην της πείς κουβέντα. Φεύγετε τώρα αμέσως.
Κωνστάντια- Τι έγινε? Τον χτύπησες? Γιατί είναι έτσι? Η Ροζαλία μου θα θυμώσει με αυτό που έκανες.
Η Κωνστάντια από την ταραχή της που τον είδε άρχισε να ουρλιάζει δυνατά. Αρκετός κόσμος μαζεύτικε να δεί τι έγινε.
Μυριέλλα- Είσαι καλά Ιωνά μου? Πάμε σπίτι. Ο Ηλίας μας περιμένει. Μην μου το κάνεις αυτό. Δεν αντέχω.
Η Κωνστάντια πονούσε και αυτή το κεφάλι της. Σαν να ένιωθε τον πόνο του Ιωνά και δεν το αντιλαμβανόταν.
Κωνστάντια- Τι έχει ο Ιωνάς και μου το κρύβεται? Θα πεθάνει?
Μυριέλλα- Ιωνά μίλησε μου σε παρακαλώ. Σε διατάζω.
Κωνστάντια- Ιωνά μην πάς στον μπαμπά μου. Θα πώ στον κύριο Γαβριήλ να σε βοηθήσει αμέσως.
Η Μυριέλλα περιποιόταν τον Ιωνά όλη νύχτα. Δεν είπαν κουβέντα στην Κωνστάντια για το τι έχει ο Ιωνάς. Ο Γαβριήλ ήρθε και αυτός εκεί. Η Ραφαέλλα ήταν αγκαλία με τον Ηλία σε μια γωνία. Φοβόταν για τον μπαμπά του.
Γαβριήλ- Ηλία μου για πές μου. Πως πάει η ζωή με την μαμά και τον μπαμπά? Είσαι χαρούμενος?
Μυριέλλα-Μπαμπά μου σώσε τον Ιωνά μου. Κάντο για τον Ηλία μας.
Ηλίας- Θα πεθάνει ο μπαμπάς μου? Δεν το θέλω αυτό.
Μυριέλλα- Ησύχασε μωρό μου ο μπαμπάς θα γίνει καλά.
Γαβριήλ- Εσύ Ραφαέλλα μου είσαι χαρούμενη που η κόρη μας είναι εδώ?
Ραφαέλλα- Γιατί δεν είσαι και εσύ εδώ μαζί μου? Θέλω τόσο πολύ να σε φιλήσω.
Γαβριήλ- Δεν μπορώ να μείνω εδώ Ραφαέλλα μου και το ξέρεις. Δεν είμαι άνθρωπος όπως είσαι εσύ. Είμαι μια χαμένη ψυχή που περιπλανιέται σε αυτόν τον κόσμο εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Η Κωνστάντια αφού έκανε αγκαλίτσες με τον Εμανουέλ της ανησηχούσε για τον Ιωνά. Πώς θα το έκρυβε στην Ροζαλία άμα είχε κάτι?
Η Μυριέλλα αγκάλιασε τον γιό της σφικτά. Ευχόταν αυτός να ήταν κανονικός άνθρωπος και να μην πήρε από αυτήν και τον Γαβριήλ. Ο μικρός υπέφερε πολύ που έβλεπε τον μπαμπά του έτσι. Η Μυριέλλα του είπε ότι όλα θα πάνε καλά.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
Lãng mạnΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...