Ο Ιωνάς πήγε να εκπληρώσει το τελευταίο έτος των σπουδών του με την οικονομική βοήθεια του Μανουέλ που του υποσχέθηκε ότι θα τους ανοίξει ένα δικο τους εστιατόριο να έχουν με την Κωνστάντια. Τελικά γνωρίστηκαν ο Ιωνάς και ο Τζιοβάνι και ανακάλυψαν ότι όντως ήταν δίδυμα αδέρφια που ήταν μαζί με τις δύο αδερφές την Κωνστάντια και την Μελίνα. Ο Τζιοβάνι του έκρυψε το περιστατικό που είχε με την Κωνστάντια στο μαγαζί με τα ρούχα για να μην τους αναστατωσει.< Αυτά τα βλέπουμε στις Χαμένες Ψυχές>.
Μελίνα- Άραγε θα ζω σε ένα χρόνο? Ποιός ξέρει? Τώρα κουβαλώ και το μωρό τους μέσα μου.
Τζιοβάνι- Για αυτό θέλω να τρώς καλά κορίτσι μου.Να της παραδώσεις ένα υγιές μωρό.
Κωνστάντια- Θα της μαγειρεύω εγώ της αδερφής μου.
Μελίνα- Μην ανησυχείς για μένα. Άμα έρθει η ώρα μου.
Ιωνάς- Θα ήταν ωραίο να ήσουν και εσύ έγκυος Κωνστάντια. Να έχει παρέα και ο Άγγελος μας.
Κωνστάντια- Όχι δεν θέλω. Το μόνο που θέλω έιναι να έρθει ο μπαμπάς μου πίσω. Τον θέλω.
Τζιοβάνι- Γιατί είπες Μελίνα στην μάνα σου ότι ο Πάνος σε άφησε έγκυο? Δεν είναι καθόλου ωραίο αυτό.
Η Αγγελική και ο Μανουέλ δεν τους άρεσε που η κόρη τους Μελίνα είχε εμμονή με τον Πάνο.
Οι μικρές Ροζαλία και Εστέλλα είχαν αρχήσει να περπατάνε και να μιλάνε λιγάκι και να τρέχουνε. Έγιναν φίλες πολύ γρήγορα. Η Κωνστάντια είχε χαρεί πολύ με αυτό.
Κωνστάντια- Δεν θα πας στην Εστέλλα σου σήμερα?
Ροζαλία- Έλα μαζί μου πακο μαμά. Κούνια..
Η Ροζαλια είχε μάθει να φροντίζει λιγάκι την μαμά της. Ο Ιωνάς της μάθαινε πράγματα. Ήταν σίγουρος ότι αυτός θα έφευγε κάποια μέρα όταν η Ροζαλία θα μεγάλωνε αρκετά και θα φρόντιζε την μαμά της. Αυτός θα πήγαινε πίσω στην Μυριέλλα.
Ιωνάς- Γιατί δεν θέλεις να μείνεις έγκυος ξανά Κωνστάντια?
Η Κωνστάντια δεν του απάντησε. Πήρε την Ροζαλία στο πάρκο απέναντι από το εστιατόριο που τους άνοιξε ο Μανουέλ. Ο Ιωνάς το ονόμασε < Μικρή Αρχόντισσα> για χάρη της. Ο Μανουέλ πήγε και τις βρήκε στο πάρκο. Και οι δύο έτρεξαν κατευθείαν στην αγκαλία του. Τα μαλλία του Μανουέλ είχαν γκριζάρει.
Μανουέλ- Θα ήθελα και ένα εγγονό από εσένα αγάπη μου.Να έχει το όνομα μου Εμανουέλ.
Κωνστάντια- Μπαμπά μου τι έχει η Μελίνα μου και δεν μου απαντάει στα τηλέφωνα? Ο Ιωνάς μου λέει να μην την ενοχλώ γιατί είναι αδιάθετη συνέχεια. Μίλα μου μπαμπά μου σε παρακαλώ.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...