41. Συνάντηση Κωνστάντιας+ Τζιοβάνι στο πάρκο. Η Ρόζα την λέει μαμά.

4 0 0
                                    

Η Κωνστάντια συναντήθηκε με τον Τζιοβάνι στο πάρκο. Η Ρόζα και ο Εμανουέλ έκαναν καλή παρέα. Ήταν δύο αγαπημένα ξαδερφάκια δεμένα.

Κωνστάντια- Αναρωτιέμαι πως μοιάζει τώρα η Ανθή και ο Άγγελος μου. Μου τους στέρησε για δύο χρόνια.

Τζιοβάνι- Δεν μου αρέσει που η Ρόζα μου μεγαλώνει μακριά από τα αδέρφια της. Είναι άδικο αυτό.

Ο Τζιοβάνι ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα και η Ρόζα έτρεξε να τον αγκαλιάσει.

Ρόζα- Μην κλάις μπαμπά μου. Εγώ σε αγαπάω.

Κωνστάντια- Κοίτα πόσο μοιάζει της Αγγελικής αυτή. Δεν μου αρέσει που της λέμε ψέματα.

Εμάνουελ- Γιατί δεν μένουμε με τον μπαμπά μου,μαμά μου? Να μην είναι μόνος του με την Ρόζα και κλαίει. Θέλει αγκαλιά σου.

Τζιοβάνι- Θα γίνει και αυτό κάποτε αγόρι μου. Όποτε την αφήσει ήσυχη ο Ιωνάς.

Κωνστάντια- Εγώ απορώ γιατί η Μελίνα δεν του είπε τίποτα.. Θέλει να βλέπω τον Ιωνά με τον Ηλία συνέχεια.

Η Αγγελική έβλεπε την μικρή Λουίζα πόσο έμοιαζε το βλέμμα της στον Πάνο και έκλαιγε.

Αγγελική- Τόσο πολύ ήθελες αυτό το μωρό και στο στερήσανε. Έχει και το βλέμμα σου Πάνο μου που με κοίταζες με τόση αγάπη.

Ροζαλία- Πότε θα πείς στην μάμα σου για την Μελίνα να χαρεί λιγάκι? Τώρα κλάιει για το σκοτάδι. Μόνο για τον παππού μου δεν την άκουσα να κλαιει.

Εστέλλα- Ποτέ δεν θα της το πω αυτό. Είναι μυστικό. Η Μελίνα αυτό επιθυμεί. Δεν την θέλει την μάμα.

Ηλίας- Τι πράγμα είναι μυστικό? Ποιός είναι ο μπαμπάς της Λουίζας? Γιατί δεν σου μοιάζει?

Εστελλα- Το σκοτάδι και το σκότωσα εγώ με τα χέρια μου.

Δύο χρόνια πριν.

Η Αγγελική περίμενε από την Κωνστάντια να της πεί γιατί έκλαιγε.

Αγγελική- Πές μου Κωνστάντια μου τι έγινε? Σας είδε ο Ιωνάς με τον Τζιοβάνι και απειλεί να σου πάρει τα μωρά σου? Εγώ και ο θείος σου δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί κάτι τέτοιο. Θέλεις να κάνουμε πάρτι για όλα τα μωρά?  Εγώ δεν θέλω όμως αλλά θα τα κάνω για σένα.  Να δείς τη Ροζαλία σου και τον Εμανουέλ σου χαρούμενους.  Να φέρει και ο Τζιοβάνι τον Άγγελο μου εδώ. Μίλα μου κορίτσι μου σε παρακαλώ.

Η Κωνστάντια είχε πέσει σε κατάθλιψη. Κατηγορούσε τον εαυτό της που η αδερφή της έφυγε. Στερούσε από τον Τζιοβάνι τα δυό μωρά του.

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now