Κωνστάντια- Είμαι σίγουρη ότι προχώρησες μαζί της γιατί είναι μάγισσα.
Ιωνάς- Δεν πιάνουν σε μένα τα μαγικά της. Εγώ μόνο εσένα θέλω.
Η Κωνστάντια πρόσεξε το φόρεμα που της έφερε και πήγε να το φορέσει.
Ιωνάς- Θα γυρίσω από την άλλη και θα περιμένω. Θες βοήθεια να το βάλεις?
Κωνστάντια- Θα το βάλω και θα πάμε να χορέψουμε Ιωνά μου. Να μας δει η καταραμένη μάγισσα και να σκυλιάσει.
Ιωνάς- Λοιπόν είσαι έτοιμη αγάπη μου? Να γυρίσω να σε δώ?
Κωνστάντια- Είναι όμορφο φόρεμα αλλά φαίνεται η πλάτη μου.
Ιωνάς- Έχει ένα πεντάλεπτο που είμαι γυρισμένος. Αρκετά με βασάνισες. Θέλω να σε δώ.
Ο Ιωνάς γύρισε και είδε την Κωνστάντια που ήταν γυρισμένη και φαινόταν η πλάτη της. Είδε ότι είχε τατουάζ πεταλούδας στο σβέρκο της. Το έκρυβαν τα σγουρά μαλλία της. Το ίδιο τατουάζ είχε και η Ελένη το είχαν μαζί στο ίδιο σημείο.
Κωνστάντια- Τι έγινε Ιωνά μου? Γιατί δεν μιλάς τόση ώρα?
Ιωνάς- Έπαθα την πλάκα μου μαζί σου μωρό μου για αυτό.
Ο Ιωνάς την πλησίασε και άρχησε να την φιλάει παθιασμένα στο λαιμό. Η Κωνστάντια ενθουσιάστηκε ευχάριστα από αυτό. Ο Ιωνάς την γύρισε προς το μέρος του. Η Κωνστάντια τον κοίταζε προκλητικά.
Κωνστάντια- Αν θέλεις να ξέρεις δεν φοράω εσώρουχο.
Ο Ιωνάς την κάθησε πάνω στα πόδια του. Κατάβασε το παντελόνι του και το εσώρουχο του και μπήκε απαλά μέσα της.
Ιωνάς- Αχ επιτέλους είσαι δική μου Κωνστάντια μου.
Δεν την είδε γυμνή,ούτε αυτή τον είδε γυμνό. Ήξερε ότι δεν ένοιωθε έτοιμη ακόμη για αυτό η Κωνστάντια. Φιλιόντουσαν παθιασμένα και μετά κοιμήθηκαν αγκαλιά μαζί στο κρεβάτι. Επιτέλους έγιναν ένα. Η Κωνστάντια πετούσε στα ουράνια.
Ιωνάς- Σε ευχαριστώ που με άφησες να το κάνω αυτό μικρή μου αρχόντισσα. Με έκανες πολύ χαρούμενο όμορφη μου Κωνστάντια. Σου χρωστάω ένα χορό τώρα.
Η Κωνστάντια έιδε αίμα στο σεντόνι και φοβήθηκε και πήγε και κλέιστηκε στο μπάνιο.
Ιωνάς- Αγάπη μου είναι φυσικό αυτό. Τα κορίτσια στην πρώτη τους φορά χάνουν αίμα. Μην αγχώνεσαι για αυτό.
Ο Ιωνάς όμως θυμήθηκε ότι η Μυριέλλα δεν είχε αίμα. Σίγουρα θα το έκανε με κάποιο άλλο καο τον κοροίδεψε.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
RomanceΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...