Μετά από μια εβδομάδα η Μελίνα γέννησε επιτέλους. Ο νούς της ήταν μόνο στον γιό της Άγγελο. Το κοριτσάκι την Λουίζα την έδωσε αμέσως στην Αγγελική. Όμως η αρρώστια της δεν έφευγε. Η Μυριέλλα ήξερε τον τρόπο να την βοηθήσει με αυτό.< Αυτά τα βλέπουμε στις Χαμένες Ψυχές>.
Η Κωνστάντια λάτρευε πολύ τον Άγγελο. Έμοιζε πολύ στον μπαμπά της τον Μανουέλ για αυτό. Η Κωνστάντια μόλις πήγε έξι μηνών φοβόταν ότι θα γεννούσε πρώορα. Αλλά ευτυχώς πήγαιναν όλα καλά αυτή τη φορά. Ο Ιωνάς ήταν ανακουφισμένος που ο γιός του αυτός ήταν καλά. Τουλάχιστον θα γεννιόταν και δεν θα είχε την τύχη του Ηλία του. Χαίδευε την κοιλία της Κωνστάντιας και του μιλούσε.
Η Μελίνα τηλεφώνησε στην Κωνστάντια για να μην ανησυχεί για αυτή. Θα έκανε την εγχείρηση και θα γινόταν καλά. Θα το πάλευε για τον Άγγελο της.
Μελίνα- Μην ανησυχείς κορίτσι μου. Είδες που ο ανηψιός μου είναι καλά? Ο κολλητός του Άγγελου μου έρχεται. Μην ανησυχείς για μένα. Είμαι καλά αγάπη μου.
Η Κωνστάντια άκουσε την φωνή της Μελίνας να τρέμει σαν να προσπαθούσε να συγκρατήσει τα δακρια της.
Κωνστάντια- Δεν μου αρέσει που είσαι έτσι εξαιτίας του Πάνου. Τον μισώ πάρα πολύ. Δεν θέλω να χάσω την αδερφή μου εξαιτίας του.
Μελίνα- Τώρα αυτός είναι με αυτή και ζουν τον έρωτα τους μαζί με την κόρη τους. Η Εστέλλα μένει με τον μπαμπά της πια. Δεν τα ανέχεται αυτά τα πράγματα.
Ο Μανουέλ πηγαίνει την Κωνστάντια εκεί που είναι ο τάφος του. Η Κωνστάντια ουρλιάζει που το βλεπει αυτό. Της είπε ότι ήταν νεκρός για χρόνια. Αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα τον έβλεπε. < Τα βλέπουμε στις Χαμένες Ψυχές>.
Κωνστάντια- ΟΧΙ μου λές ψέματα μπαμπά μου. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΚΡΟΣ. Αφού σε βλέπω,σου μιλάω,σε αγγίζω και σε αγκαλιάζω. Γιατί μου λές ψέματα? Δεν είσαι νεκρός σαν την γιαγιά μου Λουίζα.
Η Κωνστάντια είχε πέσει σε κατάθλιψη μετά από αυτό. Ήταν πια σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Το μωρό μέσα της την κλωτσούσε συνέχεια. Δεν ηρεμούσε καθόλου.
Κωνστάντια- Εγώ φταίω που ο μπαμπάς μου έφυγε. Επειδή είμαι μια χαζή καθηστερημένη και άχρηστη. Ποιός τον έκανε νεκρό τον μπαμπά μου? Πρέπει να τιμωρηθεί Ιωνά μου για αυτό επειγόντως.
Ιωνάς- Μην αναστατώνεσαι στην κατάσταση σου αγάπη μου. Αυτός που φταίει θα τιμωρηθεί γιατί είναι ο ίδιος που έκαψε την μαμά μου. Τον μισώ όσο δεν φαντάζεσαι.
YOU ARE READING
Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3
Roman d'amourΗ ιστορία μας βρίσκει εκεί που η Κωνστάντια μαθαίνει ότι ο Ιωνάς είχε σχέση με την Μυριέλλα και ότι έχουν ένα μικρό αγοράκι. Ο κόσμος της διαλύεται. Ο Ιωνάς της αφηγείται το πως γνωρίστηκε με την Μυριέλλα και πως κατέληξε να έχει μωρό μαζί της. Η επ...