60. Κωνστάντια αναστατώμενη βρίσκει τον Λοίζο χτυπημένο.

1 0 0
                                    


Μελίνα- Δεν είναι ώρα ώρα μου ακόμη να την αναστατώσω.

Η Κωνστάντια έλιωνε που έβλεπε τον Τζιοβάνι της αγκαλία με την Ρόζα του συνέχεια. Η μικρή τον αγαπούσε πολύ τον μπαμπά της.

Κωνστάντια- Τι ωραία εικόνα είσαστε. Λιώνω να σας βλέπω μαζί.

Η Μελίνα τρελή από θυμό πήγε και άρπαξε τον Λοίζο από το καρότσι. Βρήκε μια στιγμή που κανείς δεν έβλεπε. Η Κωνστάντια μόλις το αντιλήφθηκε άρχισε να φωνάζει.

Κωνστάντια- Που είναι το μωρό μου? Τζιοβάνι που είναι το μωρό μας?

Τζιοβάνι- Ηρέμησε αγάπη μου. Θα πάθεις κάτι.

Κωνστάντια- Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Που είναι? Φέρτο μου το.

Ο Ιωνάς ήταν από έξω. Άκουσε φωνές και πήγε να δεί τι συμβαίνει.

Ιωνάς- Τι συμβαίνει? Τι της κάνατε και φωνάζει?

Αγγελική- Μάθιου πήγαινε να ψάξεις τον Λοίζο. Εξαφανίστηκε από το καρότσι του. Κάποιος τον πήρε. Η Κωνστάντια έχει τρελαθεί. Που εξαφανίζεσαι εσύ με τις ώρες?

Κωνστάντια- Εσύ το πήρες Ιωνά.Που το έχεις? Δώσε μου το τώρα.

Η Κωνστάντια τον χτυπούσε με μανία

Ροζαλία- ΣΤΑΜΑΤΑ.Μην χτυπάς τον μπαμπά μου. Είσαι κακία.

Η Ροζαλία πήγε μπροστά από τον μπαμπά της για να τον προστατέψει. Ο Τζιοβάνι πήρε όλα τα μωρά μέσα. Η Αγγελική και η Ελένε έμειναν μέσα μαζί τους. Όλα ήταν αναστατωμένα. Η Κωνστάντια πήρε τους δρόμους και άρχισε να ψάχνει το μωρό της. Το βρήκε παρατημένο πίσω από κάτι θάμνους να κλαίει με λυγμούς. Είχε χτυπημένο το κεφαλάκι του.

Κωνστάντια- ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ . ΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ? ΤΖΙΟΒΑΝΙ.

Ο Τζιοβάνι πήγε να λυποθυμήσει που το είδε αυτό. Αν το είχε κάνει αυτό ο Ιωνάς θα τον σκότωνε. Ενημέρωσε την Ανδριάννα για αυτό. Η Ανδριάννα μετά από καιρό πάτησε το πόδι της στην έπαυλη. Εκεί που την είχαν κάψει. Η Κωνστάντια είχε το μωρό στα χέρια της και έκλαιγε με λυγμούς.

Κωνστάντια- Ποιός θέλει το κακό του μωρού μου? Τι τους έφταιξε το μωρό μου? Να παθάνει τώρα όποιος το έκανε αυτό.

Ανδριάνα- Η επιθυμία σου είναι διαταγή  Κωνστάντια μου.

Η Ανθή είχε αρχήσει να φοβάται την μαμά της Μελίνα. Δεν πίστευε αυτά που έκανε στο αθώο το μωρό.

Μελίνα- Τι με κοιτάζεις έτσι εσύ? Ορκίσου ότι δεν θα πείς τίποτα. Θα καταλήξεις σε ίδρυμα. Ποιός ξερεις ποιος θα σε μεγαλώσει μετά?

Ενωμένες Ψυχές Βιβλίο 3Where stories live. Discover now