Ezt a részt KataBorszki kérte!
Remélem tetszeni fog!💋
És bocsi amiért ilyen rövidke lett ez a rész!
______________________________________Jeongin szemszöge:
-Biztosan szeretnéd Baby?- kérdezzte Seungmin felettem támaszkodva.
-Igenh!- mondtam.
Majd lassan polom le vette és nyakam kezdte el kiszívni.
Néha-néha fel sohajtottam vagy egy halk sohaj hagyta el a számat.
Majd lassan Seungmin kezzei le haladtak a nadrágomhoz és lehúzta rolam a boxerremel együtt.
-Ahh...!- nyögtem fel mikor Seungmin tagomra simitott.
Lassan lejebb haladt és melbimbom kezdte el kínozni.
Kezzeiemmel hajába turtam és finoman meg húztam amikor egyre gyorsabban kezdte kezét mozgatni tagomon.
Egy kis idő útán 2 ujját éreztem meg bejáratomnál körözni és lassan fel is vezette.
Lassan kezdte ujjait mozgattni majd egyre gyorsabban és gyorsabban.
Majd harmadik ujja is belém került amire csak hátra vetve fejem síkoltottam fel.Mikor úgy érezte ki húzta ujjait és ő is le vette a ruháit.
Közelebb húzott magához majd el merült bennem.
Kezzeimel a válába martam és a feszitő érzés miatt szemeimböl könnyek kezdtek hullani.
-Ahh Minnieh! Várj egy kicsiith!- nyögtem ki a mondatott nehezen.
Seungmin szerencsére várt és csak akkor kezdett el bennem mozogni mikor jeleztem neki.Derekam erősen fogta és lassan de mélyre kezdett mozogni.
Szinte azzonal el találta g-pontom amiere csak hangosan fel síkoltva nyögtem fel.
-Ahh..mégh..odah..kérlekh!
Seungmin meg tette amit kértem és azt a pontom kezdte el kényesztettni.
-Ahh Babyh olyan jóh szűk vagyh!- nyögte Seungmin szinte füllembe.Kezzeimmel a hátát már szinte szét karmoltam és torkom is ki száradt a sok nyögéstöl.
Majd Seungmin fel vett egy igen brutál tempot amit bírtam már.
Az ágy össze-vissza nyikorgott és a szobát meg töltötte a hangom.
-Ahh..énh..el..megyekh!- nyögtem és nem sokkal késöbb hasfalamra élvezztem.
Seungmin még pár mélyebbet lökött és meg éreztem magamban fehér folyadékát.-Innie Babaa~- hallotam meg hangom.
-Mi-Mi az?- kérdezztem álmosan.
-Mi jot álmodtál hmm?- kérdezzte szerelmem egy huncut mosollyal.
-Hát ömm...- nem tudtam mit mondani csak fejem el forditottam.
-Ennyira kivánsz Baba?- kérdezzte és nyakamra csókolt.
Majd le tepert és le szedte rólam át ázott alsom.
-Annyira be inditottál!- mondta majd ajkaimra hajolt és szenvedélyesen kezdte el falni párnácskáim.
És nem is kell mint mondanom mi történt ezek után...THE END
YOU ARE READING
Stray Kids oneshots
Romance-helyesírási hibák előfordulhatnak -káromkodás lehetséges -lehet ship-et kérni/ajánlani -a történetek, cselekmények nem egyeznek meg a valósággal!