~Seungsung~ 18+

89 4 0
                                    

Ezt a részt annuska091 kérte!
Remélem tetszeni fog! 💋
Sajnálom amiért sokat késett a rész!
______________________________________

Seungmin szemszögéböl:

Egy átlagos napom volt.
Reggel még komásan mentem az iskolába zenét hallgatva.
Be érve az iskolába le akkartam üllni a helyemre de valaki már üllt ott.
-Bocsi de ez a hely már foglalt. De a mögöttem lévő pad még üres.- mondtam neki.
Ő csak rám nézzet zavartan és fogta magát és el üllt a helyemröl.
Itt vettem észre, hogy ő az új fiú akit mondott az osztályfönök még múlt héten.

Egész jó volt a napom ahoz képest.
Az új fiút meg Han Jisungnak hívják.
Nagyon aranyosnak tűnik de mindig érezem a talkomon a tekintetétt.
Néha hátra fordultam és arra már a füzetétt kezdte nézni.
Az elején nem érdekelt de már a végére elegem lett belöle nem szoltam neki mert nem szerettem volna szegényt az elsö napján bántani.
De ezen kivül nagyon aranyos és kedvesnek tűnik.
Kis pufi arca van és gyönyörű barna szemei és haja.
Nem szolt sokat még a nap folyamán.

Másnap úgyan úgy már Jisung bent volt a terembe és a padjánál olvasott.
-Jó reggelt!- köszöntem neki egy mosollyal.
-J-Jó reggelt...!- köszönt vissza a könyvéböl fel nézzve igen halkan.
Én csak le ülltem ellé és telom elő vettem és elkezdtem az instátt pörgettni.

A nap folyamán megint éreztem, hogy Jisung lyukat vály a nézésével a talkomra de nem foglalkoztam vele.
-Nem jösz?- kérdezztem fel álva a helyemröl.
-H-Hova?- nézzet rám.
-Tesink lesz. - mondtam a tesi táskám fel véve - Nem hozztál cuccot?- kérdezztem amire csak nemlegesen meg rázta a fejét.
-Oh hát szerintem nem fog meg ölni a tanár miatta.- mondtam.

Majd meg indultam Jisunggal a hátam mögött.
Jisung be jött az öltözöbe de csak egy padnak a szélén üllt és nézzet csak ki a fejéböl.
Szerencséjére el nézzte neki a tanár amiért nem volt tesi ruhája.


Lassan 3 hónap telt azóta, hogy Jisung az iskolába jár és már kicsit fel szabadultabb.
De egy valamit nem szeretek benne.
Egész nap a nyakamban van nem szoktunk sokat beszélgetni de akkor is nagyom idegesítő már.

-Seungmin?
-Igen?- fordultam hátra Jisunghoz.
-Szeretnék majd veled beszélgetni négy szemközt!
-Rendben, nekem is kell valamit mondanom!
Gondoltam ez lesz a legjobb arra, hogy el mondjam neki, hogy kicsit kopjon le rólam.

Nap végén a suli mellet találkoztunk ahogy meg beszéltük.
-Kezdhetem én?- kérdezztem amire csak bolintott egyett.
-Hát tudod Jisung...Kicsit sok vagy már. Azaz egész nap a nyakamba vagy és már egy kicsit unom. Szoval meg szeretnék arra kérni, hogy hagyj békén mert már idegesítesz néha!- mondtam.
És lehet nem kellet volna mondanom mert ahogy be fejeztem mondatom Jisung szemei be könnyezztek.
Lassan folytak le a szemeiböl a nagy könny cseppek a pufi arcára.
-H-Hát én cs-csak annyit akkartam mondani, h-hogy szeretlek! Szeretlek de többként mint egy barátott.- mondta szipogva.

Meg szolalni se tudtam csak álltam elötte és probáltam fel fogni mint mondott Jisung.
Majd meg törölte szemmeit és ott hagyott.
Ott hagyott a gondolataimmal.
Utána akkartam menni de már keső volt és már el ment a látó teremböl.
Nagyon szégyeltem magam ott és akkor mert nem gondoltam abba bele, hogy ő talán szeret engem.

Másnap mikor be értem a terembe azt hittem ott lesz és tudok vele beszélgetni de nem volt ott.
És vártam hátha jön de nem, nem jött az nap iskolába.

Gondoltam rá írok de mindenhol le tíltott.
-Feliiix~- mentem oda legjobb barátomhoz a nap végén aki éppen a palijával volt.
-Igen?- nézzet rám fel vont szemöldökkel.
-Baj van.
-Mi történt?!- nézzet rám ijedten.
-Hát szegény Jisungot offoltam és lehet nem kellet volna...- hajtottam le a fejem.
-Úristem Kim Seungim!- mondta mérgesen.
-Tudnál segíteni? Mert Jisung mindenhol le tíltott.
-Igen, segítek.- mondta a szemét forgattva.

Felix segítségével ki nyomoztuk, hogy hol lakik Jisung és el is mentünk oda majd csak Jis lakása elött köszöntünk el.
Nagy levegött vettem és be kopogtam az ajton.
Majd egy negyvenes ideiben lévő nő nyitott ajtott.
-Szia, miben tudok segíteni?- kérdezzte kedvesen.
-Jó napot! Ugye maga Mrs Han?
-Igen.
-Han Jisung otthon van? Egy barátja vagyok és beszélni szeretnék vele!

Szerencsére a kedves nő be engedett.
Majd el kisért Jisung szobájához.
-Kincsem látogatod jött!- kopogott be az anyuka majd ajtott nyitott Jisung.
Ahogy meg látott egy meg lepett tekintett vágott.
-Gyere...- engedett be a szobájába.
Be mentem majd a szoba közepén meg álltam és Jisung be csukva az ajtott lépett elém.
-Mit szeretnél?- nézzet rám ki sírt szemekkel.

-Sajnálom amit mondtam. Nem gondoltam, hogy többet érzel írántam mint sima barátként. És én szerintem úgyam úgy érzek irántad...- mondtam Jisungra se nézzve.
Nem válaszolt semmit csak szorosan meg ölelt és én viszonoztam a gesztusát.
-Szeretlek!- motyogta szinte.
-Én is szeretlek téged!- mondtam majd el toltam kicsit magamtol és fejét fel emeltem és ajkaira hajoltam.

Biztosan az első csókja volt mert ügyetlenül probált követni.
Kezzeimmel derekára simítottam míg ő lassan nyakamba tette mancsait.
Egy kisebb idő után már bele jött és ezért el mélyitettem a csókunkat.
Mikor levegő hiány miatt el válltunk csak egymás tekintetétt nézztűk.
-Lennél a párom?- tettem fel a kérdést.
-Igen, lennék a párod Seungmin!- mondta boldogan és szinte nyakamba ugrott.

~Time skip~
~Kb fél év múlva~

Kűlső szemszög:

Lassan Jisung és Seungmin több mint egy féléve alkottnak egy párt.
Jellenleg a fiatalabb lakásában vannak és a kanapén egy filmet nézznek.
Egymás karjaiban feküdnek mikor is Jisung bal kezévél Seungmin arcára simitt és maga felé fordittja.
-Mit szeretnél Édesem?- kérdezzte mosolyogva.
-Téged!- mondta határozottan Jisung és a másik ajkaira hajolt majd szenvedélyesen falni kezdték egymást.

Seungmin az ölébe húzta Jisungot és popojánál fogva húzta közelebb.
Jisung kezzeit a másik nyakába tette és csípőjét néha-néha meg ringatta a másik ölében.
-Itt szeretnéd vagy a szobámba?- kérdezzte Seungmin mikor el válltak egymás ajkátol.
-A szobádban!- mondta Jisung és ahogy ki mondta Seungmin fel emelte és seggénel fogva vitte be a szobájába és tette le az ágyára.

Majd újra egymás párnácskáira hajoltak.
Lassan mind kettöjük röl az összes ruha le került.
Seungmin 3 ujjàra kent síkositott és ketött azzonal fel is nyomott Jisungnak.
Az idösebb egész jól viselte a tágítást de a harmadik ujj kicsit ki fogott rajta az elején.

-Ahh..jó leszh márh!- nyögött fel Jisung.
Majd Seungmin ki húzta ujjait és tagjára is kent egy kevés síkositott.
-Mehet?- kérdezzte Seungmin amire csak egy beleeggyező bolintást kapott.
Ahogy egész tagja benne volt Jisungba ő azzonal egy kellemes nyögést váltott míg Jisung egy kicsit fájdalmasabbat.
Várt egy kicsit a fiatalabb míg meg szokta Jisung a helyzetett majd csak útána kezdett el mozogni benne.

Egy ideig még nem volt kellemes egy érzés Jisungnak de gyorsan meg szokta és egyre hangosodva élvezzte a helyzetett.
-Ahh..mégh...mégh..kérlekh!- nyögött fel hátra vettve a fejèt Jisung, mikor el találta Seungmin a g-pontját.
Természetesen a fiatalabb meg tette amít kértek töle és egyre gyorsabban és mélyebbre probált mozogni a kicsiny testben.

-Ahh Babyh nagyonh jó vagyh!- nyögött fel Seungmin is és Jisung derekára erősen rá fogva vett fel egy brutál tempot.
-Ahh..énh..ahh..nem..bírom..továbbh!- síkoltott fel Jisung és nem sokkal késöbb a hasfalára élvezett.
Seungmin itt még nem állt le és addig döngölte a kicsiny testett míg ő sem élvezett el.

Majd erötlenül húzodott ki Jisungbol és dölt mellé.
Egy kicsit vártak amíg rendesen vették a levegöt és el mentek fürdeni ahol Seungmin nem tudott magával bírni és még egy menetett le mentek.
De végűl csak meg fürödve pizsomában tértek vissza a háloszobába.
Gyorsan le cserélték a lepedött és be bujtak a meleg ágyba.
-Szeretlek!- mondta Jisung.
-Én is szeretlek!- mondta vissza Seungmin.
Majd egymás karjaiban aludtak el.

THE END

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now