A férfi, aki nemrég még macska volt, hanyagul végig nyúlt a szökőkút peremén, egyáltalán nem tartva Amelia esetleges támadásától.
Kyro még mindig eszméletlenül hevert, de a lány nem mert közelebb menni hozzá, hogy megnézze, él-e még. Nem akarta még jobban felhívni rá az Árnyék figyelmét.
Helyette inkább lassan távolabb húzódott, közelebb a kastély bejáratához, messzebb a kúttól.
- Ott pont jó helyen vagy - állította meg Patrick hangja, aki mosolyogva figyelte minden mozdulatát. Amelia tudta, hogy esélye sincs elmenekülni. A helyzete minden másodperccel egyre kilátástalanabbnak tűnt.
- Miért támadtad meg Pattyt? - bukott ki hirtelen a lányból az eddig elfojtott kérdés. Hiszen macska alakban együtt aludtak, Patty mindig vigyázott rá, etette, szerette.
Patrick pedig kis híján agyonverte.
A férfi arca elfelhősödött.
- Kezdem inkább én valami könnyebbel. Mit fogsz tenni a jóslattal?
Amelia szeme elkerekedett. Honnan tudja, hogy a lány tud a próféciáról?
Patrick széles mosolyra húzta a száját, apró agyara felvillant, épp csak nem nyalta meg az ajkait.
- Én mindent tudok, úgyhogy ne is pazaroljunk rá több szót. Szóval?
Amelia Kyro felé pislantott. Most igazán örült neki, hogy nincs magánál.
- Ezért történt minden? Ezért öltél meg annyi őrszemet? Hogy megakadályozd a prófécia beteljesülését?
Patrick a tenyerébe támasztotta az állát, kissé oldalra döntötte a fejét.
- Részben. Részben pedig, mert jó móka drakonokat ölni. - Zöldes tekintete Kyro felé villant, Amelia felkiáltott.
- Ne!
A drakon elé ugrott, mielőtt az Árnyék újabb támadást indított volna ellene. Féltőn átkarolta, megkönnyebbülve vette tudomásul, hogy életben van.
Patrick visszahuppant a szökőkútra, unottan piszkálgatott egy kavicsot.
- Rendben, akkor kérdezz te.
Amelia némi erőmozgást érzett maga mögött, de nem mert megfordulni. Csak bízott benne, hogy Morena unta el a várakozást, és indult a keresésükre. Abban reménykedett, hogy az Árnyékot túlságosan lefoglalja a kaviccsal való játszadozás.
Amelia nagyot nyelt. Hiszen jelenleg ő volt a kavics.
- Mióta... mióta vagy...
Patrick felnézett, elvigyorodott, amitől elővillant két tűhegyes szemfog.
- A kezdetektől. Úgy gondoltuk, hogy egy macska önmagában is épp elég feltűnést okoz, így egyszerűbb volt elrejtenem az erőmet.
Amelia nagyot nyelt. Nem ez a legfontosabb, de hirtelen eszébe jutott az a számtalan alkalom, amikor lengébb ruhában, vagy éppen semmiben libbent át a szobán, miközben a fekete macska látszólagos nyugalomban aludt Patty ágyán.
A szégyen hullámokban öntötte el, pír árasztotta el az arcát.
Patrick felnevetett.
- Ó, igen. Láttam mindent. Mindenkiről, mindenféle helyzetben. Egy másik életben nagyon sokat tudnék mesélni a te rendvezetődről.
Patrick a bejárat felé biccentett, Amelia odafordult. A sejtése beigazolódott, tényleg Morena jött vissza értük. Az arca viszont meglehetősen sápadt volt.
YOU ARE READING
A tűz próféciája /Befejezett/
Fantasy🔥🔥 Befejezett regény 🔥🔥 Amelia élete fenekestül felfordul, amikor a boszorkány rendjükhöz érkezett drakon küldöttség veszélyesen csábító hercege a segítségét kéri. A közöttük pattogó szikrák tűzvésszel fenyegetnek, ám lány sejti, hogy többről va...