"אני בהיריון עם תאומים."
אני אומרת במהירות והפרצופים המופתעים לא מאחרים לבוא,אבא רוצה להגיד משהו אך הוא עוצר את עצמו ואני יודעת שבסופו של דבר הם ישמחו אבל קצת קשה להם עם זה שהבאתי ילד מחוץ לנישואים.
"הם סתם פרימיטיביים,אני שמח בשבילך יפה שלי.",עדי אומר ומחבק אותי חיבוק דוב כשהוא נזהר על הבטן כמובן,אביתר ואסי לא מוציאים מילה אך ניגשים אליי ומחבקים אותי,"איפה הילדים שלכם?,דודה שלהם התגעגעה.","הם הלכו ליום כיף עם מאיה וזיו.",אסי אומר ומזכיר את השמות של הנשים שלהם,ובתזמון מושלם מאיה ושרון נכנסות עם הילדים אל תוך הבית.
הילדים רואים אותי וישר רצים אליי בקריאות "דודה ליאור,דודה ליאור.",אני מחבקת אותם באושר ולוקחת את אביגיל ממאיה אחרי שנתתי למאיה וזיו חיבוק ומפציצה את אביגיל הקטנטנה בנשיקות ובקריאות "דודה שרופה עלייך,שימדורה יאנה גולי שלי.",אביגיל מצחקקת לנשיקות שלי והשן החדשה שצמחה לה בולטת וגורמת לי לצחוק מאושר.
מאיה ואסי היו צריכים ללכת אז הם לקחו את גיל ואיתי והלכו,אני,אביגיל,אוראל ועדי יושבים מול הטלוויזיה ורואים את הסרט מואנה בעוד כשאמא שלי מבשלת במטבח קוסקוס צהוב,אומנם אנחנו לא מרוקאים אבל בכל זאת רוב החיים שלנו גרנו בבאר שבע והשכנות לא הניחו לאמא שלי עד שלימדו אותה להכין קוסקוס מרוקאי אסלי!!!
אני מסתכלת על אביגיל ואוראל ששקועים בסרט כאילו לא ראינו אותו מאתיים פעם וחושבת לעצמי הרי הסביבה הטבעית שלי היא סביבת ילדים ומגיל 10 אני כבר יודעת כמה ילדים יהיו לי ואיך יקראו להם,יהיו לי ארבעה ילדים בעזרת השם.
מה שמזכיר לי שאני צריכה להתקשר לקופת חולים לקבוע בדיקת מין העובר ובמקרה שלי עוברים,אני מתקשרת לקופת החולים וכמו תמיד שמים אותי על ממתינה,אבא יורד מחדר העבודה שלו ושואל "מי שם אותך על המתנה?","קופת חולים.","למה את צריכה קופת חולים?","אני צריכה לעשות בדיקת מין העובר.","לילו את יודעת שאני אוהב אותך יפה שלי אבל קצת קשה לי עם זה שהבאת ילד מחוץ לנישואים ואת יודעת שאני לא מאשים אותך במה שקרה לקרלו.","איך אתה יודע מה קרה לקרלו?","שחכת שאני חלק מהמאפיה האיטלקית יפה של אבא."
סוף סוף עונים לי,"קופת חולים שלום מדברת סיוון.","שלום,אני רוצה לקבוע תור לבדיקת מין העובר.",בטח,למתי את רוצה לקבוע?",אפשר עוד כמה שעות?","בטח,למתי?","עוד שעתיים,זה אפשרי?","בטח קבעתי לך.",בסדר,ביי,תודה רבה.",אני אומרת ומנתקת,אבא כבר הלך עוד מתחילת השיחה ועדי שואל "אתת רוצה שאני אבוא איתך?",אתה יכול?,זה קצת מפחיד אותי.","בטח,לכי תנוחי ואני אעיר אותך עוד שעתיים יפה שלי." עדי אומר ואני מהנהנת ועולה לחדר שלי.
אני נשכבת על המיטה שלי ונאנחת בקול,לפתע לחץ עולה בחזי,איך אגדל שני ילדים לגמרי לבדי?,את לא לבד יש לך את המשפחה שלך,קול פנימי עונה לי,העיניים שלי נעצמות מעצמן ואני נסחפת לשינה.
YOU ARE READING
הסיפור המסובך שלנו
Acciónהיא ישראלית לשעבר עם טראומות הוא ראש המאפיה האיטלקית האכזר והצעיר בהיסטוריה ורק היא מצליחה לרכך אותו. ~קרלו ארמני~ קוראים לה ליאור כהן היא הבחורה ששבתה את ליבי היא היחידה שאני אוהב או כנראה אוהב בחיים שלי הפקדתי את הלב שלי בידיים שלה. ~ליאור כהן~ הש...