פרק 2-מה עשית לי

2K 61 12
                                    

נ.מ קרלו

השעה 4 לפנות בוקר ואני אחרי עסקת סמים ברחובות אני הולך ופתאום שומע קול עדין ויפה שאומר "בבקשה לא" אני עוקב אחרי הקול לסמטה חשוכה ורואה איש עם קפוצ'ון שחור ואישה יפה ועדינה ונראת כאילו אלוהים נגע בה מה יש לך קרלו תתעורר אתה הקאפו האכזר בעולם האישה הולכת לאחור עד שהיא נתקעת בקיר והאיש מתקרב אליה רגע לפני שהוא נגע בה אני מושך אותו לאחור ומטיח אגרוף בפניו,אני שואל את האישה "איך קוראים לך?" היא עונה "ליאור ואתה?" אני לא עונה ואז היא פשוט הולכת וממשיכה בריצה שלה ומשאירה אחריה שביל של הריח שלה אני מריח אותו יש לה ריח אלוהי ריח של וניל מעורבב עם לוונדר אני חוזר לאחוזה מתקלח מתלבש בחליפה חדשה והולך לחדר העבודה ומוצא שם את פאולו וטוני 2 האחים שלי "איפה היית?" שואל פאולו "בעסקת סמים ברחובות" "למה אתה הלכת ולא חייל?" שואל טוני "בגלל שהרוסים ניסו לשבש את העסקה" "ולמה לקח לך כלכך הרבה זמן?" פאולו שאל "אני צריך שתחפשו לי מידע" העברתי נושא "על מי?" שואל טוני "על מישהי בשם ליאור שיער חום,עיניים חומות, גוף יפה,גובהה בינוני כזה" עניתי "אז זה העניין שהתעקבת בגללו בחורה" טוני מגחך "עוד 10 דקות נחזור אליך עם מידע" פאולו אומר והוא וטוני יוצאים מחדר העבודה לאחר 10 דקות פאולו נכנס לחדר העבודה ואומר "מצאתי כמה דברים לא הכל אבל מצאתי" "נו" אני אומר ומרים את ראשי מהמחשב "אז ככה קוראים לה ליאור כהן היא ישראלית לשעבר עשתה צבא ויש עליה כתבה כחיילת והיא גרה בדירה עם החברה הכי טובה שלה אביב לוי והיא עובדת במשרדי המותגים של שרון לוי אמא של אביב" פאולו אומר "על מה הכתבה,"אני שואל "כתוב שהיא נאנסה על ידי המפקד שלה 3 פעמים" פאולו אומר ואני מתמלא זעם אם הייתי יכול הייתי הורג את המפקד הזה במו ידיי "אוקי" אני אומר ופאולו יוצא לאחר 2 דקות אני מחליט ללכת למשרד שלה אני נכנס לרכב לאחרי נסיעה של 7 דקות על 100 קמש אני מגיעה ולא שם זין על התמרורים אני רק רוצה לראות אותה ולהריח את הריח של הוניל והלוונדר הממכר שלה אני נכנס למשרד ושואל את המזכירה בקבלה "איפה המשרד של אביב כהן?" והיא ישר עונה מפוחדת "תפנה ימינה ושמאלה" אני פונה ימינה ושמאלה ורואה משרד אני נכנס ורואה גבר בסביבות גיל ה22 ושואל איפה המשרד של ליאור כהן הוא מסתכל עליי ואומר "אם אתה צריך משהו אתה יכול לפנות אליי הגברת ליאור עוד לא הגיעה ואני העוזר שלה מייקל" אני מתמלא זעם על זה שהעוזר שלה גבר ולא אישה ואומר "אני אחכה לה" ומתיישב באחד הכיסאות ואז מייקל אומר "הגברת ליאור הגיעה בוא אחרי" אני קם מהכיסא והולך אחרי אנחנו נכנסים למשרד מעוצב ולאחר דקה ליאור נכנסת למשרד ושואלת "מייקל מה אתה עושה פה?" ואז מייקל עונה "סליחה גברת ליאור רק באתי להגיד שיש לך אורח" היא רואה אותי ופיה נפתח בהלם והיא שואלת "מה אתה עושה פה?" אני לא עונה "טוב אדון בלי שם איך קוראים לך?" היא שואלת "קרלו" אני עונה "טוב קרלו אתה מתכוון לצאת מהמשרד שלי?" אחרי 2 דקות שאנחנו שותקים אני מתקדם אליה ומנשק אותה אלוהים איזה שפתיים נעימות ועדינות יש לה היא מתנתקת ממני ואומרת "מה לעזזאל אתה חושב שאתה עושה?" ואני עונה "מהרגע שפגשתי אותך את שלי אף גבר לא יתקרב אלייך אני מובן?"
"תגיד אני נראת לך זונה?" היא שואלת אני לא עונה והיא אומרת "אני יתקרב למי שבא לי גם אם זה גבר זה מובן?" היא מחקה אותי
"כל גבר שיתקרב אלייך ימות" אני אומר ויוצא מהמשרד אני לוקח פתק ועט מהקבלה ויוצא לכיוון הרכב שלה אני חייב לומר שהבחורה הפתיעה אותי כל בחורה הייתה קונה למבורגיני או משהו ורק היא ג'יפ מרצדס אני רושם בפתק

אל תנסי אותי כל גבר שיתקרב אלייך ימות אני לא חוזר על עצמי פעמיים
K.A

אני נכנס לרכב שלי ונוסע למועדון יש לי פגישה עם קאפו נו יורק אני מגיע למועדון ואני הולך לברמן מבקש כוס וודקה ועולה לקומת הוי איי פי אחרי שעה שלא באמת הקשבתי סיימתי את הפגישה וראיתי במצלמות שליאור הגיעה למועדון עם שמלה קצרה קצרה מדי הייתי אומר אבל איך הבחורה כזאת יפה היא נראת כאילו אלוהים נגע בה,היא הלכה לרחבת הריקודים ורוקדת כאילו רק היא שם ואז אני רואה גבר שיכור נצמד אליה אני מתמלא זעם ויוצא מהחדר,אני מגיע אליו מעיף אותו ויורה לו בראש ליאור מושכת אותי ליציאה האחורית ושואלת "למה לעזזאל עשית את זה?" "אמרתי לך כל גבר שייתקרב אלייך ימות" אני עונה היא נאנחת ושואלת "מה אתה רוצה ממני?" אני לא עונה היא באה ללכת ואני מושך בידה ומנשק אותה "את שלי" אני אומר והולך משם אני חוזר לקומת הוי איי פי ונכנס לחדר העבודה פותח את המצלמות ורואה אותה מושכת את חברה שלה לרכב שלה ונוסעת "אז אתה ממש דלוק עליה נכון אח גדול" טוני מגחך ורק עכשיו אני שם לב שהוא נכנס לחדר אני מפנה את ראשי אליו ואומר "מה אתה רוצה?" "להכיר את הבחורה שכבשה את ליבו הקשה של אחי הגדול" טוני עונה בחיוך אני מתעלם ממנו "אני רציני תזמין אותה לארוחה משפחתית עם פאולו ואבא ואמא" טוני אומר אני חושב על הרעיון ואומר "אני אחשוב על זה" "אם אתה לא רוצה אותה אני אשמח לקחת אותה" אומר טוני אני נותן לו מבטי רצח והוא יוצא מהחדר אחרי שעתיים שאני על המחשב אני יוצא מחדר העבודה הולך לאוטו ונוסע לאחוזה אני הולך לחדר השינה שלי מחליף לטרניג וטישרט ונכנס לישון במחשבות על הבחורה שלי הבחורה שלי קרלו תתעורר אתה הקאפו הכי אכזרי בעולם אין לך מקום בחיים לאהבה אבל היא פאק מה היא עושה לי כל פעם שאני רואה אותה הזין שלי עומד דום.
ליאור כהן מה עשית לי?
______________________________________

היי אז זה הפרק השני תגידו אם אהבתם
אוהבתתתתת

הסיפור המסובך שלנוWhere stories live. Discover now