"תוריד את הפאקינג ידיים שלך ממנה או שאני חותך לך אותן."
אני שומעת אותו צועק ומפחדת להסתובב ולהסתכל עליו,אני מרגישה שאדר מסתובב ומתרחק אך מפחדת להסתובב גם.
"זה לא עניינך מה אני עושה איתה." אני שומעת את אדר אומר ולאחר רגע אני שומעת קול ירייה שגורם לי להסתובב ולראות את אדר ללא רוח חיים.
אני מסתובבת ורצה ישר לרוני ושניר,אני מגיעה ורואה אותם צוחקים במים לרגע שלווה נטמעת בי כשאני שומעת את הצחוק שלהם.
"למה נתת לו לגעת בך?" אני שומעת את הקול שלו לידי ולא מעזה להסתכל עליו בידיעה שאם אסתכל עליו אתחיל לבכות.
"תסתכלי עליי." הוא פוקד ואני מסתכלת עליו ומתאפקת לא לפרוץ בבכי,"מיה בלה למה נתת לו לגעת בך?" כשהוא אומר מיה בלה אני מתפרקת והוא מחבק אותי כשאני אפילו לא מנסה להילחם.
"למה הרגת אותו?" אני שואלת "כי הוא בן ז-" "ליאורי מי זה?" שניר ורוני שואלים בעברית למרות שהם בני שש וחצי ויודעים אנגלית.
"מי אתה?" שניר שואל את קרלו באנגלית,''אני קרלו ואתה?''קרלו עונה אך שניר לא עונה ומוריד את הידיים של קרלו ממני ומחבק אותי בעצמו,"אל תיגע בליאור." שניר אומר ואני מחייכת,אין אין אני שרופה על השומר הפרטי שלי.
"איך קוראים לך גיבור קטן?" קרלו שואל את שניר,"שניר,ואני לא קטן." שניר אומר בקשיחות,ללא ספק רואים שהוא הבן של אור."רוני בואי לפה אהבה שלי." אני קוראת לרוני והיא באה בצעדים קטנים וביישנים,"קרלו תכיר את רוני ושניר,רוני ושניר תכירו את קרלו." אני מציגה אותם לקרלו שמחייך אליהם ברוך,רוני מחייכת אליו בעוד ששניר עדיין לא התרכך וסרק את קרלו בחשד. ''שנירי מה קרה?'' אני שואלת את שניר בעברית והוא מסתכל עליי ושואל "הוא לא יפגע בך?","למה שהוא יפגע בי?" אני שואלת את שניר ברכות,"כי אמא ואבא אמרו לי שהיית במקום שפגעו בך ובגלל זה באת אלינו." הוא אומר ואני נאנחת ואומרת "נכון,הייתי במקום שפגעו בי אבל קרלו לא פגע בי ההפך אני פגעתי בו כי עזבתי אותו." אני מספרת לשניר ולרוני.
"סליחה." שניר מבקש מאנגלית מקרלו שמחייך אליו ואומר "הכל בסדר גבר."
"אתה הבעל של ליאורי?" רוני שואלת את קרלו ואני מצחקקת ואומרת "לא הוא לא הבעל שלי רוני.","אבל אמא אמרה שיום אחד הוא יציע לך נישואים והתינוק בבטן שלך הוא שלכם ביחד." רוני אומר ושניר מהנהנן כמחזק אותה.
"נכון התינוק שבבטן שלי של שנינו אבל אנחנו לא נשואים." אני אומרת בעוד שקרלו נראה קצת עצוב."La tua pancia sta crescendo.[הבטן שלך גדלה.]"
קרלו אומר לי באיטלקית ואני מחייכת ומהנהנת,"דודה ליאור את אוהבת אותו?" שניר שואל אותי וקרלו מסתכל עליי במבט מקווה,"כן,שנירי אני אוהבת אותו." אני אומרת וקרלו נראה כאילו שמחת החיים שלו חזרה אליו.
"דודה ליאור אני רוצה ללכת לאכול גלידה." שניר אומר ורוני מהנהנת,"לכו לגלידרייה טוני מחכה לכם." קרלו אומר ושניר שואל "מי זה טוני?","שניר טוני ממש נחמד,לך ותשמור על רוני אוקיי?" קרלו אומר ואני מקווה שהם לא ילכו כי אני ממש אבל ממש לא רוצה להיות איתו לבד.
"אוקיי." שניר אומר משלב את ידו עם ידה של רוני והם הולכים לגלידרייה בדילוגים,אני קמה ממקומי ומתכוונת ללכת לגלידרייה אחריהם אך קרלו תופס אותי ומרתק אותי על החול,"למה ברחת ממני מיה בלה?" הוא שואל כשהוא מסתכל בעיניי ואני רואה שמשהו בעיניו השחורות שונה.
"שאלתי למה ברחת?" הוא אומר בטון אפל,"מה קרה לך?" אני שואלת בגבות מכווצות,"למה פאקינג ברחת ממני?" הוא צורח ונותן אגרוף בשולחן שלידי,"אתה רוצה לדעת למה?,כי פאקינג לא מתאים לי לגדל את הילדים שלי בסביבה שאחד ההורים שלהם יכולים להיחטף בכל רגע נתון זה למה." אני צועקת עליו,"ואת חושבת שלברוח זה הפיתרון?" הוא צורח בשאלה ובמבט מתוסכל,"הילד שבבטן שלך הוא שלי ליאור,הוא פאקינג ממני." הוא אומר ואני מחליטה לספר לו בגלל שהם גם שלו.
"קרלו זה תאומים." אני אומרת ועוצמת את עיניי בחוזקה,מה אם הוא יגיד לי להפיל אותם?,הוא בכלל לא פנוי כדי לגדל ילדים.
שפתיו מתרסקות על שלי בשיא החוזק,בהתחלה אני קופאת אך מיד מעמיקה את הנשיקה ומבינה עד כמה התגעגעתי לשפתיו של קרלו.
אני מנתקת את שפתיי ממנו בחוסר רצון ואומרת "קרלו היו לנו שלישייה אבל תינוק אחד נפל לי." אני אומרת ודמעות מתחילות להיאסף בעיניי,"מיה בלה,את בריאה וזה הכי חשוב לי בעולם." קרלו אומר ומנגב דמעה שלא ידעתי שירדה לי.
"אני מפחדת." אני אומרת בקול חלש,"אני איתך והפעם אני לא אשחרר אותך גם אם תרצי." קרלו אומר בקול קצת מרתיע,בעיטה קטנה בבטן מסיחה את דעתי.
"קרלו תרגיש." אני לוקחת את ידו של קרלו ומניחה אותה על בטני,"הם בועטים." קרלו אומר ואני מתקנת אותו "הן בועטות."
"את טועה מיה בלה,הם בנים.",קרלו אומר ואני קמה ורצה משם לכביש מכיוון שהחנתי את הרכב בצד השני.
"מיה בלה תיזהרי."
______________________________________
סליחה שזה קצר פשוט רציתי להוציא פרק לפני שאני מחליפה טלפון.
לאב יווו
YOU ARE READING
הסיפור המסובך שלנו
Aksiהיא ישראלית לשעבר עם טראומות הוא ראש המאפיה האיטלקית האכזר והצעיר בהיסטוריה ורק היא מצליחה לרכך אותו. ~קרלו ארמני~ קוראים לה ליאור כהן היא הבחורה ששבתה את ליבי היא היחידה שאני אוהב או כנראה אוהב בחיים שלי הפקדתי את הלב שלי בידיים שלה. ~ליאור כהן~ הש...