Kömürlük

136 14 29
                                    

Akşam yemeğinden sonra sofrayı toplayıp bahçede oturmayı sürdürmüştük.

Abuzer ise anlamadığımız bir iletişim becerisi ile Neriman Nine ile yakın arkadaş olmuştu.

Tuvaletten çıkıp diğerlerinin yanında yürürken kolumdan kavrayan Kağan beni kömürlüğe çekti.

Kağan kapıyı kapatırken "Ne yapıyorsun?" diye sordum.

"Seni özledim."

Kağan belimden sarılırken "O kadar kalabalık içinde bir kere bile öpemedim seni." dedi.

Boynuna kollarımı dolarken "Her fırsatta saçımdan, yanağımdan öptün. Yalan söyleme." dedim.

Dudaklarıma bir buse kondurdu. "Ama dudaklarını özledim."

"Öyle mi?" diye sordum, cilveyle.

Dudağımdan tekrar öptü. "Öyle."

"Gece baş başa kalabilir miyiz ki?" diye fısıldadığımda tek kaşı havalandı.

"Çok özlemişsin ya, gece özlem giderelim. Tabii istiyorsan."

"İstemez olur muyum?"

Gülümsedim.

"Hatırlıyor musun kara harpteyken izin günümüzde gelip yaylaya çıkmıştık ve sen beni tosunların oraya, ahıra çekmiştin."

Sırıttı, hatırlıyordu.

"Ninem bizim aramızda duruyordu. Ben de özlem gidermiştim."

Gülerek "Sonra da Neriman Nine fark etmişti. Seni ıslak odunla dövmüştü." dedim.

"Artık okul okuyan gençler değiliz. Birer yetişkiniz ve evleneceğiz. Artık aramıza giremez."

"Öp o zaman beni."

Kağan hiçbir şey demeden dudaklarımızı birleştirdiğinde gözlerimi yumdum.

Bir eli belimdeydi. Diğeri ise kalçama doğru iniyordu.

Kalçama inen eliyle kalçamı sıktığında dudaklarını dişledim.

Gülüyordu.

Ona baktım.

"Seni seviyorum." diye fısıldadı.

"Ben de seni seviyorum."

Kağan öpücük kondura kondura boynuma indiğinde "Geçen sefer herkes boynum mor oldu diye gülmüştü." dedim.

Öpmelerine birkaç saniye ara verdi. "Kocam yaptı dersin."

"Herkes biliyor zaten senin yaptığını."

"Oh iyi."

Ona gülerken açılan kapı ile Kağan'ı hızla ittirdim.

"Ula ne edeysunuz ha burda?"

Neriman Nine'ye açıklama yapmak için döndüğümde Neriman Nine, "Yoksa..." dedi.

Bulduğu ilk odunu eline alırken Kağan'a "Ula seni terbiyesuz! Gaç sene geçtu hala aynu! Hala aynu hareketler!" diye bağırdı.

"Nine ne yapıyorsun? Bağırmasana."

Kağan'ın sözü ile Neriman Nine, "Bak senu bir döverum uşak! Çabuk uzak dur kizumdan." dedi.

"Nine o senin gelinin. Ben torununum."

"Üç saniye verdum kaçman içun."

Kağan başına gelecekleri bildiği için kömürlükten çıkarken Neriman Nine sayıyordu.

Sessiz Tetik 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin