Hello Kedveskéim! ♥ köszönöm mindenkinek ,hogy olvassa a történetet!A 13 fejezet első részét hoztam el nektek mivel a második részét a gépem nem mentette el:'( Viszont az első felét elhoztam nektek és remélhetőleg még ma este felrakom a második felét! Köszönök mindent! Puszi! Jó olvasást!
-Hé Babe ,jól vagy?-kérdezte Ashton miközbe a kezét a vállamra tette.
-Igen.Jól vagyok.-bólintottam. Valójában nem voltam jól.Luke nem jött ma iskolába és azok után amiket mondott a könyvtárban rendkívül aggódtam érte.Akármik történtek velünk a múltban be kellett vallanom magamnak ,hogy törődöm vele.
-Stella!A szüleim elmennek vacsora után.Esetleg van kedved átjönni?-kérdezte Ashton miközben karjával átölelte a derekam.
Ne érts félre.Sokáig epekedtem Ashton iránt ,de azt hiszem nem erre vártam amikor megkérdezte , leszek-e a barátnője.Unalmas.Valójában az egyetlen érdekes beszélgetésünk Michael-el volt amikor mind hárman társalogtunk.(srry ezt nem tudtam rendesen megfogalmazni:"D)Tetszett Ashton, de én nem erre vágytam.
-Öhm.-kerestem a szavakat.-Azt hiszem nem tudok most menni.Sajnálom de nem érzem jól magam. –mondtam csendesen.Kínos volt a helyzet de nem szerettem volna vele lenni.
-Már megint?!Sosem vagy jól.-duzzogott.Megfogta a kezem nem véve figyelembe ,hogy körülöttünk rengetek ember lézengett.
-Fáj a fejem.Figyelj Ash..Én csak haza szeretnék menni és aludni.-amit mondtam igaz volt.Ténylegesen haza akartam menni és semmit tenni, vagy aludni.
-Stella biztos ,hogy nem akarsz átjönni?-kérdezte még egyszer.
-Igen.Én csak hazamegyek és pihenek egy keveset, és utána matekoz.. –Ashton belevágott a szavamba.
-Azt akarod ,hogy átmenjen Luke?Te tényleg nem érzed magad jól..-Ashton nyögött.
-Nem.Luke alapból nem jött suliba.Ő is biztos rosszul van.
-Sajnálom.Tényleg.-mondtam neki.Ashton az ajkába harapott.
-Redben .Holnap találkozunk.-Ashton magához húzott egy lágy csókra, majd utána elindult hazafelé.
Miután hazaértem rögtön előkotortam a táskámból a telefonomat és tárcsáztam Luke-ot.A gyomrom cigánykerekeket vetett a kicsengés hangja miatt.
-Stel?-Luke felvette a negyedik csörgetésnél.A hangja rekedt álmos hangzású volt.Istenem de szexi..Nagy levegő Stella.
-Luke!Jól vagy?Miért nem voltál ma suliba?-bombáztam meg kérdéseimmel. Nagyon is aggódtam érte.
-Jól vagyok.Otthon maradtam.-Luke nagyot sóhajtott a vonal végén.
-Miért?-kérdeztem.Hangom egy oktávval feljebb ugrott.
-Én..-Luke elhallgatott-Én tegnap lerészegedtem és úgy gondoltam itthon maradok.
-Nem dühös az anyukád?-kérdeztem
-Ő nincs itthon.-mintha előre eltervelte volna a válaszát.
-Miért rúgtál be?-kérdeztem kétségbeesetten.Hétvégen így-úgy elfogadható volt,hogy berúgott ,de ,hogy hétköznap..Luke okos.Túl okos ,hogy ilyet tegyen.
-Túl sok érzés kavargott bennem.. és nem tudtam őket kezelni.-válaszolta
-Ez mit jelentsen?-kérdeztem miközben bementem a konyhába és kivettem egy flakon vizet a hűtőből.
-Ez azt jelenti ,hogy totálisan elvagyok baszva, Stel.-hangja kicsit érzelmes volt , de ezt nem említettem neki.
-Nem vagy elbaszva.-ellenkeztem.
-Ne haragudj,hogy..hogy ilyen dolgokkal terhellek meg...
-Ez rendben van ,Luke.
-Te vagy az egyetlen ember aki megért engem Stel..-hangja halkabb lett.
-Luke!-szóltam kicsit hangosabb mint amire számítottam.
-Igen?-kérdezte zavarodott hangon.
-Át tudjál jönni ?-a szavak előbb hagytál a szám mint ahogy azt gondoltam.Csak azt akartam ,hogy itt legyen velem Luke.Nem is tudom milyen érzés ez amit érzek de szükségem volt rá, valami húzott felé.És tudtam ,hogy ő is így érez.
-Persze.-Luke halkan kuncogott.-Kérdezhetek valamit?
-Hajrá.-bólintottam még ha tudtam is ,hogy nem lát.
-Szétzuzzuk a kanapét megint?-nevetett és én is röhögtem rajta.
-Persze.-mosolyogtam.
Luke 30 perccel a telefonálás után érkezett meg hátizsákjával a vállán.Ahhoz képest ,hogy másnapos volt nem úgy nézett ki mint aki az lenne.A fekete pulcsiját viselte a fekete térdénél lyukas skinny nadrágjával.A haja tökéletesen állt.Szemei alatt halvány karikák látszódtak a kialvatlansága miatt,de így is ragyogott a tengerkék szeme.Meglátott leejtette táskáját a földre és odarohantam hozzá.Hatalmas kezeivel átölelte vállaim ,én pedig a derekánál.Arcomat Luke mellkasába temettem.Beszívtam illatát.Néhány másodperc után elhúzodtam.
-Mi történt?Úgy nézel ki mint akinek szar napja volt.-mosolygott Luke miközbe a cipőjét nézte.
-Mondhatni.-Luke áthúzta a fején a pulcsiját ezzel fedve kissé a V vonalát és a fehér pólóját.Nem bírtam nem őt nézni.
-Mit bámulsz,Stel?-mint mindig a Stel-t erősen megnyomta.
-Fehér.-mondtam neki nevetve.Igen a pólóját is megnéztem de nem annyira érdekelt..Inkább az alatta lévő dolog..khm..
-Mi van?-nézett rám nevetve és kérdőn Luke.
-Rendszerint fekete, vagy kék szokott lenni a pólód.-mondtam
-Szeretem a fehéret.-mondta Luke-Szeretem...-megállt és felém fordult.Rám nézett.-Szeretem a hajad.Szeretem a színét.Szeretem ahogy kinéz ,bármit is teszel vele.-mondta nekem.Csendben maradtam és figyeltem ahogy megfogja az egyik tincset ,és finoman kezei közé veszi.Sosem beszélt ilyen apróságokról ,hogy milyen a hajam, vagy ,hogy néz ki.
-Sajnálom.Ez így furcsán jött ki.-kuncogott
-Nem nem volt..-megakadtam mert kínosan éreztem magam-Nem volt furcsa.-mosolyogtam rá.
-Holnap matek tesztet írsz,ugye?-terelte át a témát,Luke.
-Igen..-feleltem egy nagy sóhaj kíséretében,miközben elindultam a nappaliban.
-Szeretnéd ,hogy segítsek?-Luke leült velem szemben a kanapéra,miközben beletúrt a hajába.
-Még mindig másnapos vagy?-viccelődtem-Én nem akarom,hogy másnaposan taníts engem ,Luke.-nevettem.
-Nem.-Luke is nevetett.
-Akkor jól van.
-Kezdjük.-Luke rám mosolygott.
YOU ARE READING
Fall LH magyar
FanfictionÜdv, mindenki. Ez a történet nem a sajátom!Én kizárólag csak fordítom! A történet trágár szavakat és szexuális tartalmú részeket tartalmazhat. Kizárólag saját felelősségre olvassátok!