Chapter 14

960 81 13
                                    

Luke szemszöge:

A folyosó majdnem üres volt.Csak pár gyerek lézengett.Túl sok gondolatom volt.Stella és a köztem lévő dologról.Tudtam,hogy Ashton megcsalja őt.De nem tudtam ,hogy el mondjam-e neki.Nem akartam összetörni őt.Ez lenne az utolsó dolog amit csinálnék.Cipőm az iskola padlójához vertem.Hallgattam a csoszogó hangját.Megtorpantam amikor megláttam Ashtont.Kezével erősen becsapta a szekrénye ajtaját.Szemei szikráztak mikor rám nézett.

-Beszélnünk kell.-mondta miközben közelebb jött hozzám.

-Miről?Tanácsot szeretnél kérni a barátnődhöz?-direkt húztam az agyát.Ashton még közelebb jött hozzám.Ashton idősebb volt mint én,viszont még így is magasabb voltam nála.Csak meredtem rá.

-Igazából arról,hogy miért csalt meg a barátnőm.Ráadásul háromszor.-testével nekidőlt a szekrénynek és kezeit maga előtt keresztbe rakta.

-Nem jelentett semmit.Csak részegek voltunk.Ennyi.-hazudtam

-Baromság.-vetette oda nekem.Igaza volt.Többet éreztem Stel iránt mint érdeklődés.Nagyon is oda vagyok Stellért.Általában nem is érdeklődőm a lányok iránt, de ő annyira más volt.Miatta nem tudtam uralkodni magamon.Annyira akartam őt.

-De ő szeret téged.-próbáltam valahogy szót érteni vele, de nem nagyon sikerült.-De te megcsaltad őt!

-És ha nem szeretem?!-Ashton arca forrt a dühtől.-Egy hónap múlva úgy is szakítok vele.Miután megtörténik..

-Állj már le!Jézusom!-ordítottam rá,miközben kezeimet a magasba dobtam a frusztrált helyzet miatt.-Ha fájni fog neki eszküszöm..-olyan dühös voltam ,hogy  tettem felé egy lépést,de ő megelőzött.Megfogta a pólóm szegélyét és keményen a szekrényhez szorított.

-Mit csinálsz,hm?Meg fogsz ölni?-kérdezte gúnyosan Ashton.Nem volt időm védekezni ,vagy taktikán agyalni, Ash a hasamba vágta az öklét.Halkan sziszentettem.Eléggé fájt az ütése.Szem magasságba emelte az öklét arra készülve ,hogy az arcomat üsse.De ezúttal megállítottam őt.

-Kérlek meg tennéd ,hogy nem az arcomba ütsz?A barátnőd nem örülne neki ha a szemem alatt fekete folt éktelenkedne.-vigyorogtam rá.Reakciója érthető volt.Belevágott az arcomba.Én sem hagytam annyiban.Meglendítettem az öklöm és keményen orrba vágtam.Az eredmény meg is lett.Fájdalmasan az orrnyergéhez nyúlt miközben ömlött belőle a vér.Leállítottam magam.Nem szoktam verekedni.Nem az én műfajom.

-Végeztél már?-mondtam kifulladva-Michaelék biztos gyanakodnak hol vagyunk.

-Ajánlom ,hogy ne mond el ezt nekik.-fenyegetett,miközben fogta az orrát.

-Te egy kibaszott balfasz vagy.-az undor érezhető volt a hangomban.

-Ez a specialitásom.-mosolygott Ashton.Megfordult és besietett a mosdóba.Én gyorsan az ebédlő felé vettem az irányt.Láttam ,hogy szokásosan  a helyükön ülnek.Odamentem hozzájuk és finoman megérintettem Stell vállát.Mikor észrevette ,hogy ott vagyok felállt.

-Luke!-rögtön az arcomat fürkészte és kis kezét az ajkamhoz vezette.

Később Ashton is megjelent és egy anyaggal próbálta felitatni az orrából szivárgó vért.Láttam ,hogy Ashton keze Stell térdén van.Ekkora faszt.Rossz volt arra gondolni,hogy Ashton csak azért van vele,hogy megdugja és elhagyja..

-


A nap végén a szekrényemhez mentem és kipakoltam belőle a tankönyveim.Ekkor megláttam Stellt,ahogyan néz.

-Hé ,biztos jól vagy?-kérdezte aggodalmas arccal.

-Ó ,igen semmiség.-válaszoltam mosolyogva

-A szemed alatt..-beharapta ajkát.Istenem Stell hagyd abba.-Fájdalmasnak néz ki.

-Nem fáj.-ráztam meg a fejem.-Jól vagyok, ne aggódj!

-Nem baj ha veled tartok?Ashton hazament mert szerinte eltört az orra.-mondta nekem.Engem hirtelen elfogott a nevetés.Stella is mosolygott.Megfogtam kezét és kifele húztam az iskolából.

-Akarsz jönni?-nem is jutott hirtelen eszembe a kérdés mielőtt ,húztam.

-Igen.Persze.-vigyorgott.Szivesen vagyok vele.Szeretem amikor a kanapén ülünk, béna filmeket nézünk és nevetünk.-De várj!Biztos ,hogy nincs programod?

-Egész végig azt terveztem ,hogy hízlalom magam popcornal magam és filmet nézünk.-mondtam neki nevetve.

-Már megint Disney filmet akarsz nézni?-csatlakozott a nevetésemhez Stell.

-Soha nem fogod elfeledni igaz?-kérdeztem.Beléptünk a lakás ajtaját és ledobtuk a táskánkat.

-Soha.-vigyorgott.

A konyhába mentem kaja és víz után kutatva.Stella kinyitotta a hűtőt és magának és nekem is vett ki vizet.Az egyiket odaadta míg a másikba belekortyolt.Hirtelen azt vettem észre ,hogy az üveget felém irányítja és leönt vízzel.Sosem gondoltam volna ,hogy majd pont mi vízi csatázni fogunk, de ha harc hát legyen harc.A saját üvegemet rá irányítottam és leöntöttem.A nevetésünk betöltötte a konyhát.

-Na jól van fejezzük be.Gyere adok tiszta felsőt.-felkísértem a szobámba ahol a fiókjaimhoz lépett.

-Nirvana?-kérdezte amikor kivette a pólóm.Már a kezében láttam ,hogy sokkal nagyobb a mérete mint ő.-Azt hittem csak Disney zenéket hallgatsz.-kuncogott.

-Fogd be a szád.-mosolyogtam rá miközben még mindig kerestem magamnak egy tiszta felsőt.Ám mikor oda fordultam hozzá akkor vette le a pólóját.Tátott szájjal meredtem rá.Nem tudom hányszor néztem rá fel és le figyelembe véve milyen szép a bőre.Pislogtam párszor.Nem akartam elhinni.Szemeim itták a látványt.Itt álltam mint egy szar a szobámba, és itt állt előttem félmeztelenül az a lány akit hónapok óta szeretek.Természetesen nem tudtam semmit sem tenni.Hisz neki volt barátja.

-Lucas ne bámulj-vigyorgott rám.

-Én ,uh um..-kissé kínosan éreztem magam.Visszafordultam a szekrényhez és kivettem belőle egy tiszta fehér pólót,tudva ,hogy Stellának tetszik.Vizes pólóm áthúztam a fejemen,mikor megszólalt.

-Luke.Mi az?-tisztán éreztem ahogy Stell meleg teste a hátamhoz közeledik.Lehelete csiklandozta a hátam, míg ujjával megérintette.Vállam fölött átnéztem ,hogy halljam mit mond.Tudtam ,hogy észrevette a kék zöld foltot a hátamon.

-Az egy zúzodás.-hadartam gyorsan.-Mai.

-Azt mondtad ,hogy csak az arcodat ütötték meg.-mondta halkan.Megfordultam és láttam ,hogy egyre hevesebben veszi a levegőt.Puha ujjait a bordáimon legeltette,ahol megütött Ashton.Kicsit megtapintotta.Megugrottam az érzéstől.Stella rémült arccal nézett rám.-El kell mondanod az igazat Luke.. 

Ui: Lehet ,hogy nem lett annyira jó:/ Próbáltam sietni vele.Puszi ♥


Fall LH magyarWo Geschichten leben. Entdecke jetzt