Ahelyett ,hogy Ashtonnal lettem volna,Luke-al voltam moziba.Ashton felhívott korábban,hogy valami közbejött neki és a családjával kell lennie.Nem bánom ,hogy nem vagyok most a társaságában.Nincs kedvem hozzá.
Általában amikor lemondom az Ashtonnal való találkozást Michaelel vagyok.De ma nem.Mivel nem akartam a napom a bátyámmal tölteni a házban ezért, felhívtam Luke-ot,hogy mit csinál.Ő persze dolgozik,de mondta ,hogy menjek be hozzá
Csendben ültem a széken.Luke lába az én székemet lökdöste már vagy húsz perce.Azt akarta ,hogy felboruljak.Nemsokára záróra.
-Kérlek ,Stel.Csak hadd lökjelek le a székről.-Luke könyörgött,visszafogva nevetését.
-Miért?-megfogtam a székem oldalát.
-Vicces lesz látni ahogy leesel.-vont vállat Luke,és tovább folytatta a folyamatot.Megnyalta ajkait és erősen koncentrált.
-Nem akarok leesni!-ráztam a fejem nevetve.
-Erre én is rájöttem.-Luke a szemét forgatta.-Pontosan ezért próbálok koncentrálni.
-Nevetséges vagy.-nevettem.Megfogtam Luke lábát, meghúztam ,így ő leesett a földre.
-Ez nem ér!-Luke nevetett velem együtt.Aztán hirtelen csend lett.-Szóval ,hogy van Ashton?
A mosoly egyenes eltűnt az arcomról.Elakartam mondani Lukenak,hogy nem jól mennek a dolgok.Sajnos képtelen voltam rá.Először hittem ez csak amolyan kínos része a kapcsolatunknak.De most minden olyan furcsa.
-Um.Jól van.-válaszom közben a szemem hol Luke-ét szemeit nézte hol a padlót.
Luke halkan kuncogott.-Nem hangzol olyan biztosnak.
-Nem tudom Luke..Ő olyan mintha..-kerestem a szavakat.-Mintha nem lenne az akinek mondja magát.-sóhajtottam.
-Igen.-gúnyolódott Luke.-Ő nem az.
-Mire gondolsz?.kérdeztem mire Luke szeme elkerekedett.Tudtam ,hogy valamit titkol.
-Ez az jelenti,hogy..-felnéztem rá.Idegesen harapdálta ajkait.Most sokkal jobban nézet ki az incidens óta.-Velem bunkón viselkedik de veled nem.Szeret téged.-ideges harapdálta ajkát és a cipőjét nézte.
-Ja tényleg szerethet engem elvégre alig tud rólam valamit.-mondtam
-Tudom ,hogy most nehéz.Lehet ,hogy Ashton nem a megfelelő ember számodra.-Luke vállat vont
-Miért volt az a harc köztetek?-kérdeztem
Luke idegesen nézett körbe.-Um.A "harc" közöttünk..uhm..küzdöttünk érted,rólad.-dadogott.Lukera néztem amolyan "mond el az igazat" arccal.
-Igen.Küzdöttünk.Ashton dühös volt amiért sok időt töltök/töltöttem veled.És ezért nekem jött.-vakarta meg a tarkóját.
-Tényleg?-kérdeztem.Nem voltam eléggé meggyőzve.
-Igen Tényleg!Azt hiszed hazudok?-kérdezte
-Nem.Nem azt mo..-mondtam mikor Luke közbe szakít.
-Mindegy , Stel.
-Luke kérlek kitakarítanád a 4-es mozitermet?-el is felejtettem ,hogy Calum is jelen volt.
-Egy kicsit elfoglalt vagyok.-felsóhajtott
-Már majdnem kitakarítottam az összeset ,míg te itt játszottál Stellaval.Luke.Indulj.-Calum ,Luke elé dobta a seprűt és a lapátot.-Akár Stelt is bevonhatnád a munkába.
YOU ARE READING
Fall LH magyar
FanfictionÜdv, mindenki. Ez a történet nem a sajátom!Én kizárólag csak fordítom! A történet trágár szavakat és szexuális tartalmú részeket tartalmazhat. Kizárólag saját felelősségre olvassátok!