התעוררתי לאור רך שמסתנן מבעד לוילונות . התמתחתי במיטה , מופתעת מכך שהצלחתי לישון בה כמו שצריך .
המיטה הרכה והחדר הנעים משרים שקט ושלווה , ואני מרשה לעצמי להתפנק עוד כמה דקות בין הסדינים .אני יוצאת אל המקלחת מבחינה במברשת ומשחת השיניים שליאם השאיר עבורי על השיש וממהרת לצחצח שיניים ולהתרענן .
חזרתי לבגדיי האישיים וקיפלתי את חולצתו של ליאם והשארתי אותה על המיטה בחדר האורחים .נעצרתי בפתח המטבח מופתעת למראה עיניי .
ליאם עומד נטול חולצה , ריח החביתה שהוא מבשל מפתה אותי ואני לוקחת כמה שניות להקל את מראה גופו החטוב .
אפילו דרך גבו ניתן לראות את השרירים נמתחים עם כל תנועה .
"נהנית מהנוף?" הוא שואל ואני מופתעת שהבחין בי , הייתי דיי שקטה .
"למה אתה בלי חולצה?" אני מתאוששת נכנסת פנימה והוא מסתובב אליי מורה לי לשבת "זה הבית שלי , מותר לי להסתובב בלי חולצה" הוא מסביר ואני מהנהנת בהסכמה ."הכנתי חביתה וקפה" הוא מגיש הכל לשולחן ובטני מקרקרת מרעב . החביתה בהחלט נראת מצויין .
אני מציצה שוב אל ליאם כשהוא רוקח את הקפה שלו , על ידו השמאלית ובית החזה משתרעים קעקועים שחורים ומורכבים . כל אחד מהם מספר סיפור אחר .
צורות גיאומטריות , סמלים ישנים ומשפטים ממלאים את גופו המרשים ומספרים סוד אישי , שאני נואשת לגלות ."אהבת ?" הוא קולט את מבטי ואני חוזרת להביט בצלחת במבוכה "הם בסדר" שחררתי אוויר עדיין נבוכה מעט .
"אני אצטרך לצאת בקרוב לעבודה , לאן את צריכה ?" הוא זורק שרי לפיו "לקפה , אני בטח כבר מאחרת" הצצתי בשעון שעל הקיר "נצא בקרוב , אלך להתלבש" הוא מציע ואני מהנהנת , כן בבקשה תשים על עצמך משהו .
הוא עולה לקומה השניה ואני ממשיכה ליהנות מהארוחה שלי , מקללת את עצמי בשקט .לאחר כחצי שעה אני יורדת על יד הקפה נפרדת מליאם וממהרת לתפוס את מקומי בעמדה .
מיכל , חסרת מנוחה מסתובבת מצד לצד ומקפצת כשהיא מבחינה בי "נו קדימה , ספרי לי הכל" היא מלאת ציפייה ומצחיקה אותי .
"סתם , ערב רגיל ומשעמם" הסברתי מניחה את התיק מתחת לדלפק . היא מרימה גבה כלא מאמינה "בלי סקס?" ההפתעה ניכרת על פניה "כן מיכל , בלי סקס" צחקתי והיא נוחרת בבוז .
"אז מה לעזאזל עשית שם לילה שלם ? שיחקתם טאקי ?" היא זורקת ידיים באוויר "ישנו מיכל , אנשים עושים את זה" קשרתי את הסינר סביב מותנאי . היא עדיין בוחנת אותי כלא מאמינה .
"איך לא קרעת ממנו את הבגדים ?" היא מופתעת "אני לא ממהרת" משכתי בכתפיי והיא מתבאסת "אני לא הייתי מצליחה להתאפק , הוא כל כך סקסי" ניערתי את ראשי בזעזוע ."אני לא מחפשת את זה כרגע" "את מפסידה , הוא נראה לי חתיכת סקס שלא שוכחים" היא צוחקת ואני זורקת עליה מגבת של המטבח "יש לך חבר גיברת" "ואני בניגוד אליך , שוכבת עם שלי" היא זורקת את המגבת חזרה עליי ואני צוחקת בקול .
"צאי לי מחיי הסקס גיברת , תתעסקי בשלך" "אבל בבקשה , כשכן תשכבי איתו" היא לוחשת ואני שולחת אליה מבט מיואש "אצטרך את כל הפרטים" צחקתי בהסכמה . מזכירה לעצמי שזה לעולם לא יקרה .
YOU ARE READING
ברית של שתיקה
Romanceכשהיא נאלצת להתמודד עם ההחלטות הקשות של העבר ועם ההווה הלא צפוי , אמילי מוצאת את עצמה בתוך משחק מסוכן של רגשות וכוח . כשהיא מסכימה לחוזה הלא שגרתי של ליאם , היא חושבת שזו רק עוד עבודה . אבל ככל שהיא מעמיקה בקשר עם איש העסקים העשיר והמסתורי , היא מ...